Vi använder en CB-6000. Den är i plast och kommer med många ringar i olika storlekar. Det tar ju lite tid att komma igång med den, och den behöver bäras i korta perioder i början, men sedan kan man utöka perioderna med tiden. Första gången gick det max ett dygn, sedan två. Min man kan nu ha den utan någon begränsning av period, vilket var ganska kul att komma fram till. :) Det han gjorde var att börja med en av de relativt stora ringarna, och sedan minska dem efterhand han vande sig som jag förstod. Vid något tillfälle kom han till en lite för liten ring, och då fick han ont. Då gick han upp en storlek och var nöjd (utifrån vad jag vet).
Noterar också att det är många här som inte förstår vad den är till för. Jag ska inte övertala någon, men kan i alla fall säga att jag själv trodde det var någon galen fetish som han ville prova, och prova kan man ju alltid. Nu för tiden är det jag som föreslår en "CB-period" när det har gått för länge sedan sist.
Det har inget med att jag inte litar på honom att göra, och det är absolut inte att jag är dominant eller vill kontrollera, för det är jag inte och det vill jag inte. Inte först i alla fall. Nu vill jag det för att det har ett högre syfte. Hela grejen är hur han blir mot mig efter en tid i CBn. Första tiden (veckan typ) är det mesta som vanligt, men sedan händer något och han vill ha mig mer än nånsin, vilket är ganska trevligt. Tror det har att göra med att han inte tillåts få utlopp för några andra sexuella fantasier som män kan ha. Det tillståndet försöker jag sedan behålla, och pytsar ut lite sex i lagom portioner åt honom. Summa summarum: i slutändan blir jag mer uppvaktad och får jag massvis fler orgasmer än någonsin tidigare!
I grunden finns en enda regel. Nämligen den att det är jag som bestämmer alla regler, och kan ändra dem när jag vill. Det berör oftast hur länge han ska ha den, för det får han inte veta när den åker på. Men även andra saker. Jag har till exempel infört en regel som säger att han inte får be mig om eller hinta att han vill bli utsläppt. Gör han det så förlänger jag perioden med en vecka. Skriver han inte under på den grundregeln så blir det inget. Den är en förutsättning. I alla fall för oss.
Nu blev det lite längre än jag tänkte, men grattis till er att ha hittat fram till detta som är så missuppfattat av de flesta! Hoppas ni får samma positiva upplevelser av det som vi!