• Anonym (Patriot)

Flickvän gjort slut och ställt ultimatum. Rösta på Sverigedemokraterna och det är slut!

Har alltid på alliansen men i detta val skall det bli Sverigedemokraterna.

Flickvännen gick i taket när hon fick höra det och ställer ultimatum. 5 års förhållande åt skogen ifall jag röstar på Sverigedemokraterna.

Dilemma!

• Svar på tråden Flickvän gjort slut och ställt ultimatum. Rösta på Sverigedemokraterna och det är slut!
  • Anonym (flickvän)

Om jag får vara fördomsfull vill jag att TS mannen väljer om han är man A eller man B 
    A  Högskoleutbildad, delar på ansvaret i hemmet även bilar. Har ett utvecklande jobb, gillar att prova nya maträtter.

B Tycker det är svårt med jobb, alt jobbat länge på samma. Som man är ju mina intressen lite viktigare än tjejens. Om min gamla mor kom hem med en Afrikan och sa att de skulle gifta sig skulle jag säga upp bekantskapen.

Det finns även alt C jag vill bara provocera lite.

• Anonym (njae)
    jansan skrev 2017-10-17 15:52:27 följande:

Men på riktigt ?

Respekterar hon inte dig mer än Så, ingen förlust va. Självklart ska du rösta Sd 2018 ;)

fast det blir ju lite fel om man gnäller om att hon inte respekterar honom när han själv knappast visar respekt för andra människor när han röstar på ett rasistiskt parti

fler och fler väljer nu att inte rösta på sd, de förlorar väljare varje dag, folk har tröttnat och märkt att sd var till och med värre än de politiker som man tröttnat på innan, sd är inte immuna mot missnöjes röstare vilket framgår nu när man förlorar väljare till M och övriga partier
  • Anonym (njae)
    Anonym (flickvän) skrev 2017-10-17 15:59:33 följande:

Om jag får vara fördomsfull vill jag att TS mannen väljer om han är man A eller man B 
    A  Högskoleutbildad, delar på ansvaret i hemmet även bilar. Har ett utvecklande jobb, gillar att prova nya maträtter.

B Tycker det är svårt med jobb, alt jobbat länge på samma. Som man är ju mina intressen lite viktigare än tjejens. Om min gamla mor kom hem med en Afrikan och sa att de skulle gifta sig skulle jag säga upp bekantskapen.

Det finns även alt C jag vill bara provocera lite.

tror det är självklart att svaret nog är C (även om b också passar in) ts har knappast åldern inne för att rösta men frågeställningen i sig är intressant ändå

men ja något måste sd.arna hitta på eftersom de förlorar röster så nu provar man den gamla taktiken offerkoftor där mangör sig själva till offer igen(till skillnad mot verkligheten där andra drabbas av sdpolitikerna ekonomiska brott, hot och sexuella trakasserier)
  • Anonym (Eward)

TS skit i alla idioter i tråden. Givetvis har du rätt att rösta på vem du vill, att du blir av med en partner som inte kan respektera detta är ingen större förlust. Jag vet vad jag hade gjort, oavsett vilket parti det gällde.

• oanonym
    Anonym (njae) skrev 2017-10-17 16:02:52 följande:

tror det är självklart att svaret nog är C (även om b också passar in) ts har knappast åldern inne för att rösta men frågeställningen i sig är intressant ändå

men ja något måste sd.arna hitta på eftersom de förlorar röster så nu provar man den gamla taktiken offerkoftor där mangör sig själva till offer igen(till skillnad mot verkligheten där andra drabbas av sdpolitikerna ekonomiska brott, hot och sexuella trakasserier)

"Andra" drabbas väl av allas ekonomiska brott, hot och sexuella trakasserier?
  • oanonym
    Anonym (Eward) skrev 2017-10-17 16:13:00 följande:

TS skit i alla idioter i tråden. Givetvis har du rätt att rösta på vem du vill, att du blir av med en partner som inte kan respektera detta är ingen större förlust. Jag vet vad jag hade gjort, oavsett vilket parti det gällde.

Om din partner röstade på ett islamskt parti, som vill ha sharialagar, skulle du inte bry dig?

Eller om din partner röstade på NMR?
  • Maddis94444
    Anonym (SåÄrDet) skrev 2017-10-17 16:15:44 följande:

Be ludret dra åt helvete

Vågar du berätta vilket parti du kommer rösta på?
  • Anonym (Eward)
    oanonym skrev 2017-10-17 16:15:21 följande:
    Om din partner röstade på ett islamskt parti, som vill ha sharialagar, skulle du inte bry dig?

Eller om din partner röstade på NMR?
    Nej, sen är det ju väldigt extrema exempel, SD är inte ett extremt exempel.
  • jansan
    Anonym (njae) skrev 2017-10-17 15:59:53 följande:

fast det blir ju lite fel om man gnäller om att hon inte respekterar honom när han själv knappast visar respekt för andra människor när han röstar på ett rasistiskt parti

fler och fler väljer nu att inte rösta på sd, de förlorar väljare varje dag, folk har tröttnat och märkt att sd var till och med värre än de politiker som man tröttnat på innan, sd är inte immuna mot missnöjes röstare vilket framgår nu när man förlorar väljare till M och övriga partier

Suck.. Så tröttsamt svar..

Jag tycker han ska få rösta på Sd om han vill, det är väl det vi har röstkorten till. Vad har det att göra med ifall partiet i fråga går upp eller ned.

Jag själv skulle föredra något extra så de är lite för light för min smak, rasist javisst? ;)
  • oanonym
    Anonym (Eward) skrev 2017-10-17 16:17:54 följande:

Nej, sen är det ju väldigt extrema exempel, SD är inte ett extremt exempel.

Ja, det är ganska extrema exempel. Själv anser jag att det är lika extremt att påstå att man inte bryr sig. Därför tog jag upp extrema exempel.
Svar på tråden Flickvän gjort slut och ställt ultimatum. Rösta på Sverigedemokraterna och det är slut!