IVF - Sahlgrenska
Hej!
Jag och min man har stått i kö sedan slutet på Maj för IVF behandling på Sahlgrenska. Söker nu fler som gör/har gjort eller ska göra sin IVF på Sahlgrenska i Göteborg för att följas åt på vägen!
Hej!
Jag och min man har stått i kö sedan slutet på Maj för IVF behandling på Sahlgrenska. Söker nu fler som gör/har gjort eller ska göra sin IVF på Sahlgrenska i Göteborg för att följas åt på vägen!
Tror det är rätt kört för oss.. ruvardag 11 och när jag satte in lutinus nu på morgonen var de en brun flytning på insättnings staven.
Test dag på fredag.
Tror det är rätt kört för oss.. ruvardag 11 och när jag satte in lutinus nu på morgonen var de en brun flytning på insättnings staven.
Test dag på fredag.
Rosa eller bruna flytningar är ju okej! Jag har fortfarande hoppet uppe för din skull :)
Test dag på fredag.
Jag hade bruna flytningar i 3 dagar kring bim innan vi fick plus! Kändes hela tiden som att mensen skulle komma.
Okeey, det här blivit lite mer Men ingen mens blödning av det.. så jag tänkte jag ska försöka sluta tänka på Det, ta vagitornerna fram tills fredag när de är td.. kan ju inte göra något innan dess ändå.
Men samtidigt är känslorna som en storm, ena stunden att det är kört och detta va vårt sista försök till att vi satte in 2 så kanske 1 finns kvar trots allt.
Imorgon har du ju BIM om man räknar från äggplock. Du vill inte tjuvtesta eller?
Håller tummarna!!!