Min dejt vill inte längre träffas, pga mitt förflutna. Är helt knäckt.
En sak i taget, men antar vi konstaterat att din "statistik" är inte så mycket och hänga i granen.
En sak i taget, men antar vi konstaterat att din "statistik" är inte så mycket och hänga i granen.
Kommer inte bemöta tramskommentarer utan källhänvisning. Vissa har så svårt att hitta argument att de diktar ihop helt som de önskar.
Fortfarande bara en tidningsartikel somhänvisats till och det är den som gäller. Vad vissa användare diktar ihop är irrelevant.
Vilken källa?
Jag ger dig lite cred, du är inte så korkad att du tror att det där är relevant för andra än fanatiskt religiösa grupper i långt mindre jämställda länder än Sverige.
Klyban Belägg det du säger med fakta. Det blir patetiskt med människor som anser att de har större trovärdighet än ett amerikanskt universitet och en dagstidning.
Det är din källa, menar du den inte är okey längre?
Eller låter mer troligt du inte läst den, jag bara skumma den nu i några minut och insåg du hade gett det som sänkte allt du säger.
Kan inte det vara ironi?
.
Som källa för mina påståenden presenterar jag en filmsnutt med Kalle Anka.
Artikel är ingen källa, punkt slut.
Skoj att du pratade om källkritik innan, och sen inte ens läser det du tillhandahåller.
"...Nevertheless, divorce date error attenuated effects of time since divorce on outcomes. Gender, child custody, marital history, and education were associated with divorce error."