• Anonym (Hmm)

Kuklås

Hej

Jag behöver er hjälp, framförallt er män! jag och min kille Försöker att använda Ett kuklås vi har läst på en hel del och han har tillslut provat Med några olika modeller men kom fram till att det var bättre att köpa en specialanpassad "bur" för honom som passar bra och det gjorde vi Men det stora problemet är att penisringarna som man ska ha till buren passar inte, endera är de för små eller för stora eller så passar de men då gör det ont vilket det inte ska göra, hur ska man få det att passa? Han har provat olika runda ringar i olika storlekar i både järn och plast, nu har vi läst att ovala ringar kan passa bättre, är det någon som vet? Finns det någon man här på familjeliv som använder kuklås som kan hjälpa oss? Det är så frustrerande när det inte fungerar och dessutom svindyrt!

Vi vore mkt tacksam för hjälp!

OBS endast seriösa svar tack!

• Svar på tråden Kuklås
  • Anders Wall

jag har lagt mycket pengar på detta genom åren och testat många olika burar. Kink3d är i särklass bäst. speciellt behaglig blir det om man tar en böjd ring som minskar trycket på kulorna. Jag kan gå veckor med detta under förutsättning att man får komma ut några minuter och rengöra. Varit inlåst i 22 dagar nu utan problem. Utan problem betyder dock inte att det av andra skäl inte känns jobbigt. :)

• Anonym (Engelska)
    Anonym (kvinna) skrev 2017-12-16 19:00:33 följande:

Vi använder en CB-6000. Den är i plast och kommer med många ringar i olika storlekar. Det tar ju lite tid att komma igång med den, och den behöver bäras i korta perioder i början, men sedan kan man utöka perioderna med tiden. Första gången gick det max ett dygn, sedan två. Min man kan nu ha den utan någon begränsning av period, vilket var ganska kul att komma fram till. :) Det han gjorde var att börja med en av de relativt stora ringarna, och sedan minska dem efterhand han vande sig som jag förstod. Vid något tillfälle kom han till en lite för liten ring, och då fick han ont. Då gick han upp en storlek och var nöjd (utifrån vad jag vet).

Noterar också att det är många här som inte förstår vad den är till för. Jag ska inte övertala någon, men kan i alla fall säga att jag själv trodde det var någon galen fetish som han ville prova, och prova kan man ju alltid. Nu för tiden är det jag som föreslår en "CB-period" när det har gått för länge sedan sist.

Det har inget med att jag inte litar på honom att göra, och det är absolut inte att jag är dominant eller vill kontrollera, för det är jag inte och det vill jag inte. Inte först i alla fall. Nu vill jag det för att det har ett högre syfte. Hela grejen är hur han blir mot mig efter en tid i CBn. Första tiden (veckan typ) är det mesta som vanligt, men sedan händer något och han vill ha mig mer än nånsin, vilket är ganska trevligt. Tror det har att göra med att han inte tillåts få utlopp för några andra sexuella fantasier som män kan ha. Det tillståndet försöker jag sedan behålla, och pytsar ut lite sex i lagom portioner åt honom. Summa summarum: i slutändan blir jag mer uppvaktad och får jag massvis fler orgasmer än någonsin tidigare!

I grunden finns en enda regel. Nämligen den att det är jag som bestämmer alla regler, och kan ändra dem när jag vill. Det berör oftast hur länge han ska ha den, för det får han inte veta när den åker på. Men även andra saker. Jag har till exempel infört en regel som säger att han inte får be mig om eller hinta att han vill bli utsläppt. Gör han det så förlänger jag perioden med en vecka. Skriver han inte under på den grundregeln så blir det inget. Den är en förutsättning. I alla fall för oss.

Nu blev det lite längre än jag tänkte, men grattis till er att ha hittat fram till detta som är så missuppfattat av de flesta! Hoppas ni får samma positiva upplevelser av det som vi!

Använd samma. rekommenderar den 
  • Lazzi
    Anonym (Mrs Prefect) skrev 2018-01-05 03:00:57 följande:
    Kuklås

Har inte haft bur på min man än, men på ett ex.
    För mig är det dominans, men håller i övrigt med om att mannen ändrar dig efter ett tag och blir mer uppvaktande och...lydig.

Lät mitt ex sniffa på min fitta och sen slicka mig till orgasm med buren på utan att kunna komma. Efter ett tag kom han bara man öppnade buren och smekte kuken några sekunder...

Min man är lite motsträvig men det kommer. Drömmen är att han skall komma bara av analstimulans..

