• Anonym (Patriot)

Flickvän gjort slut och ställt ultimatum. Rösta på Sverigedemokraterna och det är slut!

Har alltid på alliansen men i detta val skall det bli Sverigedemokraterna.

Flickvännen gick i taket när hon fick höra det och ställer ultimatum. 5 års förhållande åt skogen ifall jag röstar på Sverigedemokraterna.

Dilemma!

• Svar på tråden Flickvän gjort slut och ställt ultimatum. Rösta på Sverigedemokraterna och det är slut!
  • Anonym (njae)
    Anonym (Man) skrev 2017-10-17 16:51:05 följande:
    Möjligt, fast det sätter faktiskt det hela i perspektiv och visar hur sjukt det är att sätta krav på hur partnern röstar.
    Man kan inte bestämma vad ens partner ska rösta på MEN man kan bestämma om man vill stanna med den partnern vilket ts (inbillade) flickvän har gjort, nu är det j uupp till TS att bestämma vilket val han gör men istället så sitter han och beklagar sig på FL i försök att ragga röster till SD (vilket är den riktiga anledningen till den här tråden) vilket misslyckas totalt

• Haskel

Personligen anser jag inte att min enskilda röst är värd mer än mitt äktenskap.

Det här är mer en fråga om principer. Jag är principfast i fråga om fri demokrati, men samtidigt skattar jag mitt äktenskap väldigt högt. Vad som är viktigast är ett dilemma.

Jag förstår absolut om TS ser dilemmat som ett problem.

• Anonym (genomskinligt)

Sämre försök till att ragga röster åt SD har jag aldrig sett

Eller jo det är precis samma metod som har använts innan,
    kanske dags att uppdatera era sätt

• Anonym (Man)
    Anonym (njae) skrev 2017-10-17 17:05:47 följande:

Man kan inte bestämma vad ens partner ska rösta på MEN man kan bestämma om man vill stanna med den partnern

Det finns mycket man kan göra men det är likväl sjukt att lämna någon baserat på dennes röst.
  • Anonym (njae)
    Anonym (Man) skrev 2017-10-17 17:15:37 följande:
    Det finns mycket man kan göra men det är likväl sjukt att lämna någon baserat på dennes röst.
    Det är ju inte att folk röstar utan vad de röstar på dvs om man har inte samma grundvärderingar och här skiljer sig ju SD från andra partier gällande människosyn) och olika människosyn är väl en väldigt stor anledning till att man ska göra slut

i min mening ska man inte ställa ultimatum dock utan bara göra slut, vilket hon ska ha gjort då det står i ts trådtitel,
    "Flickvän gjort slut och ställt ultimatum. Rösta på Sverigedemokraterna och det är slut"

men det är svårt att hålla reda på saker när man hittar på
  • Anonym (njae)
    qeqewqweqwe skrev 2017-10-17 17:14:36 följande:
    Hade gjort slut. Hon kan bli ihop med Ali, Fredrik Virtannen eller annan valfri våldtäktsblatte.
    (ts som startat nytt konto troligast, haha ha)

Schas annars säger jag till mamma och då stänger hon av ditt internet som straff så schaaaaaaaaas

• Anonym (Patetiskt)
    Anonym (SåÄrDet) skrev 2017-10-17 16:22:49 följande:

Jag har röstat på sd alla gånger, är själv invandrare.

Knappast. Så som du uttrycker dig har du mest troligt flera år kvar till du får rösta. Dina föräldrar borde uppfostra dig bättre och lära dig vad vettigt folk anser om små odugliga pojkar som slänger ur sig ord som "luder" till kvinnor. Så liten liten människa.
  • Fiona M

Har man helt skilda värderingar är det nog svårt att vara tillsammans, men konstigt om det inte märkts på 5 år.

Vad i vallöftena är det som tilltalar dig?

• qeqewqweqwe
    Anonym (njae) skrev 2017-10-17 17:26:24 följande:
    (ts som startat nytt konto troligast, haha ha)

Schas annars säger jag till mamma och då stänger hon av ditt internet som straff så schaaaaaaaaas
    1. Nej
    2. Oj vad hemskt att kalla en spade för en spade.

När Sverige är fattigt igen kommer nog PK-häxorna hålla käften. Det blir skönt.
  • smulpaj01

Jag har aldrig berättat för min partner vad jag röstar på. Det angår bara mig

Rösta på vad du vill Ts!

Svar på tråden Flickvän gjort slut och ställt ultimatum. Rösta på Sverigedemokraterna och det är slut!