Inlägg från: pyssel |Visa alla inlägg
  • pyssel

Är jag inte pappan?

Herregud så korkade och bekräftande svar du får. Okunskapens vagga, det måste vara Familjeliv.

Alla hästar hemma
  • pyssel
    Anonym (Ts) skrev 2017-09-15 17:53:25 följande:

Kommer behandla barnet som min son endå, om det är uppenbart att frun inte har kontakt med barnets pappa. Vill inte skiljas pga mina andra pojkar(de är faderskapstestade då vi inte gift oss än, och de är 100% säkert att jag är pappa till dom).

Läs lite grunder i genetik. Så du inte sväljer de förenklade dumheterna om ärftlighet här.
    Alla hästar hemma
  • pyssel
    qwkeqweqe skrev 2017-09-15 19:25:03 följande:

Ganska så komiskt, tragiskt och äckligt hur en del kvinnor är emot faderskapstest. Det säger ju en hel del om er (att ni har något att dölja).

Ganska komiskt, tragiskt och äckligt hur vissa tar en tillrättavisning för sina okunskaper som en åsikt om faderskapstest. Har du inte fattat att blåögda kan få brunögda barn och att 80-talets biologiböcker kastats pga felaktigheter?
    Alla hästar hemma
  • pyssel
    Anonym (öh) skrev 2017-09-15 20:01:17 följande:

Allt är möjligt men det är mindre sannolikt att två blåögda individer får ett brunögt barn.

Det behöver du knappast upplysa mig om. Invändningen gällde det påstådda sambandet med garanterad otrohet.
    Alla hästar hemma
Svar på tråden Är jag inte pappan?