IVF - Sahlgrenska
Hej!
Jag och min man har stått i kö sedan slutet på Maj för IVF behandling på Sahlgrenska. Söker nu fler som gör/har gjort eller ska göra sin IVF på Sahlgrenska i Göteborg för att följas åt på vägen!
Hej!
Jag och min man har stått i kö sedan slutet på Maj för IVF behandling på Sahlgrenska. Söker nu fler som gör/har gjort eller ska göra sin IVF på Sahlgrenska i Göteborg för att följas åt på vägen!
Ja verkligen... men vi ska försöka att tänka positivt här... kanske får hitta på annat att prata om och inte bara IVF frågor... eller jag vet inte
Vill inte heller tänka på testdagen och hur långt det är kvar osv, men kliniken har upprepat testdatumet hundra gånger känns det som , så det har varit svårt att inte tänka på det 
Nej fy, vill inte tänka alls. Har en så himla deppig och negativ känsla inombords, vill bara få bort den.
Så du fick ett plus redan dygn 9 eller 10, jag visste inte att man kunde få det så tidigt
Ja nu blev det plötsligt ännu lite mer tankar på test... 
Bra idé! : )
Har ni några andra planer i vinter? Vi funderar på Thailand i januari, 2v. Längtar redan till sol och värme:)
Är ju ingen vinter människa precis, fryser alltid så jag föredrar solsemestrar.
Sen blir det trots kylan att kanske besöka syster i nov som flyttat till kärleken i Norrland. : )
Ja verkligen... men vi ska försöka att tänka positivt här... kanske får hitta på annat att prata om och inte bara IVF frågor... eller jag vet inte
Åhh vad härligt med Thailand... där var vi förra vintern.. skulle gärna åka dit igen men har inga pengar till det nu när vi renoverar huset.. så det får vänta..
har faktiskt inget planerat inför vintern förutom att vi ska gå på en gala jag och min sambo som ska vara på clarion post.. jontefondsgalan heter den.. så då får mn försöka klä upp sig fint.. var på det förra året oxå då dom hade det för första gången... får se om det blir bättre i år... annars ska vi nog bara mest göra iordning hemma... jag vill lixom bli klar med allting med en gång... gillar inte att leva i kaos...
Förstår dig! Ogillar kaos skarpt! Min och sambons gräns på vad man kan leva i är lite olika också så jag kan bli tokig ibland.
Fick gå in och söka på galan, hade inte hört om den. Fin gala!
Bra idé! : )
Har ni några andra planer i vinter? Vi funderar på Thailand i januari, 2v. Längtar redan till sol och värme:)
Är ju ingen vinter människa precis, fryser alltid så jag föredrar solsemestrar.
Sen blir det trots kylan att kanske besöka syster i nov som flyttat till kärleken i Norrland. : )
Vi har bokat resa till Lanzarote i november, försöker fokusera lite på det och hur kul det kommer bli för sonen med Bamseklubb mm ???? sen ska mina föräldrar bjuda på en resa till gran canaria v 9 för att fira att de fyller jämt, så det blir mycket resande den här vintern, för ovanlighetens skull.
Fryser också jämt! Jäklar vad jag varit kall senaste tiden förresten, funderar om det också är någon biverkning? Fryser som en isbit trots tjocka tröjor och raggsockor?
Vad händer i helgen folket?
[quote=79112321][quote-nick]Vildismamma skrev 2018-10-05 09:05:13 följande:[/quote-nick]Vad händer i helgen folket?[/quote
Ska fortsätta sätta ihop lite nya möbler:)
Idag kommer en av mina systrar med sambo och hälsar på. Ska bara njuta av att det är helg! : )