Bf juli 2018
Hej!
Jag är gravid och väntar mitt första barn nu.
Plussade imorse och är överlycklig!
Är det någon mer som precis plussat?
Behöver någon att prata lite med :)
Hej!
Jag är gravid och väntar mitt första barn nu.
Plussade imorse och är överlycklig!
Är det någon mer som precis plussat?
Behöver någon att prata lite med :)
Hej! Jag är överlycklig. Har längtat så otroligt länge efter barn och nu äntligen har jag plussat ???? så enligt mina beräkningar blir bf den 4 juli-18 ? jag är 27 år och detta blir mitt första barn ????
Hej jag hoppar gärna in här också!
26 år, första barnet. Försökt i ca 3 år och lyckades nu själva bara en månad innan vi skulle på infertilitetsutredning - helt otroligt!! ( Jag har hypotyreos och PCO)
Jag plussade förra veckan och gick idag in i v6 - BF 31/7-2018
Stort lycka till, till oss alla!
Mina symtom har försvunnit är i V8+6 känner mig inte alls gravid längre, kan det vara missfall? Jag har haft 2 missfall tidigare mellan barnen men då startade det med blödning och andra stark menavärk som bara blev värre. Är så orolig och vår barnmorska är bara här 1 dag i veckan så jag kan inte ringa henne fören imorgon:(
Hej jag hoppar gärna in här också!
26 år, första barnet. Försökt i ca 3 år och lyckades nu själva bara en månad innan vi skulle på infertilitetsutredning - helt otroligt!! ( Jag har hypotyreos och PCO)
Jag plussade förra veckan och gick idag in i v6 - BF 31/7-2018
Stort lycka till, till oss alla!
Hej! Jag är överlycklig. Har längtat så otroligt länge efter barn och nu äntligen har jag plussat ???? så enligt mina beräkningar blir bf den 4 juli-18 ? jag är 27 år och detta blir mitt första barn ????
Det gick bra på UL. Där va ett litet foster med tickande hjärta och i rätt storlek för hur långt jag va gången.
Hon kunde inte se vart blödningen kom ifrån men där va inget kvar av den nu. Så skönt!
Det är så svårt att säga. Klart det kan vara missfall, men det kan också vara helt normalt. Hur har dina.
Det gick bra på UL. Där va ett litet foster med tickande hjärta och i rätt storlek för hur långt jag va gången.
Hon kunde inte se vart blödningen kom ifrån men där va inget kvar av den nu. Så skönt!
var på VUL idag!
fick en blödning förra veckan och var in på gyn dagen efter för jag var så orolig, det hade slutat blöda med enbart lite gammalt brunt blod kvar, hon såg en liten bebis men sa att hon mätte och fick det till att jag var i vecka 4+6
när jag enligt mina egna beräkningar borde vart i vecka 6+2
blev jätteorolig och nervös för det skulle ha betytt att jag var i 2+1 när jag fick positivt gravtest, gick inte alls ihop! tog dessutom ett test med veckoindikator en vecka efter mitt plus som visade 2-3 alltså att jag borde vart i vecka 4-5
var på vul idag hos BM för datering av graviditeten som var inbokat sen länge
hon sa att jag var kring vecka 6+4 (gammalt ultraljud och det kunde diffa några dagar) så det stämmer mer in på den räkningen jag hade gjort i mitt huvu :) och att plussa 6 dagar efter är ju inte omöjligt
men det växer som det ska, ett litet tickande hjärta :)
är så otroligt lycklig och glad och hoppas verkligen att den lilla trivs därinne och vill stanna :)
jag ville så gärna få berätta till barnen och släkten i jul men får vänta ytterligare några veckor till
Hej. Plussade förra veckan och enligt appen är jag i vecka 5+5.. Var idag på vul men man såg endast säcken. Tror ni att det är för tidigt att se något?