Bf juni 2018
Hej ????
Hittade ingen tråd för bf juni 2018. Är nog ute ganska tidigt oxå :)
Jag plussade i onsdags på bim -4 så har Bim på söndag:)
Har iaf Bf beräknat till 3 juni nu.
Finns de fler där ute får ni gärna hänga här :)
Hej ????
Hittade ingen tråd för bf juni 2018. Är nog ute ganska tidigt oxå :)
Jag plussade i onsdags på bim -4 så har Bim på söndag:)
Har iaf Bf beräknat till 3 juni nu.
Finns de fler där ute får ni gärna hänga här :)
Drömmer hemska mardrömmar att jag får missfall eller börjar blöda nästan varje natt, någon mer som har mardrömmar?
Jag tror jag har fått influensan. Snyft!
Vi åkte till fjällen förra söndagen kom hem i torsdags kväll. Jag har varit sjuk sen tisdagsmorse, feber, ligger runt 38 hela tiden, när jag har feber så gör det så ont i kroppen att det är helt sjukt. Första dagen hade jag så ont i skelettet att jag grät.
Har hosta, och världens snuva. När ska det vända? Börjar jobba på måndag och har så sjukt mycket att göra när jag kommer tillbaka. Måste bara bli frisk!
Någon som har något tips på att bli frisk fortare?
Vi åkte till fjällen förra söndagen kom hem i torsdags kväll. Jag har varit sjuk sen tisdagsmorse, feber, ligger runt 38 hela tiden, när jag har feber så gör det så ont i kroppen att det är helt sjukt. Första dagen hade jag så ont i skelettet att jag grät.
Har hosta, och världens snuva. När ska det vända? Börjar jobba på måndag och har så sjukt mycket att göra när jag kommer tillbaka. Måste bara bli frisk!
Hoppar gärna in här!
Har gått väldigt länge utan att veta om att jag varit gravid, dock velat bli det länge!
Haft problem med mens och ägglossning men idag visade rul en flicka med BF 22 juni.
Kan inte vara mer chockad och glad samtidigt!
Jag var på rul i onsdags. En väldigt livlig liten tjej som poserade snällt så vi fick jättebra bilder sa BM. När jag såg sparkarna på skärmen insåg jag att det jag trott varit gaser i magen var ju sparkar! Nu är det fullt dansparty i magen efter varje måltid. Så mysigt! Kul att magen har kommit fram lite senaste dagarna nu, brukar lägga handen på den så fort jag vaknar. Var tvungen att köpa mammabyxor nu, nu är tom de största jeansen för tajta.
Nu har vi fått reda på att vi väntar en flicka, men de pojknamn jag verkligen fastnade för var:
Ragnar, Frej, Natanael, Lukas, Alve, Eskil, Sölve, Atle, Arvid.. :) Hoppas något kan inspirera litegrann i all fall!
[quote=78430059][quote-nick]Moorii skrev 2018-02-03 10:17:33 följande:[/quote-nick]Stackare! :( jag har haft precis samma, fick dock feber i tisdags kväll. Igår försvann febern till slut! Slemhostan och snuvan är kvar dock, men lite bättre. 1177 sa att det enda man kan göra är att dricka mycket honungsvatten eller saft, då socker löser slem. Sen det vanliga, mycket sömn, vatten och vila. Fy för en sån här förkylning under graviditeten, nästäppan är en mardröm!! Jag som får panik när jag är pyttelite tät i näsan i vanliga fall. Usch :(
Hoppas på att du blir bättre till på måndag, men om du fortfarande är dålig så är det bättre att
Tack för tips med saft! Ska dricka ännu mera av det nu!
Jag har en slemklump som inte vill försvinna och hosta ordentligt kan jag inte för så skulle jag spy.
Skönt att du mår bättre nu :)
Usch, krya på dig! Jag vaknade med snuva och halsont i måndags. Gick till jobbet men blev värre så gick hem och sov. Trodde det var kört, men när jag vaknade i tisdags var förkylningen som bortblåst!
Mitt bästa tips är kraftig överdosering av sömn. Kör jag alltid och fungerar ofta. Ligga i sängen med nerdragna rullgardiner hela dagen. Ja, man får ont i huvudet av att sova för mkt, men när jag gör det blir jag fortare frisk. När jag har något jätteviktigt möte på jobbet och går dit på alvedon och nässpray, blir jag alltid sjuk längre.
På vilket sätt är era partners aktiva i graviditeten? Visar dom självmant engagemang, nyfikenhet och är förväntansfulla över förändringen som sker, eller finns det vissa som bara är och åker med bredvid?
Har ni barn sedan innan, eller är det ert första barn?