• KattenH81

Får bruna flytningar varje dag med Lutinusen. Mina slemhinnor är väl helt förstörda nu... i förrgår tog jag beslutet om att minska ner till två ggr per dag istället för tre o då har det faktiskt minskat. Så för mig känns d verkligen som Lutinusblödningar. Kämpar väl på med dem så länge jag psykiskt orkar. Men kollar oxå hela tiden efter färskt blod...

• KattenH81

Jag gjorde stimulerad fet så då har man inte haft egen ägglossning. Skulle fortsätta till först vul i v8-9. Nu gjordes det sista dan i v7. Läkaren menade då på att jag kunde sluta på en gång men eftersom jag haft mina tre mf så ville själv fortsätta till v12 o fick ok på det. Läkaren som undersökte mig efter störtblödningen sa bara att jag skulle fortsätta med medicineringen.
    Så jag fortsätter ett tag till men börjar nu trappa ner långsamt. Kör väl 1-2 v med två om dan och sen till v12 men en kanske!

• KattenH81

Ja, denna oro alltså! Denna graviditet har jag trott att det varit kört två gånger redan. Som det känns nu så nöjer vi nog oss med ett barn om det skiter sig!

• KattenH81

Hoppas så att det inte tilltar!!

Själv ligger jag däckad idag. Mådde illa inatt och sen på morgonen blev det en kräkning. Har sen dess i princip legat i sängen.

Bara fått i mig lite fil t lunch o en macka till frulle.

Oklart om det är graviditeten eller något annat...

• KattenH81

Åh, stort lycka till!

Jag har inskrivning hos BM imorn men det är ju ganska odramatiskt.

Mår faktiskt lite bättre och de bruna flytningarna är färre så det känns bra. Magen börjar stå som en stor spärrballong och brösten ömmar konstant. Behöver ofta vila en liten stund på dan men får sen ny energi!

• KattenH81

Lycka till idag Lillflickan!! Jag hoppas du får se ett tickande hjärta! Vilken vecka och dag är du i? Jag är 9+5

• KattenH81

Men så underbart att höra!

Kunde de se eller svara på vad de färgade flytningarna kommer ifrån?

• KattenH81

Ok! Jag hade ju min inskrivning idag men det hade tydligen blivit något fel så den som bokat hade bara bokat in något kortare hälsosamtal. Vi skyndade dock på så mycket som möjligt- har fått remiss till kub (lämnar nog prov imorn), har fått tid till läkare som kommer följa min sköldkörtel och ha koll på min medicinering samt fått en ny tid till bm för att göra klart inskrivning! Känns ju bra att allt är på G nu!
    Inser dock att jag snart behöver prata med min arbetsgivare eftersom jag behöver vara borta ibland...

• KattenH81

Bra med vul snart Så vit!

Det är verkligen skräcken för mig- att på kub få ett ma konstaterat trots att man sett hjärta slå två gånger.

Eftersom vi har ett ul via kub så kommer vi inte boka in ett extra vul/ul. Hade kanske gärna gjort det men finns ingen privat gyn på orten. Sen tänker jag även att det kanske är lila bra att jag försöker slappna av lite i det hela och inte oroa mig. Även om det är jättesvårt!

Mina två senaste mf kom sannolikt ganska direkt. Möjligen en veckas fördröjning andra ggn. Det första mf:et var nog ett ma men som ändå startade av sig själv i v9 (hade bara hcg 8000 då och det borde ju ha varit mycket högre)

• KattenH81

Vad skönt att allt såg bra ut!

Känner som du- man har det lyxigt nu och för in lite kaos igen i livet! Men jag älskade att ha en liten bebis så jag riktigt längtar och tycker tiden går så långsamt! V10+5 idag!!

• KattenH81

Tråkigt att det inte blev ngt till frysen men väldigt bra att nu fick tillbaka en blasto! Hur många dar har ni tills ni har testdag? Kommer ni testa innan? Hur gammalt är ert äldsta barn?

Svar på tråden Syskonförsök IVF höst -17