• ankmamma

Följas åt till ett plus!

Saima17 skrev 2018-01-04 07:07:51 följande:

Ja ser på båda!!!!! grattis!!!! Här va d blinkande gubbe idag igen.. Nå min gubbe lär no va glad idag när han kommer hem

TACK :D ååh va glad jag är!! hoppas det går vägen nu!! :D hoppas du får fast gubbe nu eller att ni hann få till den innan!! ;)
  • ankmamma
    Sommaren12 skrev 2018-01-04 08:35:10 följande:

Tror knappt du behöver ett digitalt. Du är ju soklart gravid! Stort grattis!! :)

Jag fattar det inte riktigt :O tack snälla!! kommer ändå testa digitalt för att vara 110% säker.. haha!
  • ankmamma
    Saima17 skrev 2018-01-04 11:24:21 följande:

Förstår d idag e d dag 7 med blinkande.. Både kväll och morgon. Han kommer hem idag. Hade stickningar i höger ljumske/livmoder idag. Vakna med mensverk i mitt imorse. Inget dåligt humör inga ömma bröst som senaste månaderna innan mens. Test strecket syntes int ens på testet idag men lika fan blinkande..

Stog det inte att det kunde blinka länga om man började testa strax efter äl? i såna fall kanske ni hann få till det när du var hos honom! :) vi får hoppas på det!! :)
  • ankmamma
    MammaMia1012 skrev 2018-01-04 11:42:31 följande:

Inget snack om saken! Grattis!!!

Åh tack!! hoppas verkligen det går vägen :D
  • ankmamma
    Saima17 skrev 2018-01-04 12:11:36 följande:

En gång förut ha ja haft äl dag 15..Men nu e ja på dag 20 i cykeln.. Å öm å. Konstig i tjejmagen varje morron ja vaknar.

Va konstigt! Har du gjort gravtest?
  • ankmamma
    Saima17 skrev 2018-01-04 14:40:01 följande:

Nä ja ha int våga.. Väntar t tisdag å ser. Strecket på äl testet så e typ obefintligt å ändå så blinkar gubben

Kanske äl uteblivit denna månad då? :( det gjorde den åt mig i November...
  • ankmamma
    Sommaren12 skrev 2018-01-04 18:15:59 följande:

Åh jag visste ju det men ändå fantastiskt att se svart på vitt! Stort stort grattis!! <3

Jaa är ändå glad att jag köpte testet!! nu kan man börja smälta det:) tack!!
  • ankmamma
    minipeach86 skrev 2018-01-04 18:27:32 följande:

Helt underbart!! Grattis här med!! =) Ska du fortsätta smörja med Progesteron nudå eller hur gör du?

Tack!! :D ja ska fortsätta med krämen fram till v12 sen börja trappa ner, för då klarar kroppen av att producera tillräckligt mycket progesteron själv :))
Svar på tråden Följas åt till ett plus!