• Jeanskillen

    Hur ofta har ni sex?

    Hej!

    Jag är i ett förhållande sedan en tid tillbaka. Vi har nästan sex minst en gång varje dag i veckan. Jag kommer från ett förhållande där det inte var ofta alls. Hur ofta har ni sex. Känner ni att ert intresse blir bara större och större. Man vill tänja på gränser, göra saker som ni inte gjort tidigare?

  • Svar på tråden Hur ofta har ni sex?
  • Anonym (Singel)

    Inte alls,eftersom jag har ingen partner och vill inte ha sex med en främling.

  • Anonym (P)
    Anonym (Singel) skrev 2017-10-03 22:17:50 följande:
    Inte alls,eftersom jag har ingen partner och vill inte ha sex med en främling.
  • Anonym (Småbarnslivet...)

    Vi har en 2.5 åring och en 3 månaders hemma så det blir mellan 1-3 ggr i veckan nu efter sista barnet för jag har större lust.Efter första barnet så hade jag ingen lust alls men vi hade sex ungefär 1 ggr i vecka IAF för att hålla igång det. Vi har varit tillsammans 4.5 år och innan barnen var det nog 5-6 ggr i veckan

  • Kaptenen

    Senast var sommaren 2016 och det var enda gången det året. Har snart varit gift i 10 år, varav de 7 senaste (efter sista barnet) har varit så här, dvs enstaka samlag någon gång per år.

  • FörvirradMan
    Kaptenen skrev 2017-10-04 13:35:43 följande:

    Senast var sommaren 2016 och det var enda gången det året. Har snart varit gift i 10 år, varav de 7 senaste (efter sista barnet) har varit så här, dvs enstaka samlag någon gång per år.


    Jag trodde jag hade det jobbigt..
  • Anonym (Pär)

    Det varierar kraftig, nu är det över en månad sen sist. Men då var det tre gånger på två veckor, då fick man ju nästan skavsår. Det blir nog mellan 8-14 gånger per år. Det är Frugan som bestämmer och så har det väl vart de senaste 12 av de 15 åren....

  • Anonym (Sällan)
    Anonym (P) skrev 2017-10-03 22:05:25 följande:

    Vi har sex i snitt en gång per dag. När man  väntar till äktenskapet med sex har man mycket att ta igen ;)


    Spännande. Hur länge har ni varit gifta? Hur gamla var ni när ni gifte er?
  • Anonym (Sällan)
    Anonym (Pär) skrev 2017-10-05 08:26:12 följande:

    Det varierar kraftig, nu är det över en månad sen sist. Men då var det tre gånger på två veckor, då fick man ju nästan skavsår. Det blir nog mellan 8-14 gånger per år. Det är Frugan som bestämmer och så har det väl vart de senaste 12 av de 15 åren....


    Liknande för oss. Men det blir i alla fall 1-2 gånger per månad.
  • Jakob 6

    Varje morgon och varje kväll, med ytterst få undantag. Vi är 55+ och det är ju bara såååååååååå skööööööönt!

Svar på tråden Hur ofta har ni sex?