Syskonförsök IVF höst -17
Men nej Lillflickan! Kommer d mera? Tar du lutinus?
Men nej Lillflickan! Kommer d mera? Tar du lutinus?
Lillflickan - isf kan d ju vara som jag hade, att slemhinnan blev irriterad av Lutinus och den där plastgrejen. Väldigt vanligt med rosa flytningar vid denna medicin. Jag har mensvärk hela tiden, både i mage o rygg, så d behöver ju inte va dåligt det heller. Imorn vet jag förhoppningsvis iaf efter vul:et!
Förstår det! Jag var helt knäckt den dagen jag fick min ganska rejäla flytning men den blev det liksom brunt o sen försvann det helt. Nu är jag jätteförsiktig när jag tar medicinen o spolar alltid lite vatten på pillret!
Idag fick vi se ett litet fladdrande hjärta på vul. Är tydligen i v6+6 inte 6+4 som jag trodde. Bf 3 aug. Allt såg bra ut så nu är det bara att fortsätta hoppas att den vill stanna kvar!
Vad kul både Så vit och Lillflickan! Många plus i tråden då! När har ni bf??
Verkar skita sig. Störtblödningar trots att jag äter Progynon o tar Lutinus. Och trots att jag såg hjärtat slå i fredags i v6+6 (nu v7+3)
Blöder ff. Fick tid hos gyn imorn torsdag så då får man ju den slutgiltiga domen. Känns iaf bra att få en kontroll innan jul och innan man beger sig till fjällen över nyår.
Så vit- mer molande än smärtor. Men hade så mkt illamående, uppblåst mage, täppt mm o allt det har försvunnit. Inte blödit så mycket idag men tror det beror på progynonen som bevarar slemhinnan i livmodern. Imorn 15.30 har jag tid hos gyn och ser han att livmodern är tom slutar jag ju med medicinen så lagom till julafton kanske störtblödningarna börjar....
Men neeej Lillflickan!!! Har det fortsatt under dan?
Om två timmar är jag hos läkaren och får domen... jag blöder inte så mycket men lite hela tiden. Tror det kommer bli störtblödning när jag slutar med progynonet...
Ja... vet ni? Där fanns ett tickande hjärta!
Han undersökte utvändigt och kände förstorad livmoder, såg inga rester av blod och sen blev det vul. Jag nästan direkt "det är ju nått där- det där är ju ett hjärta som slår!!" Han bara- "ja, jag skulle just visa sig det"
Hamnade i lätt chock! Har ju haft tre mf förr- det här var ju likadant!?!
Han kunde inte se var blödningen kom från men att det bara fanns gammalt blod kvar. Blir det fler blödningar ska jag kontakta dem. Han frågade om när jag tagit cellprov senast o jag fick kallelse tidigt i höstas men hann inte innan ivf:en.
Vi vågar inte ta ut någon vinst i förväg eller hoppas för mkt men just nu är jag faktiskt fortfarande gravid vilket känns magiskt!