• Anonym (Hmm)

Kuklås

Hej

Jag behöver er hjälp, framförallt er män! jag och min kille Försöker att använda Ett kuklås vi har läst på en hel del och han har tillslut provat Med några olika modeller men kom fram till att det var bättre att köpa en specialanpassad "bur" för honom som passar bra och det gjorde vi Men det stora problemet är att penisringarna som man ska ha till buren passar inte, endera är de för små eller för stora eller så passar de men då gör det ont vilket det inte ska göra, hur ska man få det att passa? Han har provat olika runda ringar i olika storlekar i både järn och plast, nu har vi läst att ovala ringar kan passa bättre, är det någon som vet? Finns det någon man här på familjeliv som använder kuklås som kan hjälpa oss? Det är så frustrerande när det inte fungerar och dessutom svindyrt!

Vi vore mkt tacksam för hjälp!

OBS endast seriösa svar tack!

• Svar på tråden Kuklås
  • Luftis

Är det inte obehagligt om man får ståfräs?

• Robert 832
    Luftis skrev 2017-10-13 14:57:54 följande:

Jo, man upplever ett lätt obehag men med tiden så lägger sig sexlust en.
  • Anonym (Man)
    Luftis skrev 2017-10-13 14:57:54 följande:

Tror att om buren är i rätt mått så får du inte stånd i den.

Kittlande tanke att tjejen bestämmer när jag ska få ha stånd, mycket kittlande. :)
  • Anonym (Chastity)

Har ni provat att linda en av de större ringarna med typ eltejp för att anpassa storleken? Inte den mest hygienska lösningen kanske, men det beror på era vanor och hur kinkiga ni är.

• beb3380

Kolla på Geek eller Wish, samma sak,finns mycket roligt där. Inte världens snabbaste leverans, men det är billigt.

• Anonym (Ra)

Jag hade ett kuklås på mitt ex, men han lyckades alltid dyrka upp det den gubben, tips: dejta aldrig en före detta inbrotstjuv.

• Rakubu

Jag har använt lite olika burar, nu har jag en i metall med integrerat lås och oval ring och den känns bra att ha på sig. Och den sitter på 24/7 min fru har hand om nyckeln, det finns en reserv som jag kan använda i nödfall den sitter innanför ett sigill som måste brytas för att jag skall kunna använda den.

• Frikostig

Vi har provat flera olika. De i latex är mer omslutande men svåra att få på och de i stål är snyggare. Det är dock mysigare med latexbur eftersom man slipper det hårda stålet om man till exempel slickar eller smeker den. Dessutom så kan min tjej tycka att det är lite obehagligt när man sover sked då stålburen är lite hård. Latex är att rekommendera och man kan inte bli hård om man exempelvis ser på när hon har sex.

• Anonym (kvinna)

Vi använder en CB-6000. Den är i plast och kommer med många ringar i olika storlekar. Det tar ju lite tid att komma igång med den, och den behöver bäras i korta perioder i början, men sedan kan man utöka perioderna med tiden. Första gången gick det max ett dygn, sedan två. Min man kan nu ha den utan någon begränsning av period, vilket var ganska kul att komma fram till. :) Det han gjorde var att börja med en av de relativt stora ringarna, och sedan minska dem efterhand han vande sig som jag förstod. Vid något tillfälle kom han till en lite för liten ring, och då fick han ont. Då gick han upp en storlek och var nöjd (utifrån vad jag vet).

Noterar också att det är många här som inte förstår vad den är till för. Jag ska inte övertala någon, men kan i alla fall säga att jag själv trodde det var någon galen fetish som han ville prova, och prova kan man ju alltid. Nu för tiden är det jag som föreslår en "CB-period" när det har gått för länge sedan sist.

Det har inget med att jag inte litar på honom att göra, och det är absolut inte att jag är dominant eller vill kontrollera, för det är jag inte och det vill jag inte. Inte först i alla fall. Nu vill jag det för att det har ett högre syfte. Hela grejen är hur han blir mot mig efter en tid i CBn. Första tiden (veckan typ) är det mesta som vanligt, men sedan händer något och han vill ha mig mer än nånsin, vilket är ganska trevligt. Tror det har att göra med att han inte tillåts få utlopp för några andra sexuella fantasier som män kan ha. Det tillståndet försöker jag sedan behålla, och pytsar ut lite sex i lagom portioner åt honom. Summa summarum: i slutändan blir jag mer uppvaktad och får jag massvis fler orgasmer än någonsin tidigare!

I grunden finns en enda regel. Nämligen den att det är jag som bestämmer alla regler, och kan ändra dem när jag vill. Det berör oftast hur länge han ska ha den, för det får han inte veta när den åker på. Men även andra saker. Jag har till exempel infört en regel som säger att han inte får be mig om eller hinta att han vill bli utsläppt. Gör han det så förlänger jag perioden med en vecka. Skriver han inte under på den grundregeln så blir det inget. Den är en förutsättning. I alla fall för oss.

Nu blev det lite längre än jag tänkte, men grattis till er att ha hittat fram till detta som är så missuppfattat av de flesta! Hoppas ni får samma positiva upplevelser av det som vi!

Svar på tråden Kuklås