• zuces

IVF - Sahlgrenska

Hej! 

Jag och min man har stått i kö sedan slutet på Maj för IVF behandling på Sahlgrenska. Söker nu fler som gör/har gjort eller ska göra sin IVF på Sahlgrenska i Göteborg för att följas åt på vägen!

• Svar på tråden IVF - Sahlgrenska
  • zuces
    Jadu skrev 2017-11-30 09:34:33 följande:

Ja visst är det.

Har en nära vän som jag pratar med men det är inte samma sak för hon vet ändå inte riktigt vad man går igenom. Så.äe.väldigt skönt att få skriva av sig här :)

Nu ska jag hem och duscha och dona för idag blir jag ruvare till 2 st embryon:)

Hur gick det?? Hur många embryon fanns kvar? :D satte de in 2 jättebra eller en halvdan och en som såg bra ut?
  • Jadu
    zuces skrev 2017-11-30 16:32:49 följande:

Hur gick det?? Hur många embryon fanns kvar? :D satte de in 2 jättebra eller en halvdan och en som såg bra ut?

Det gick bara bra, de odlar vidare på 4 st.

Vet inte de sa inget om äggen o jag glömde fråga så väntar på att de kommer i min journal på 1177 så ska jag läsa vad de skrivit om embryon.
  • ixi

Har gjort 3 tester och alla visar positivt! Tror inte att det är sant, känns så otroligt overkligt!!!!!

Efter jul får vi göra vårt första ultraljud <3

• zuces
    ixi skrev 2017-12-01 13:07:54 följande:

Har gjort 3 tester och alla visar positivt! Tror inte att det är sant, känns så otroligt overkligt!!!!!

Efter jul får vi göra vårt första ultraljud <3

Grattis!!!! Så härligt :D
  • ixi
    zuces skrev 2017-12-01 23:34:09 följande:

Grattis!!!! Så härligt :D

Tack snälla :) <3
  • zuces
    Jadu skrev 2017-11-30 16:57:10 följande:

Det gick bara bra, de odlar vidare på 4 st.

Vet inte de sa inget om äggen o jag glömde fråga så väntar på att de kommer i min journal på 1177 så ska jag läsa vad de skrivit om embryon.

Hur känns det med ruvningen nu? :)
  • Jadu
    zuces skrev 2017-12-04 16:03:26 följande:

Hur känns det med ruvningen nu? :)

Känner inget alls. Hade några dagar med ömma bröst men just nu känns det som vilken dag som helst.
  • Jadu

Fick hem papper på att av dem 4 de odlat vidare till blastocyst så har de inte kunnat frysa något.

• zuces
    Jadu skrev 2017-12-06 11:42:08 följande:

Fick hem papper på att av dem 4 de odlat vidare till blastocyst så har de inte kunnat frysa något.

Förstår din besvikelse :( försök hålla huvudet högt och hoppas på dem du har i dig, de satte trots in de bästa!
  • Jadu
    zuces skrev 2017-12-06 11:48:15 följande:

Förstår din besvikelse :( försök hålla huvudet högt och hoppas på dem du har i dig, de satte trots in de bästa!

Går verkligen mellan hopp och förtvivlan hur nu. Men är ju bara och vänta och se nästa vecka..
Svar på tråden IVF - Sahlgrenska