• Anonym (Andreas)

    Du, kvinna, föredrar du blonda, brunhåriga eller svarthåriga män?

    Gav lite olika alternativ.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Du, kvinna, föredrar du blonda, brunhåriga eller svarthåriga män?
  • Anonym (Preferens)

    Hur vanligt är det med tjejer som har mörkt hår att tända på blonda killar? 

  • dream on
    Anonym (Preferens) skrev 2017-11-08 20:58:01 följande:

    Hur vanligt är det med tjejer som har mörkt hår att tända på blonda killar? 


    Ingen aning men jag ( som är väldigt mörkhårig själv) attraheras mest, om vi bara pratar utseende, av mellanbruna- mörkhåriga män. Kastanjerött funkar också men Kalles kaviar looken har jag aldrig varit mycket för.
    I slithered here from Eden just to sit outside your door
  • Anonym (Preferens)
    dream on skrev 2017-11-08 21:07:34 följande:
    Ingen aning men jag ( som är väldigt mörkhårig själv) attraheras mest, om vi bara pratar utseende, av mellanbruna- mörkhåriga män. Kastanjerött funkar också men Kalles kaviar looken har jag aldrig varit mycket för.
    Tror du att många kvinnor/tjejer med mörkt hår håller med dig på den punkten?
    eller är det olika kanske helt enkelt. Kanske det är annorlunda på ställen där det är ovanligt med blonda killar?
  • dream on
    Anonym (Preferens) skrev 2017-11-08 21:13:02 följande:

    Tror du att många kvinnor/tjejer med mörkt hår håller med dig på den punkten?

    eller är det olika kanske helt enkelt. Kanske det är annorlunda på ställen där det är ovanligt med blonda killar?


    Tror det varierar lika mycket som det finns antal kvinnor. Det exotiska lockar säkert en del. Jag är själv brunögd så jag tycker tex kombinationen riktigt mörkt hår och blå ( eller gröna!) ögon är väldigt hett.
    I slithered here from Eden just to sit outside your door
  • Anonym (Preferens)
    dream on skrev 2017-11-08 21:22:38 följande:
    Tror det varierar lika mycket som det finns antal kvinnor. Det exotiska lockar säkert en del. Jag är själv brunögd så jag tycker tex kombinationen riktigt mörkt hår och blå ( eller gröna!) ögon är väldigt hett.
    spännande jag hoppas fler tjejer/kvinnor kommer in och svarar här 
  • Anonym (Preferens)
    Vargaflickan skrev 2017-10-01 12:35:21 följande:

    Älskar långt mörkt hår, helst svart Glad Är ljushårig själv men färgar det svart nuförtiden 


    Är det inte bättre att tona håret?
  • Anonym (Rakade)

    För mig spelar det ingen roll vilken hårfärg en man har, däremot är längden mer  viktig då jag tycker rakade eller riktigt korthåriga män är de mest attraktiva och ser mest manliga ut...Långt hår på män neeeejSkrattande

  • Anonym (Rakade)

    För mig spelar det ingen roll vilken hårfärg en man har, däremot är längden mer  viktig då jag tycker rakade eller riktigt korthåriga män är de mest attraktiva och ser mest manliga ut...Långt hår på män neeeejSkrattande

  • Anonym (Preferens)
    Anonym (Rakade) skrev 2020-05-08 17:02:48 följande:

    För mig spelar det ingen roll vilken hårfärg en man har, däremot är längden mer  viktig då jag tycker rakade eller riktigt korthåriga män är de mest attraktiva och ser mest manliga ut...Långt hår på män neeeejSkrattande


    Så ingen som har tappat hår ska känna sig ledsen. Fint att du tycker så 
  • Anonym (tvillingmamma)

    Ingetdera, det beror på hur han ser ut i övrigt. Jag har träffat både blonda och mörkhåriga killar. Min man är rödhårig (typ rödbrunt hår). Varför fick inte rödhåriga vara med på din lista? Men jag valde honom självklart inte för hårfärgens skull.

  • Anonym (hmm)

    du glömde alternativet skallig..mmm för skalliga eller snaggade män.
    Hårfärgen har ingen bestydelse.Skrattande

  • Anonym (Timotej)

    Hårfärg är totalt ointressant.... frisyren däremot.... den är viktig !

  • flygrl

    En man är liksom en helhet och jag kan nog uppskatta olika hårfärger men helst hyfsat kortklippt i en maskulin frisyr.


    Anonym (Preferens) skrev 2017-11-08 20:58:01 följande:

    Hur vanligt är det med tjejer som har mörkt hår att tända på blonda killar? 


    Eftersom jag bara kan svara för mig själv har jag ingen aning hur vanligt/ovanligt det är men jag är iaf mörkhårig (och mörkhyad/svart) och attraheras av blonda män (men även brunhåriga).
  • Anonym (Preferens)
    flygrl skrev 2020-05-15 01:54:32 följande:

     


    Eftersom jag bara kan svara för mig själv har jag ingen aning hur vanligt/ovanligt det är men jag är iaf mörkhårig (och mörkhyad/svart) och attraheras av blonda män (men även brunhåriga).
    Du känner inga andra som föredrar det. Går det även utan hår också  
  • flygrl
    Anonym (Preferens) skrev 2020-05-15 04:12:08 följande:

    Du känner inga andra som föredrar det. Går det även utan hår också  


    Kanske gör jag det. Och visst kan en man utan hår va attraktiv. Det beror på, en man är som sagt en helhet.
  • sextiotalist

    Åh, det har varierat, beroende vem som varit föremålet för mina känslor. Just nu är en gråhårig, nästan vithårig, man som jag föredrar framför alla.

    Men om jag ser tillbaka har jag aldrig haft någon preferens när det gäller hårfärg.

Svar på tråden Du, kvinna, föredrar du blonda, brunhåriga eller svarthåriga män?