IVF - Sahlgrenska
Hej!
Jag och min man har stått i kö sedan slutet på Maj för IVF behandling på Sahlgrenska. Söker nu fler som gör/har gjort eller ska göra sin IVF på Sahlgrenska i Göteborg för att följas åt på vägen!
Hej!
Jag och min man har stått i kö sedan slutet på Maj för IVF behandling på Sahlgrenska. Söker nu fler som gör/har gjort eller ska göra sin IVF på Sahlgrenska i Göteborg för att följas åt på vägen!
Ja inte jättespännande med Kanarieöarna kanske, men det blir lite efterlängtad sol och värme (förhoppningsvis), och skönt att bara komma iväg från vardagen. Jag skulle jättegärna åka till Thailand också! dock känns det lite som att vår son fortfarande är lite för liten för att uppskatta det (det är typ samma sak för honom att åka till vattenpalatset i lerum eller thailand), så jag tänkte att det blir kanske mest jobbigt för honom med långa resan. Tror vi väntar lite med långresor med honom.. 
Ja jag har varit så jäkla frusen de senaste två veckorna! har tjocka varma tröjor på mig och raggsockor. Satt igår kväll i soffan med vetekudde och filt men blev ändå inte varm? känner mig dock inte sjuk, så tror inte det är det. Fler som fryser? 
Ja inte jättespännande med Kanarieöarna kanske, men det blir lite efterlängtad sol och värme (förhoppningsvis), och skönt att bara komma iväg från vardagen. Jag skulle jättegärna åka till Thailand också! dock känns det lite som att vår son fortfarande är lite för liten för att uppskatta det (det är typ samma sak för honom att åka till vattenpalatset i lerum eller thailand), så jag tänkte att det blir kanske mest jobbigt för honom med långa resan. Tror vi väntar lite med långresor med honom..
Ja jag har varit så jäkla frusen de senaste två veckorna! har tjocka varma tröjor på mig och raggsockor. Satt igår kväll i soffan med vetekudde och filt men blev ändå inte varm? känner mig dock inte sjuk, så tror inte det är det. Fler som fryser?
[quote=79112321][quote-nick]Vildismamma skrev 2018-10-05 09:05:13 följande:[/quote-nick]Vad händer i helgen folket?[/quote
Ska fortsätta sätta ihop lite nya möbler:)
Idag kommer en av mina systrar med sambo och hälsar på. Ska bara njuta av att det är helg! : )
Va roligt...
jag hoppas att jag ska kunna lägga golv i vårat kök till helgen så att man kan få in alla skåp och sånt nästa vecka...
idag ska sambon iväg med jobbet så då är jag hemma själv och får väl då gå runt och pilla lite överallt... :)
Min sambo är också iväg nu men till på söndag så det blir mamma-son häng hela helgen. Mysigt med lite egentid också:)
Det låter ju riktigt mysigt.... får han äran att sova i din säng oxå då?? :)
Det ska jag och min dotter göra om några veckor... en tjejhelg.. :)
Nej inget märkbart att jag fryser, men däremot har jag massa finnar.. är det pga hormonerna eller?? Ser ju ut som en prickekorv i ansiktet.. inget snyggt alls.. jag som inte brukar sminka mig funderar stark på att börja med lite puder eller så som kanske kan täcka...
Usch så ledsen jag är nu, hämtade posten som jag inte tagit in på ett par dagar...
ett brev från Sahlgrenska, två ledsamma meningar om att inget av dem 2 äggen som var kvar var frysdugligt. :(
Jisses vad jag har mått dåligt idag. Började lite redan igår men då var det bara trötthet och sura uppstötningar som jag typ aldrig har! Idag har tröttheten varit extrem men har även haft molvärk och illamående. Var precis gränsfall till att spy. Gick och la mig med sonen vid 13.30 och sov tills nu. Men tröttheten klamrar sig fast ändå. Herregud!
Hur mår ni andra?
Usch så ledsen jag är nu, hämtade posten som jag inte tagit in på ett par dagar...
ett brev från Sahlgrenska, två ledsamma meningar om att inget av dem 2 äggen som var kvar var frysdugligt. :(