• Anonym (Hmm)

Kuklås

Hej

Jag behöver er hjälp, framförallt er män! jag och min kille Försöker att använda Ett kuklås vi har läst på en hel del och han har tillslut provat Med några olika modeller men kom fram till att det var bättre att köpa en specialanpassad "bur" för honom som passar bra och det gjorde vi Men det stora problemet är att penisringarna som man ska ha till buren passar inte, endera är de för små eller för stora eller så passar de men då gör det ont vilket det inte ska göra, hur ska man få det att passa? Han har provat olika runda ringar i olika storlekar i både järn och plast, nu har vi läst att ovala ringar kan passa bättre, är det någon som vet? Finns det någon man här på familjeliv som använder kuklås som kan hjälpa oss? Det är så frustrerande när det inte fungerar och dessutom svindyrt!

Vi vore mkt tacksam för hjälp!

OBS endast seriösa svar tack!

• Svar på tråden Kuklås
  • Anonym (Mrs Prefect)

Har inte haft bur på min man än, men på ett ex.
    För mig är det dominans, men håller i övrigt med om att mannen ändrar dig efter ett tag och blir mer uppvaktande och...lydig.

Lät mitt ex sniffa på min fitta och sen slicka mig till orgasm med buren på utan att kunna komma. Efter ett tag kom han bara man öppnade buren och smekte kuken några sekunder...

Min man är lite motsträvig men det kommer. Drömmen är att han skall komma bara av analstimulans..

• Anonym (Man)
    Anonym (kvinna) skrev 2017-12-16 19:00:33 följande:

Vi använder en CB-6000. Den är i plast och kommer med många ringar i olika storlekar. Det tar ju lite tid att komma igång med den, och den behöver bäras i korta perioder i början, men sedan kan man utöka perioderna med tiden. Första gången gick det max ett dygn, sedan två. Min man kan nu ha den utan någon begränsning av period, vilket var ganska kul att komma fram till. :) Det han gjorde var att börja med en av de relativt stora ringarna, och sedan minska dem efterhand han vande sig som jag förstod. Vid något tillfälle kom han till en lite för liten ring, och då fick han ont. Då gick han upp en storlek och var nöjd (utifrån vad jag vet).

Noterar också att det är många här som inte förstår vad den är till för. Jag ska inte övertala någon, men kan i alla fall säga att jag själv trodde det var någon galen fetish som han ville prova, och prova kan man ju alltid. Nu för tiden är det jag som föreslår en "CB-period" när det har gått för länge sedan sist.

Det har inget med att jag inte litar på honom att göra, och det är absolut inte att jag är dominant eller vill kontrollera, för det är jag inte och det vill jag inte. Inte först i alla fall. Nu vill jag det för att det har ett högre syfte. Hela grejen är hur han blir mot mig efter en tid i CBn. Första tiden (veckan typ) är det mesta som vanligt, men sedan händer något och han vill ha mig mer än nånsin, vilket är ganska trevligt. Tror det har att göra med att han inte tillåts få utlopp för några andra sexuella fantasier som män kan ha. Det tillståndet försöker jag sedan behålla, och pytsar ut lite sex i lagom portioner åt honom. Summa summarum: i slutändan blir jag mer uppvaktad och får jag massvis fler orgasmer än någonsin tidigare!

I grunden finns en enda regel. Nämligen den att det är jag som bestämmer alla regler, och kan ändra dem när jag vill. Det berör oftast hur länge han ska ha den, för det får han inte veta när den åker på. Men även andra saker. Jag har till exempel infört en regel som säger att han inte får be mig om eller hinta att han vill bli utsläppt. Gör han det så förlänger jag perioden med en vecka. Skriver han inte under på den grundregeln så blir det inget. Den är en förutsättning. I alla fall för oss.

Nu blev det lite längre än jag tänkte, men grattis till er att ha hittat fram till detta som är så missuppfattat av de flesta! Hoppas ni får samma positiva upplevelser av det som vi!

Ni verkar förstått grejen. Tack för ett konstruktivt inlägg.
  • Anonym (Man)
    Anonym (Mrs Prefect) skrev 2018-01-05 03:00:57 följande:

Har inte haft bur på min man än, men på ett ex.

För mig är det dominans, men håller i övrigt med om att mannen ändrar dig efter ett tag och blir mer uppvaktande och...lydig.

Lät mitt ex sniffa på min fitta och sen slicka mig till orgasm med buren på utan att kunna komma. Efter ett tag kom han bara man öppnade buren och smekte kuken några sekunder...

Min man är lite motsträvig men det kommer. Drömmen är att han skall komma bara av analstimulans..

Är han inlåst ett tag och ni praktiserar analsex (på honom) så kommer han förr eller senare.
  • SKVB

Hejsan. 

Jag och min domina har provat lite olika kukburar, men har varje gång stött på problemet att när kuken försöker bli för hård så drar den i ringen på ett sätt som typ stoppar blodet till pungen. Även när man går så dras hela buren neråt så att samma effekt sker då.

Är det nån som har nåt tips? Jag fick för mig att det fanns nån modell med nån typ av bälte till ringen så att den höll sig fast vid kuk-/pungroten men inte funnit nåt?

• Anonym (Göran)

Vill pröva penisplugg..!

• Anonym (Man)
    SKVB skrev 2018-01-28 23:10:27 följande:

Hejsan. 

Jag och min domina har provat lite olika kukburar, men har varje gång stött på problemet att när kuken försöker bli för hård så drar den i ringen på ett sätt som typ stoppar blodet till pungen. Även när man går så dras hela buren neråt så att samma effekt sker då.

Är det nån som har nåt tips? Jag fick för mig att det fanns nån modell med nån typ av bälte till ringen så att den höll sig fast vid kuk-/pungroten men inte funnit nåt?

Är den så pass liten att det inte går att få stånd i den eller får kuken plats att expandera lite? Som jag fattar är det bäst om dem inte har möjlighet att expandera det minsta för då kommer du inte få stånd och ej heller dessa problem.
  • Anonym (Man)

Har själv köpt en billig bur nu för att testa hur det är. Buren är rätt liten, provade nyss att få stånd genom att kolla porr och även om jag blev kåt så händer det inget inne i buren.

Ska försöka ha den på ett tag och se hur det utvecklar sig och verkar det funka så ska jag presentera den för min tjej på något sätt, vet dock inte hur än utan att hon ska ta det på fel sätt, förslag något?

Tanken är att hon har nyckeln och jag måste introducera henne i detta och motivera hur hon kan vinna på det.

• Anonym (Man)

Hade inte fattat vilken befriande känsla det är att knäppa igen låset och man känner att ens kuk är bakom lås och bom. Något tafsande, pillande, runkande är inte möjligt längre.

• Nyfiken 7
    Anonym (Man) skrev 2019-04-21 15:52:23 följande:

Hade inte fattat vilken befriande känsla det är att knäppa igen låset och man känner att ens kuk är bakom lås och bom. Något tafsande, pillande, runkande är inte möjligt längre.

Ja det är verkligen befriande att ha penisen inlåst...jag hade svårt för att låta bli att runka emellan jag och sambon haft sex men nu går det inte längre.

Min sambo är lite orolig för att min penis ska bli mindre när jag inte får "träning" på nätterna och inte kan få stånd så ofta..
    Någon som märkt av det?
Svar på tråden Kuklås