• Rizk

    Älskarinna

    Mår illa när jag läser detta. Bara sex... inte så farligt..bara en kul grej liksom. Prova att tänka på de som blir bedragna. Det gör SÅ JÄVLA ONT!! Sömnbrist sov själv ca 3-4h/natt i 2 månader aptiten fanns inte och kunde knappt andas. Har alltid varit stresstolerant men inte efter detta hjärtat gör ont vid varje slag och jag mår inte bra alls.....men kanske är jag som är kantigt. Knulla på bäst fan ni vill och bekymra er inte för den smärta ni kan orsaka eller splittring av familjer dom klarar sig alltid huvudsaken är ju att ni får ligga.

  • Rizk

    Kan tillägga att jag inte dömer någon som vill ha det såhär men alla inblandade parter måste vara med. Är detta inte okej för ens partner så får man gå vidare och hitta en som är det. Passar inte detta får man använda det gamla uttrycket "Att hålla sig i skinnet"

  • Rizk
    Anonym (BBW) skrev 2017-10-30 08:34:54 följande:

    Alla får självklart ta ansvar för sina relationer och jag tänker inte börja med legitimatinskrav, personundersökningar och krav på intyg från frun att man har en relation som är öppen för lite sex vid sidan om. Vid mitt första äktenakap var vi helt enniga om att det var ok att ha sex vid sidan om men aldrig vårt hem och alltid diskret. Man ser helt enkelt väldigt olika på kärlek och sex och man är självklart helt ansvarig för hur man hanterar sin relation. Ansvaret ligger sjäkvklart helt på den som är otrogen och inte hos älskaren eller älskarinnan.


    Vet du om att människan finns och är ovetandes så är du en del av problemet och har både valmöjlighet och ansvar. Går inte att skylla på någon annan
  • Rizk
    Anonym (BBW) skrev 2017-10-30 08:49:06 följande:

    Hur kan det bli mitt ansvar om ta ansvar för andras relationer det får dom faktisk ta ansvar för själva och det finns många relationer som faktisk mår väldigt bra av att man inte sätter likhetstecken mellan sex och kärlek. Vet av erfarenhet att man kan minska spänningar i relationer om man tillåter varandra att ha lite vid sidan istället för att gå och vara frustrerad över att man är i ofas med de sexuella behoven. Alla relationer är olika och jag tänker aldrig börja lägga energi på att ta reda på vilken typ av relation en man har till sin fru om vi blir sugna på att ha lite kravlös sex med varandra.


    Som du själv OM MAN TILLÅTER VARANDRA. Du kanske slår en kil mellan denne man och hans fru. Har dom barn så kan dessa bli lidande av ditt agerande. Han har absolut ett ansvar i detta och om du ställer frågan Är detta okej för henne så anser jag att du gjort ditt. Men annars så anser jag att detta är ruttet in i märgen att bara blunda för de konsistenser ditt agerande kan ha på andra människor. För mig får du ligga med vem du vill dont care men läs på gällande någon tråd där en människa som är drabbad av otrohet beskriver situationen och fråga dig själv sedan om det fortfarande bara är lite oskyldigt sex. Tycker att du har ett ansvar att tänka längre än så och du nu föredrar att ligga med personer som är i någon typ av förhållande. Ni kan avbryta när ni vill eller välja att fortsätta så ni har båda två både ett val i denna fråga och i egenskap av en vuxna människor så är ni alltid ansvarig för era egna handlingar. Vill ni nu fortsätta så tycker jag att ni ska göra detta på rätt sätt som då minskar spänningarna i ett förhållande och inte på det sätt som lämnar någon med psykisk lidande i ett år. Det är ert val och ert ansvar
Svar på tråden Älskarinna