• Emmyjane

Auror

Jag försöker lära mig se min och andras auror eller energefält.
    Ni som kan hur stora kan ni se, vilka färger och vad står färgerna för.
    Kan den flytta sig och ligga brevid människan i stället för att omsluta personen?

• Svar på tråden Auror
  • marina81

Emmyjane

Jag kopierar det här från min blogg:

1.      Baschakrat. Sitter vid ryggradens slut. Färgen är röd. Förknippas med kroppens fysiska behov, säkerhet, frihet, individualitet.
    2.      Andra chakrat. Sitter i nedre delen av magen, hos kvinnor vid livmodern. Färgen är orange. Hör samman med intimitet, känslor, tillit, sexualitet.
    3.      Tredje chakrat. Placerat vid navlen. Färgen är gul. Hör samman med styrka, energi, förändring, humor.
    4.      Hjärtchakrat. Sitter vid hjärtat. Färgen är grön. Förknippas med kärlek, harmoni, medlidande, givande och tagande.
    5.      Femte chakrat. Placerat på halsen. Färgen är turkos. Förknippas med andning, tankar, känslor, telepati, kommunikation.
    6.      Sjätte chakrat. Sitter i tredje ögat, tallkottkörteln. Färgen är blå. Förknippa med drömmar, fantasi, intuition.
    7.      Kronchakrat. Placerat vid fontanellen. Färgen är violett eller vit. Förknippas med kunskap och visdom, meditation, vårt eviga jags medvetande.
    Om du har problem med något av chakrana är det antagligen någon av dess "egenskaper" som du måste fundera över.
  • Marlean

marina81 hur bra är du på att se auror, kan du även se via vanliga foton?

• marina81

Marlean

Ja, det kan jag göra, men då "känner" jag mer av den personen på distans, än bara tittar på fotot, ungefär som när jag spår på distans. Jag sätter mig i kontakt med personen på ett andligt plan och kan därmed känna av och se auran.

• Marlean

marina81 Bara för skojs skull: Skulle du kunna kolla på ett foto på mig och säga vad du ser?

• marina81

Marlean

Ja, det skulle jag kunna göra. Är lite upptagen för närvarande, men jag kan höra av mig till din gb då jag har tid, kanske i helgen

• Carro E

Verkligen spännande tror på allt sånt

Tyvär har jag aldrig kunnat se själv

Men min gammelmormor och mamma drömmer sann drömmar.....
    Är det nån fler som gör de eller känner nån????
    (nyfiken)

• marina81

Carro E

Det händer att jag drömmer sanndrömmar, ibland är det så konstigt för jag kan drömma nåt helt betydelselöst och så händer det. Då undrar jag vad som är meningen?

Hoppas att inte min dröm från inatt är en sanndröm dock, drömde att jag blev biten i vaden av en hemsk svart orm, och när jag vaknade hade jag jätteont i benet *rys*..men jag har redan tolkat den och kommit fram till vad den vill säga, så det är nog ingen sanndröm

• Marlean

Carro E Min mamma har vaknat och hört barnskrik i ett hus där inga barn ens finns i närheten *en villa mitt ute i ingenstans* en annan natt hörde hon en kvinnoröst säga "Du ska allt få igen!" på ett rätt elakt sätt. Vi tror det kan varit röster ifrån det förflutna då ett barn ska ha "försvunnit" där som det ofta gjorde på den tiden när det inte var läge för barn.

• Carro E

Jasså!!! spännande...

Jag har alltid velat bli spådd men har aldrig hittat nån....
    Gör du sånt också eller????

• Carro E

Marlena-

De är lite kusligt sånt där....men smtidigt lite spännande
    Tror du på de övernaturliga???

Svar på tråden Auror