• Anonym (Hmm)

Kuklås

Hej

Jag behöver er hjälp, framförallt er män! jag och min kille Försöker att använda Ett kuklås vi har läst på en hel del och han har tillslut provat Med några olika modeller men kom fram till att det var bättre att köpa en specialanpassad "bur" för honom som passar bra och det gjorde vi Men det stora problemet är att penisringarna som man ska ha till buren passar inte, endera är de för små eller för stora eller så passar de men då gör det ont vilket det inte ska göra, hur ska man få det att passa? Han har provat olika runda ringar i olika storlekar i både järn och plast, nu har vi läst att ovala ringar kan passa bättre, är det någon som vet? Finns det någon man här på familjeliv som använder kuklås som kan hjälpa oss? Det är så frustrerande när det inte fungerar och dessutom svindyrt!

Vi vore mkt tacksam för hjälp!

OBS endast seriösa svar tack!

• Svar på tråden Kuklås
  • Anonym (The hound)
    Ingen expert och faktiskt aldrig hört tals om men det lät intressant. Vad är meningen med kuklås?
  • Reven
    Anonym (The hound) skrev 2017-09-19 21:44:22 följande:
    Ingen expert och faktiskt aldrig hört tals om men det lät intressant. Vad är meningen med kuklås?
    Om man lite litar påsin KK kan man sätta lås på hans kuk.

Givetvis kommer han skaffa en reservnyckel så han kan knulla runt i alla fall
  • Anonym (The hound)

Give that man a cookie

• Robert 832

Det finns flera modeller av kuklås. Jag har ett cb3000 som funkar utmärkt. Distansen mellan tuben och ringarna kan anpassas med distansbrickor och den nyper därför rätt tajt. En av distansbrickor nå har tänder som hindrar kuken från att glida ut utan att den sitter åt alldeles för tajt och stoppar blodflödet.

Ett kuklås är en anordning som låser mannens kuk. Nyckeln bär vanligtvis av kvinnan som mannen svurit sig till. Sålunda kan han omöjligt vara otrogen eller ha tillgång till sig själv utan måste förlita sig på hennes välvilja för sin tillgång till sex. Det är ett effektivt sätt att förstärka en underliggande maktförskjutning åt kvinnan. Den används inte sällan i cuckold-relationer.

• Anonym (Elaine)

Vad ska det va bra för med ett kuklås ? Man har väl en fri vilja

• Robert 832
    Anonym (Elaine) skrev 2017-09-19 22:54:28 följande:

Vad ska det va bra för med ett kuklås ? Man har väl en fri vilja

Ja, men vissa människor vill leka med tanken att tillhöra någon. Så man bestämmer en tid under vilken man provar på en d/s relation för att avgöra om man trivs med det.

Syftet är att ena parten leder relationen i en riktning den dominanta bestämmer med den andres stöd och underkastelse.

Kuklås är ett av många sätt att förstärka detta.
  • Anonym (Oh shit)

Kuklås???
    ja nu har man ju hört det mesta ... hahaha
    Vad sa Emils pappa???
    Stolleprov!!

• Anonym (The hound)

Är det då inte bättre att när du är klar med han att du då stänger in han? Typ i skrubben eller toaletten då kan han utföra sina behov kanske bäst

• Anonym (Kärleksfulla paret)

Jag och min fru har provat flera olika.De som är i stål är de som vi tycker fungerar bäst, men de har ett litet problem. När penisen blir för slak så är det lätt att pungkulorna hoppar ur. Så länge den försöker bli hård så funkar det dock bra. Även de som inte har inställbara ringar är ju problem då de är så svåra att både ta loss och sätta på.
    Vi fick ett tips om kukburar i latex. De är väldigt trånga och sluter om penisen ordentligt så att erektionen nästan helt uteblir, plus att man kan ha dem på under längre perioder. Vi har beställt en via Wish nu så den är på väg. Latex och plastlås är dessutom praktiska om man är ute och reserFlört

• Anonym (Oh shit)

Praktiskt tänkt där!!
    Lite pinigt att stå i säkerhetskontrollen på flyget och 
    förklara ett kuklås i metall ...Tungan ute

Svar på tråden Kuklås