Bf juni 2018
Hej ????
Hittade ingen tråd för bf juni 2018. Är nog ute ganska tidigt oxå :)
Jag plussade i onsdags på bim -4 så har Bim på söndag:)
Har iaf Bf beräknat till 3 juni nu.
Finns de fler där ute får ni gärna hänga här :)
Hej ????
Hittade ingen tråd för bf juni 2018. Är nog ute ganska tidigt oxå :)
Jag plussade i onsdags på bim -4 så har Bim på söndag:)
Har iaf Bf beräknat till 3 juni nu.
Finns de fler där ute får ni gärna hänga här :)
Bebisen gräver med händerna vid "utgången" ikväll, det gör till och med ont och känner mensliknande värk i samband med det. Någon annan som känner samma? Vill ju gärna tro att hon försöker gräva sig ut :D
Bebisen gräver med händerna vid "utgången" ikväll, det gör till och med ont och känner mensliknande värk i samband med det. Någon annan som känner samma? Vill ju gärna tro att hon försöker gräva sig ut :D
Från när slemproppen har gått till förlossningen startat, Hur lång tid har det tagit för er?
Min första graviditet tog det ett dygn innan värkarna kommer.
Få se om jag får en midsommarbebis eller om han vill vänta ett tag till.
Min gör samma sak. Har varit orolig över det tidigare och tänkt att den måste ligga fel,.så "skönt" att du upplever samma. Har mest rörelser nertill i magen och igår och idag som mest efter bäckenet. Antar att det är händer. Mina tre senaste besök hos bm har de fått kalla in ngn extra för att känna och dubbelkolla bebis läge. Känns lite oroligt ändå.
Inte riktigt men känner mig tung där nere.
Men kan ändå förstå känslan hihi.
Hade ni kunnat ta Alvedon för tredje kvällen i rad? Första tog jag det för att se om värkarna avstannade (vilket de gjorde) men efter det här jag haft en sjukkänsla i kroppen, nästa som influensa. Huvudvärk, muskelvärk i överkroppen o ja känt mig krasslig. Tog Alvedon för att kunna somna igår o funderar på att göra samma ikväll. Men tre dagar på raden. Vågar man det? Brukar väldigt sällan ta värktabletter annars.
Hade ni kunnat ta Alvedon för tredje kvällen i rad? Första tog jag det för att se om värkarna avstannade (vilket de gjorde) men efter det här jag haft en sjukkänsla i kroppen, nästa som influensa. Huvudvärk, muskelvärk i överkroppen o ja känt mig krasslig. Tog Alvedon för att kunna somna igår o funderar på att göra samma ikväll. Men tre dagar på raden. Vågar man det? Brukar väldigt sällan ta värktabletter annars.
Ja det där känner jag igen. Så har min gjort till o från sen kanske 2 v tillbaks
Att känna sig tung är väl bra, det måste ju betyda ruckbar eller fixerad? Ja, lite märkligt är det allt ^^