• zuces

IVF - Sahlgrenska

Hej! 

Jag och min man har stått i kö sedan slutet på Maj för IVF behandling på Sahlgrenska. Söker nu fler som gör/har gjort eller ska göra sin IVF på Sahlgrenska i Göteborg för att följas åt på vägen!

• Svar på tråden IVF - Sahlgrenska
  • zuces
    polf skrev 2017-10-30 11:28:16 följande:
    hej!

Vad roligt att få följa en till! Men då får du börja med hormonbehandling i början på december? det är ju bara en månad tills dess. Undra varför jag måste vänta med hormonbehandling till januari :( eller fick ni det långa protokollet?
    Hur går det för dig? Vilken vecka är du i nu? Hur känns hela graviditeten? :)
  • Jadu

Tror det är rätt kört för oss.. ruvardag 11 och när jag satte in lutinus nu på morgonen var de en brun flytning på insättnings staven.

Test dag på fredag.

• zuces
    Jadu skrev 2017-12-11 07:33:58 följande:

Tror det är rätt kört för oss.. ruvardag 11 och när jag satte in lutinus nu på morgonen var de en brun flytning på insättnings staven.

Test dag på fredag.

Rosa eller bruna flytningar är ju okej! Jag har fortfarande hoppet uppe för din skull :)
  • Jadu
    zuces skrev 2017-12-11 08:13:21 följande:

Rosa eller bruna flytningar är ju okej! Jag har fortfarande hoppet uppe för din skull :)

Tack vad du är gullig.

Har inte så mkt hopp, känner mig inte gravid, har inte ens ömma bröst från vagitornerna. Men men är ju bara o vänta till fredag och se.
  • ammela
    Jadu skrev 2017-12-11 07:33:58 följande:

Test dag på fredag.

Jag hade bruna flytningar i 3 dagar kring bim innan vi fick plus! Kändes hela tiden som att mensen skulle komma.
  • Jadu
    ammela skrev 2017-12-11 16:55:55 följande:

Jag hade bruna flytningar i 3 dagar kring bim innan vi fick plus! Kändes hela tiden som att mensen skulle komma.

Okeey, det här blivit lite mer Men ingen mens blödning av det.. så jag tänkte jag ska försöka sluta tänka på Det, ta vagitornerna fram tills fredag när de är td.. kan ju inte göra något innan dess ändå.

Men samtidigt är känslorna som en storm, ena stunden att det är kört och detta va vårt sista försök till att vi satte in 2 så kanske 1 finns kvar trots allt.
  • zuces
    Jadu skrev 2017-12-11 18:13:34 följande:

Okeey, det här blivit lite mer Men ingen mens blödning av det.. så jag tänkte jag ska försöka sluta tänka på Det, ta vagitornerna fram tills fredag när de är td.. kan ju inte göra något innan dess ändå.

Men samtidigt är känslorna som en storm, ena stunden att det är kört och detta va vårt sista försök till att vi satte in 2 så kanske 1 finns kvar trots allt.

Imorgon har du ju BIM om man räknar från äggplock. Du vill inte tjuvtesta eller?
  • Jadu
    zuces skrev 2017-12-11 18:44:25 följande:

Imorgon har du ju BIM om man räknar från äggplock. Du vill inte tjuvtesta eller?

Ena stunden vill jag men så vill jag inte. Är nog lite rädd för vad testet ska visa.
  • ammela
    Jadu skrev 2017-12-11 18:13:34 följande:

Håller tummarna!!!
  • Jadu
    ammela skrev 2017-12-11 19:53:57 följande:

Håller tummarna!!!

Tack :)

Det håller sig fort till enbart ljusbrunt.. så jag hoppas ngt finns kvar.
Svar på tråden IVF - Sahlgrenska