MrFlex skrev 2017-09-08 15:38:58 följande:
Hade sex med en tjej i mitt föräldrahem. Körde hårt bakifrån med djupa drag och kuken gled ut för långt och sedan djupt in i hennes anal vid nästa stöt. Hon skrek så att hela huset (mamma, pappa och två syskon) hörde och jag fattade inte vad som hänt. Kommer inte ihåg hur vi förklarade bort det. Hon var 18 och jag nitton. Det var dessutom min analdebut om än ofrivilligt:)
Höll på att lära upp en tjej hur man har analsex. Vi hade "övat" ett par gånger så denna gången gick det bra och jag kunde trycka på lite. Hon fick sitt livs första orgasm genom penetration och det var dessutom en rejäl fontän. Hon blev helt medtagen och sängen blev dyngsur. När hon kom till sans så skämdes hon supermycket men jag försäkrade henne och det var helt ok och bara upphetsande.
Hade sex för första gången med en min nuvarande och råkade släppa mig. Bad om ursäkt och vi skrattade lite men den efterföljande doften av död och förödelse var verkligen inget att skratta åt. Fy fan... den akten dog. Tror aldrig jag släppt en sådan vedervärdig prutt i hela mitt liv. Sjukt dålig timing för det rekordet kan jag tycka.
Med samma tjej gång nr2. Stod på knä och knullade typ missionären. Lyckades att inte släppa mig men när jag kom så skulle jag lägga satsen på hennes mage, kom så hårt att jag sprutade henne i ansiktet, ögat, håret och på hennes svarta sänggavel i tyg. Hon tog inte illa upp men jag skämdes lite.
Ha ha ha ha det där var nog bland det roligaste jag läst! Jag o sambon satt på balkongen och asgarvade med tillhörande magsmärtor ????????????