• Anonym (Oops)

Otrevligaste upplevelsen under sex

Egentligen behöver det inte vara otrevligt utan kan också ha upplevts som roligt eller pinsamt. Jag kan börja ???? När jag slickade min flickvän förra veckan så stod hon på alla fyra och råkade fisa mig i ansiktet när hon kom ????

Hon skäms fortfarande men jag tycker det mest var roligt. Sånt som händer ????

• Svar på tråden Otrevligaste upplevelsen under sex
  • Anonym (Joelle)

När en tidigare pojkvän skickade mig så fick jag näsblod, riktigt ordentlig! Dock så ville jag inte att han skulle sluta så jag sa inget. När det var klart så hade jag blodat ner hela kudden som jag låg på med huvet och blodet hade runnit i mitt ansikte och i håret! Han blev lite chockad av åsynen men också smickrad över att jag tyckte att han slickade så skönt så att jag inte ville avbryta!

Samma ex var också väldigt högljudd när det gick för honom, härligt när vi var hemma hos honom i hans hus i skogen, inte riktigt lika kul när vi var i min lyhörda lägenhet (ingen granne som kunde undgå vad vi gjorde..).

• Anonym (Joelle)
    Anonym (Joelle) skrev 2017-09-08 08:52:28 följande:

När en tidigare pojkvän skickade mig så fick jag näsblod, riktigt ordentlig! Dock så ville jag inte att han skulle sluta så jag sa inget. När det var klart så hade jag blodat ner hela kudden som jag låg på med huvet och blodet hade runnit i mitt ansikte och i håret! Han blev lite chockad av åsynen men också smickrad över att jag tyckte att han slickade så skönt så att jag inte ville avbryta!

Samma ex var också väldigt högljudd när det gick för honom, härligt när vi var hemma hos honom i hans hus i skogen, inte riktigt lika kul när vi var i min lyhörda lägenhet (ingen granne som kunde undgå vad vi gjorde..).

Slickade* (inte skickade!)
  • Anonym (Oops)

Mina emojis blev frågetecken...

• Anonym (Suck.)
    Anonym (Oops) skrev 2017-09-08 09:04:17 följande:

Mina emojis blev frågetecken...

Bra.
  • KimLinnefeldt

Hon kysstes jättedåligt, med uppspärrad mun. Hon smakade illa mellan benen, sög alldeles för intensivt för att få upp min ointresserade kuk. När jag till slut fick upp den hade hon vestibulit. Rimmar på tvärnit.

• MrFlex

Hade sex med en tjej i mitt föräldrahem. Körde hårt bakifrån med djupa drag och kuken gled ut för långt och sedan djupt in i hennes anal vid nästa stöt. Hon skrek så att hela huset (mamma, pappa och två syskon) hörde och jag fattade inte vad som hänt. Kommer inte ihåg hur vi förklarade bort det. Hon var 18 och jag nitton. Det var dessutom min analdebut om än ofrivilligt:)

Höll på att lära upp en tjej hur man har analsex. Vi hade "övat" ett par gånger så denna gången gick det bra och jag kunde trycka på lite. Hon fick sitt livs första orgasm genom penetration och det var dessutom en rejäl fontän. Hon blev helt medtagen och sängen blev dyngsur. När hon kom till sans så skämdes hon supermycket men jag försäkrade henne och det var helt ok och bara upphetsande.

Hade sex för första gången med en min nuvarande och råkade släppa mig. Bad om ursäkt och vi skrattade lite men den efterföljande doften av död och förödelse var verkligen inget att skratta åt. Fy fan... den akten dog. Tror aldrig jag släppt en sådan vedervärdig prutt i hela mitt liv. Sjukt dålig timing för det rekordet kan jag tycka.

Med samma tjej gång nr2. Stod på knä och knullade typ missionären. Lyckades att inte släppa mig men när jag kom så skulle jag lägga satsen på hennes mage, kom så hårt att jag sprutade henne i ansiktet, ögat, håret och på hennes svarta sänggavel i tyg. Hon tog inte illa upp men jag skämdes lite.

• Anonym (Benke)

Det var utan tvekan när jag utförde oralsex på min fru och jag till min förskräckelse upptäcker att det sitter två små bajskulor fast i könshåret.

Avbröt abrupt mitt slickande och hon blev så klart undrande varför.. Hade inte mage att säga som det var utan jag sa istället att det kändes som att jag höll på att bli magsjuk.

• phäwiig

Knullade ett gammalt äckel i sketfyllan på finlandsfärjan. Hon va närare 60 än 50. Jag  va knappast fylld 25. Fattar inte äns hur jag fick upp den.
    Uusch, det va pinsamt , äckligt. och skamligt. 

• riboflavin

Jag satt på huk över mitt ex och red honom, plötsligt blir glidet annorlunda och vi inser att någon blöder. Några sekunder senare är soffan totalförstörd. Hans sträng hade gått av och blodet sprutade. Riktigt trauma som 16-åring.

Vid god typografi ska horungar inte förekomma.
  • Lillkillen
    riboflavin skrev 2017-09-08 19:00:56 följande:

Jag satt på huk över mitt ex och red honom, plötsligt blir glidet annorlunda och vi inser att någon blöder. Några sekunder senare är soffan totalförstörd. Hans sträng hade gått av och blodet sprutade. Riktigt trauma som 16-åring.

