Bf juli 2018
Ja jag har sedan ett par veckor rätt mycket, vita, tjocka.
Luktar inget ovanligt så oroar mig inte ett dugg. Är mer på förmiddagen än annars på dagen.
Tycker inte du ska oroa dig ett dugg.
Jag är i vecka 16.
Ja jag har sedan ett par veckor rätt mycket, vita, tjocka.
Luktar inget ovanligt så oroar mig inte ett dugg. Är mer på förmiddagen än annars på dagen.
Tycker inte du ska oroa dig ett dugg.
Jag är i vecka 16.
Frågade om att lyssna på <3 ljuden idag också men bm ville inte, för hittar man dom inte så ger ju det mer oro än lugn, så visst, det köper jag men åh! Dom hade fått lite tillsägelse om detta, att dom lyssnar för tidigt, men åh. Men ja!
Känner ju inte speciellt mkt inifrån magen så skulle va så skönt med nånting , känns som man inbillar sig allting. Det värsta illamåendet har lagt sig också så känner mig ganska som vanligt nu. Rul snart o längtar ihjäl mig men också så nervös! Tänk om magen är tom! Äsch, vet ju att liten mådde bra i v 15 men så mkt tankar som far omkring.
Tror jag har känt bebis, som nå fladder/svep, ja, nånting men inte varje dag.. Man känner efter hela tiden tkr jag.
Hm. Jag har inte haft så ont, varken nu eller med första. Har du gjort ultraljud så du vet att det inte är utomkveds (vet inte om man ens kan gå så länge med det förvisso)? Kan vara sammandragningar, men de ska inte göra ont så här tidigt. Växtvärk kan det också vara. Eller ligamentsmärtor. Svårt att veta faktiskt.
Vad mysigt :) Jag ska göra RUL på fredag. Hos oss ingår inte någon könsbestämning så vi behöver inte ens ha den diskussionen hemma.
Nu sitter jag i väntrummet för att träffa psykologen för första gången. Känns rätt nervöst :/
Åh vad mysigt och härligt!! :) Underbart ju och vilken fin bild ni fick :)
Själv blir jag lite avis. Då vi skall göra RUL först om 2 veckor och då kommer jag vara i v 18+5. Är vi sist ut?
Kunde kanske gjort de lite tidigare men då bm sa att jag fick välja datum då det fanns många lediga tider när vi bokade för var ute i god rid. Så valde att boka tid på min mans födelsedag. :) Så hoppas vi kan äta en mysig lunch efteråt tillsammans och fira dubbelt upp så att säga :) <3 Längtar så mycket. Så nyfiken.
Tror även jag börjar känna bebis mer och tydligare. Förut var de typ som små bubblor som ?sprack? liksom. Nu känns det lite mer som små puffar. Vissa mindre och andra lite tydligare. Och vissa tillfällen mer och vissa tillfällen mindre. Men man blir ju bara så grinig och vill bara känna ännu fler och starkare. Haha. Vecka 16+4 idag. :)
Vad härligt med RUL och grattis till er pojke! Vi har RUL 5 mars, då kommer jag att vara 19+3 om jag räknar rätt
Haha jag förstår. En ritkig busbebis då med andra ord :) Då vet du hur han blir utanför magen sen då,bara full med bus. Hihi :)
Ja det kändes perfekt verkligen :) Bara allt ser bra ut och kommer gå bra så blir det riktigt mysigt :) Vore hemskt om de är något fel eller så och så är de hans födelsedag. Men vi tror och hoppas på att det bara går bra :)
När vi väntade dottern som är första barnet så gjorde vi RUL på alla hjärtansdag. Så var också väldigt speciellt och mysigt. Och jag fyller i närheten där också sen så extra mysigt för oss båda :)
Jag måste ha vindruvor hemma... Men va sugen jag vart på popcorn nu haha
Sista dagen på v 16, fortfarande chipsmage som antagligen snart börjar väcka frågor. Ska berätta för chefen idag, känns så jobbigt med tredje barnet, typ som att dom trodde jag var klar med barnproduktionen