Följas åt till ett plus!
Ja ser på båda!!!!! grattis!!!! Här va d blinkande gubbe idag igen.. Nå min gubbe lär no va glad idag när han kommer hem
Ja ser på båda!!!!! grattis!!!! Här va d blinkande gubbe idag igen.. Nå min gubbe lär no va glad idag när han kommer hem
Tror knappt du behöver ett digitalt. Du är ju soklart gravid! Stort grattis!! :)
Förstår d idag e d dag 7 med blinkande.. Både kväll och morgon. Han kommer hem idag. Hade stickningar i höger ljumske/livmoder idag. Vakna med mensverk i mitt imorse. Inget dåligt humör inga ömma bröst som senaste månaderna innan mens. Test strecket syntes int ens på testet idag men lika fan blinkande..
Inget snack om saken! Grattis!!!
En gång förut ha ja haft äl dag 15..Men nu e ja på dag 20 i cykeln.. Å öm å. Konstig i tjejmagen varje morron ja vaknar.
Nä ja ha int våga.. Väntar t tisdag å ser. Strecket på äl testet så e typ obefintligt å ändå så blinkar gubben
Idag kom det!!! och jag kunde inte hålla mig så jag testade direkt!!! :D:D:D
Åh jag visste ju det men ändå fantastiskt att se svart på vitt! Stort stort grattis!! <3
Helt underbart!! Grattis här med!! =) Ska du fortsätta smörja med Progesteron nudå eller hur gör du?
Åh, grattis!!