• sosso98

    Negativt på stickan trots utebliven mens !

    Låter som om hon är skengravid, har hon alla dessa symtom är hcg så pass hög att det borde ge utslag på stickan vilket det tyvärr inte gör. Alternativet är att ni ringer gyn för att göra ett vul

  • sosso98
    fundersamkille92 skrev 2017-10-10 20:07:07 följande:

    Ja men tycker det är så himla konstigt har också läst att många som inte det ger utslag heller förens dag 15+ osv så man får hoppas att det inte är skengraviditet  men skall ringa på månd till gyn så får vi se där. Hoppas verkligen att det är en liten som är på G !


    Det är nog ganska ovanligt att få utslag så sent. jag har själv varit skengravid och då har jag endå fött ett barn innan och vet alla symtomer. Jag var 100% säker på att ja var gravid mIn mens var sen m.m gjorde ett vul som konstatera att ja ej var med barn 1 dag efter vul fick ja min mens. Kroppen kan spela en ett spratt för att man letar symtomer. Mitt råd är att sluta tänka så mycket på det även fast det är svårt.
  • sosso98
    fundersamkille92 skrev 2017-10-10 20:27:20 följande:

    Hur har det varit för alla er andra gällande tester, hur många dagar har ni gått tills det blivit positivt på testet ?


    Ja testade samma dag ja skulle få min mens och fick positivt på stickan.
Svar på tråden Negativt på stickan trots utebliven mens !