Har du lyckats få på bur på din man än 
    Nyfiken o höra hur de gått
  • Nipus81
    Anonym (kvinna) skrev 2017-12-16 19:00:33 följande:

Vi använder en CB-6000. Den är i plast och kommer med många ringar i olika storlekar. Det tar ju lite tid att komma igång med den, och den behöver bäras i korta perioder i början, men sedan kan man utöka perioderna med tiden. Första gången gick det max ett dygn, sedan två. Min man kan nu ha den utan någon begränsning av period, vilket var ganska kul att komma fram till. :) Det han gjorde var att börja med en av de relativt stora ringarna, och sedan minska dem efterhand han vande sig som jag förstod. Vid något tillfälle kom han till en lite för liten ring, och då fick han ont. Då gick han upp en storlek och var nöjd (utifrån vad jag vet).

Noterar också att det är många här som inte förstår vad den är till för. Jag ska inte övertala någon, men kan i alla fall säga att jag själv trodde det var någon galen fetish som han ville prova, och prova kan man ju alltid. Nu för tiden är det jag som föreslår en "CB-period" när det har gått för länge sedan sist.

Det har inget med att jag inte litar på honom att göra, och det är absolut inte att jag är dominant eller vill kontrollera, för det är jag inte och det vill jag inte. Inte först i alla fall. Nu vill jag det för att det har ett högre syfte. Hela grejen är hur han blir mot mig efter en tid i CBn. Första tiden (veckan typ) är det mesta som vanligt, men sedan händer något och han vill ha mig mer än nånsin, vilket är ganska trevligt. Tror det har att göra med att han inte tillåts få utlopp för några andra sexuella fantasier som män kan ha. Det tillståndet försöker jag sedan behålla, och pytsar ut lite sex i lagom portioner åt honom. Summa summarum: i slutändan blir jag mer uppvaktad och får jag massvis fler orgasmer än någonsin tidigare!

I grunden finns en enda regel. Nämligen den att det är jag som bestämmer alla regler, och kan ändra dem när jag vill. Det berör oftast hur länge han ska ha den, för det får han inte veta när den åker på. Men även andra saker. Jag har till exempel infört en regel som säger att han inte får be mig om eller hinta att han vill bli utsläppt. Gör han det så förlänger jag perioden med en vecka. Skriver han inte under på den grundregeln så blir det inget. Den är en förutsättning. I alla fall för oss.

Nu blev det lite längre än jag tänkte, men grattis till er att ha hittat fram till detta som är så missuppfattat av de flesta! Hoppas ni får samma positiva upplevelser av det som vi!

Gammalt inlägg förvisso men har fortfarande samma process? Dvs. att du föreslår CB-pediod och att han inte får fråga eller kräva borttag för då ökar tiden. Låter som att ni båda får ut något från detta och det är väl tanken. 

Nyfiken att höra främst av kvinnor hur ni känner kring detta, både ni som använder "redskapet" men även ni som aldrig kommit nära. Låter det konstigt att ni har äganskeskap till hans kuk eller är det något du skulle kunna tänka dig? 

• Lazzi
    viarellivirgin skrev 2025-06-18 21:09:17 följande:

Hej om till mig 

Det är en skön känsla att bli inlåst o sen få sköta om kvinnan 
  • Nipus81
    Anonym (Oh shit) skrev 2017-10-13 11:57:05 följande:

Praktiskt tänkt där!!
    Lite pinigt att stå i säkerhetskontrollen på flyget och 
    förklara ett kuklås i metall ...Tungan ute

Tror de sett det mesta men det finns såklart burar i plast som skulle fungera i säkerhetskontrollen. 
  • Tobben

Min uppfattning är att det tyvärr är att prova olika modeller som är bästa vägen till att hitta rätt.
    Att hitta en modell som både går lätt att ta av och på men samtidigt är tillräckligt trång för att göra sitt jobb.
    En viss typ av obekvämlighet kan man som burbärare gå med på initialt. Men ska den sitta på en längre tid är passformen väldigt viktig.

• blacksmith

Tragiskt att läsa.
    Skulle byta kärring istället. 
    Så många  simpar det finns.
    Inte undra på att ingen gör.något när dottern blir våldtagen .
    Fy fan för såna kräk som er. Lyft upp er.för.fan.

• Anonym (Man)
    blacksmith skrev 2025-07-12 22:20:45 följande:

Tragiskt att läsa.
    Skulle byta kärring istället. 
    Så många  simpar det finns.
    Inte undra på att ingen gör.något när dottern blir våldtagen .
    Fy fan för såna kräk som er. Lyft upp er.för.fan.

Ok, tack för ditt bidrag! 
Svar på tråden Kuklås