Inlägg från: Anonym (Man) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Man)

    Min flickvän är äcklig

    Det tar emot att säga det, men ja, hon är äcklig.

    Vi har varit tillsammans i 3 år och jag älskar henne naturligtvis, även fast detta är riktigt vidrigt.

    Hon duschar ca 1 gång i veckan, tvättar inte händerna efter toabesök (detta är något hon själv har erkänt), hon petar i näsan och är allmänt grisig.

    När vi äter så slafsar hon i sig maten och mat far utanför tallriken.

    Eftersom att hon endast duschar 1 gång per vecka så luktar hon givetvis inte gott. Varken där nere eller någon annanstans. Detta gör att jag inte känner mig attraherad av henne och sexet uteblir.

    Och nej, hon är inte deprimerad. Hon mår bra och har ett socialt liv, hon är bara grisig och det har hon alltid varit.. men nu känner jag att det är nog. Trodde att det skulle bli bättre med tiden, men icke.

    Detta är ett känsligt ämne och därför har jag dragit mig från att ta upp det, men jag har faktiskt snackat med henne om det. Jag frågade hur hon kan gå så länge utan att duscha och varför hon inte tvättar händerna, varpå hon svarade att det bara blir så?

    Så, vad tycker ni? Hade ni kunnat leva med en sån här person?

  • Svar på tråden Min flickvän är äcklig
  • Anonym (Man)
    Anonym (mmm) skrev 2017-09-10 16:10:43 följande:

    Det har tagit dig 3 år att komma fram till detta?  Så hemskt kan det inte ha varit om du haft sex med henne flera ggr under denna tid. 

    Gör nu slut med henne så du slipper känna dig äcklad, och hon slipper vara ihop med någon som ser ner på henne. Sen får man hoppas hon förbättrar sina hygienvanor ändå. 


    Visste att denna kommentar skulle komma. Varför är folk på fl så dryga?

    Faktum är att vi knappt har sex och vi har aldrig haft mycket sex alls under vårt förhållande. Men jag älskar henne och därför är det naturligtvis svårt att lämna henne, inte bara att göra det. Jag har vetat från början att hon är äcklig, har bara väntat på att det ska bli bättre. Har insett nu att det inte blir det.
Svar på tråden Min flickvän är äcklig