• Anonym (Patriot)

Flickvän gjort slut och ställt ultimatum. Rösta på Sverigedemokraterna och det är slut!

Har alltid på alliansen men i detta val skall det bli Sverigedemokraterna.

Flickvännen gick i taket när hon fick höra det och ställer ultimatum. 5 års förhållande åt skogen ifall jag röstar på Sverigedemokraterna.

Dilemma!

• Svar på tråden Flickvän gjort slut och ställt ultimatum. Rösta på Sverigedemokraterna och det är slut!
  • Anonym (!)
    Anonym (Patriot) skrev 2017-10-17 15:33:46 följande:

Flickvännen gick i taket när hon fick höra det och ställer ultimatum. 5 års förhållande åt skogen ifall jag röstar på Sverigedemokraterna.

Dilemma!

Jag förstår henne! Skulle ha gjort detsamma!

Ni har ju uppenbarligen olika syn på människors värde.
  • Anonym (Inte alla)

Hos oss pratar vi inte politik. Min partner vet inte vad jag röstar på o jag vet inte o bryr mig inte om vad han röstar på. Inget som påverkar vår vardag!

• Trevlig man

Dilemma!

Är inget dilemma, rösta SD 2018..byt ut din kvinna omgående
  • Anonymmmmm1

Dilemma!

Du ska vara glad att hon visar svart på vitt hur manipulativ och oresonlig hon är. Vilken partner som respekterar den andre säger något sådant ? hon försöker tvinga dig att tycka / tänka precis som henne vilket är riktigt sorgligt och visar att hon ej respekterar dig. Tänker inte säga dumpa eller att du ska ändra dig men är detta verkligen en människa du kan leva med som inte accepterar oliktänkande ? 
  • Anonym (lll)

Dilemma!

Inget dilemma för henne uppenbarligen. Good on her, vem vill dela sitt liv med någon som stöttar rassarna? Även om du säkert själv nu kommer påstå att det inte är därför du ska rösta på dem, så varför ska du då göra det? Allt de vill genomsyras av att de tycker människor är olika värda och ska behandlas olika osv. 
    Men tycker du det är rätt så rösta på dem, då är det rätt för dig. 
  • riboflavin

Oavsett politisk inriktning så anser jag att en partner som ställer den typen av krav knappast är någon förlust. Du är fri att rösta på vad du vill och har hon problem med det, så är det just hennes problem. Jag beklaga att det tagit slut mellan er men en normal person ställer inte såna krav.

Vid god typografi ska horungar inte förekomma.
  • Anonym (lll)
    Anonymmmmm1 skrev 2017-10-17 15:42:43 följande:
    Du ska vara glad att hon visar svart på vitt hur manipulativ och oresonlig hon är. Vilken partner som respekterar den andre säger något sådant ? hon försöker tvinga dig att tycka / tänka precis som henne vilket är riktigt sorgligt och visar att hon ej respekterar dig. Tänker inte säga dumpa eller att du ska ändra dig men är detta verkligen en människa du kan leva med som inte accepterar oliktänkande ? 
    Manipulativ? Hon har sagt rakt ut vad hon tycker, det är inte att vara manipulativ, snarare tvärtom Skrattande
  • Pentra

Din partner har just visat sitt respektlösa och kränkande ansikte. Hon har ingen som helst rättighet att få veta vad du röstar på, och du har ingen skyldighet att berätta för henne hur du röstar. Det finns en anledning till att alla som röstar för göra sitt privata val bakom en skärm när det är riksdagsval. ... Med vänlig hälsning, Pentra

• jansan

Men på riktigt ?

Respekterar hon inte dig mer än Så, ingen förlust va. Självklart ska du rösta Sd 2018 ;)

Svar på tråden Flickvän gjort slut och ställt ultimatum. Rösta på Sverigedemokraterna och det är slut!