Va det jag?

Eller har varit med om samma händelse ????
  • Anonym (?)
    phäwiig skrev 2017-09-08 18:53:13 följande:

Knullade ett gammalt äckel i sketfyllan på finlandsfärjan. Hon va närare 60 än 50. Jag  va knappast fylld 25. Fattar inte äns hur jag fick upp den.
    Uusch, det va pinsamt , äckligt. och skamligt. 

Hade du druckit 12 starköl innan? Då brukar alla bli vackra!
  • phäwiig
    Anonym (?) skrev 2017-09-08 19:47:39 följande:
    Hade du druckit 12 starköl innan? Då brukar alla bli vackra!
    Hade nog druckit min del. Drucket henne vacker, sexig och knullbar   Kyss
  • riboflavin
    Lillkillen skrev 2017-09-08 19:38:04 följande:

Va det jag?

Eller har varit med om samma händelse ????

Heter du Tobias och kommer från Munkedal? Annars så har vi nog bara haft samma upplevelse.
    Vid god typografi ska horungar inte förekomma.
  • Anonym (hgglibrr)

Va full, kåt och dum. Särade för en yngre man i min ex-makes släkt ( inte så nära)
    Kunde inte motstå hans intesa kyssande och giriga smekningar på krogen.
    Han va lite av en sån "kom och ta mig"-typ. En riktig fittjägare som visste hur man skulde kåta upp en längtande och utsvulten medelålders kvinna. Jag hade nog sett hans lustiga blickar på mig när jag va gift med hans släktning. Och för att va ärligen..... det pirrade mig lite.
    Han tog mig med uppdragen kjol mellan två bilar på parkplatsen utanför.
    Nästan utan ett ord lämnade han mig efteråt.     Fan va jag kände mig som et äckligt luder. 

• helagepetra
    Anonym (hgglibrr) skrev 2017-09-08 21:19:46 följande:

Va full, kåt och dum. Särade för en yngre man i min ex-makes släkt ( inte så nära)
    Kunde inte motstå hans intesa kyssande och giriga smekningar på krogen.
    Han va lite av en sån "kom och ta mig"-typ. En riktig fittjägare som visste hur man skulde kåta upp en längtande och utsvulten medelålders kvinna. Jag hade nog sett hans lustiga blickar på mig när jag va gift med hans släktning. Och för att va ärligen..... det pirrade mig lite.
    Han tog mig med uppdragen kjol mellan två bilar på parkplatsen utanför.
    Nästan utan ett ord lämnade han mig efteråt.     Fan va jag kände mig som et äckligt luder. 

Blandad känsla  ?     Låter lite härligt och upphetsande också...
  • Anonym (Plupp)
    MrFlex skrev 2017-09-08 15:38:58 följande:

Hade sex med en tjej i mitt föräldrahem. Körde hårt bakifrån med djupa drag och kuken gled ut för långt och sedan djupt in i hennes anal vid nästa stöt. Hon skrek så att hela huset (mamma, pappa och två syskon) hörde och jag fattade inte vad som hänt. Kommer inte ihåg hur vi förklarade bort det. Hon var 18 och jag nitton. Det var dessutom min analdebut om än ofrivilligt:)

Höll på att lära upp en tjej hur man har analsex. Vi hade "övat" ett par gånger så denna gången gick det bra och jag kunde trycka på lite. Hon fick sitt livs första orgasm genom penetration och det var dessutom en rejäl fontän. Hon blev helt medtagen och sängen blev dyngsur. När hon kom till sans så skämdes hon supermycket men jag försäkrade henne och det var helt ok och bara upphetsande.

Hade sex för första gången med en min nuvarande och råkade släppa mig. Bad om ursäkt och vi skrattade lite men den efterföljande doften av död och förödelse var verkligen inget att skratta åt. Fy fan... den akten dog. Tror aldrig jag släppt en sådan vedervärdig prutt i hela mitt liv. Sjukt dålig timing för det rekordet kan jag tycka.

Med samma tjej gång nr2. Stod på knä och knullade typ missionären. Lyckades att inte släppa mig men när jag kom så skulle jag lägga satsen på hennes mage, kom så hårt att jag sprutade henne i ansiktet, ögat, håret och på hennes svarta sänggavel i tyg. Hon tog inte illa upp men jag skämdes lite.

Ha ha ha ha det där var nog bland det roligaste jag läst! Jag o sambon satt på balkongen och asgarvade med tillhörande magsmärtor ????????????
  • MrFlex
    Anonym (Plupp) skrev 2017-09-09 17:08:15 följande:
    Ha ha ha ha det där var nog bland det roligaste jag läst! Jag o sambon satt på balkongen och asgarvade med tillhörande magsmärtor ????????????
    Nu kan jag också skratta åt dessa händelser:) Egentligen är historien med min nuvarande ännu värre. Innan fis- & sprutincidenterna så hade vi två misslyckade sessioner pga impotens. Tack o lov så dumpade hon mig inte och vi är gifta idag.
Svar på tråden Otrevligaste upplevelsen under sex