Asil76 skrev 2017-12-13 08:43:12 följande:
Jag har också fått neg på stickan. :( tänkte ta blodprov via werlabs, visst hade du gjort detsamma? Hur för man? Köper ett prov och går till närmsta tests tältet bara? Behöver man inte boka nån tid? Deras hemsida är inte helt fantastisk på att förklara hur det går till...
Jag beklagar verkligen! Önskar jag kunde säga nåt som gör det lättare, men jag är inte den mest positiva själv just nu. Det stämmer, du går in på alla tester och scrollar ner till hcg, lägg i varukorgen och använd rabattkod LCHF så blir det lite billigare. Tror du får välja provtagningsställe enligt lista/karta och Sen betalar du och får en bekräftelse på mail. Minns inte om remissen finns på provtagningsstället inom ett dygn eller om det är tidigare. De allra flesta av deras samarbetsställen har dropp-in, men dubbelkolla det ställe där du bor. Annars är det bara att gå dit och uppge ditt personnummer så hämtar de remissen elektroniskt. Sen kommer provsvaret i werlabs journal (du skapar ett inlogg) oftast inom ett dygn. Du får ett sms när svaret kommit. Ta hand om dig!