• Aniiee

"Allt" smakar bätter med...

Nej, ni får inget "annat". Ni MÅSTE rösta på dessa.

Men ni får gärna lägga till något annat om ni svarar =) Berätta vad ni röstade på och lägg till det där andra.

Jag älskar kanske mindre än vad jag gjorde förr, men mer än du nånsin får veta
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden "Allt" smakar bätter med...
  • Vixen90
    Tom Araya skrev 2017-10-02 17:13:01 följande:

Jag tvekade mellan tabasco och soja...det blev soja, för det använder jag mycket för att ge sälta och färg, men  med en annan arom än om jag bara använt vanligt salt istället.

Annars hade jag kunnat säga peppar, lök, vitlök, matolja, mjölk, grädde eller creme fraiche, för det använder jag också mycket av till all möjlig matlagning.

Inte smör alltså? Det som är så gott
  • fluu

Timjan, får allt att smaka fräschare. Och kokosmjölk, för det är bara så jäklans gott.

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • tobbe01
    Spaceman skrev 2017-10-03 00:56:46 följande:

Bacon är ju det givna svaret! ????

MMMM bacon
  • Palestrina

Svårt kluven mellan citron och tabasco valde jag citron. Varken det ena eller det andra gör ju "allt" godare, men det är oftare extra syra som behövs, än extra hetta, för att förhöja en måltid.

Annars skulle jag välja alkohol eller socker, klassiska smakförhöjare som verkligen gör "allt" godare.

• lövet2

Inget av ovanstående. Jag skulle säga lingonsylt, med undantag av pasta. Där ska det vara ketchup.

• klyban
    nevermind skrev 2017-10-03 12:17:29 följande:
    Vad är alternativen! Skriver från appen...
      Timjan Citron Ketchup Tabasco (eller annan hot sauce) Soja Curry
    hur många meter var det?
Svar på tråden "Allt" smakar bätter med...