• Anonym (Kvinnan)

Fisa/prutta framför sin partner?

Fiser/pruttar ni inför er partner?

Kom upp en diskussion om det för ett tag sedan (ej familjeliv) så ville kolla hur det ser ut här.

För min del är det nej.

Tycker personligen att det är rätt äckligt faktiskt, förstår inte vitsen med att "tävla" vem som pruttar högst eller vem som har den mest illaluktande fisen, som många verkar göra.

Skulle tappa attraktionen helt om min man höll på så, antar att samma sak gäller honom.. vi är liksom gifta, inte bröder.

Men såklart har alla rätt att göra som de vill, får jag ju påpeka.

• Svar på tråden Fisa/prutta framför sin partner?
  • CitronTulo

Brukar inte fis, med flit, framför någon annan överhuvudtaget. Dock så kan det väl "olycka sig", haha! Och händer det med min sambo så tycker jag inte att det är särskilt pinsamt vilket jag skulle tycka om det tex var framför en kollega eller dylikt..
    Det är ju trots allt en naturlig grej, men har man möjlighet så är det väl trevligare att gå in på toa om man absolut måste släppa på trycket!

• Anonym (K)

Alltså, hellre att jag/min man fiser än att man går runt och har ont i magen. Sen behöver ju inte det betyda att man tävlar om vem som fiser högst eller vems fisar som luktar mest illa. Jag ser det snarare som att vi känner varandra så bra att vi kan vara helt öppna om allt med varandra, inklusive fisar. Men det är inte som att vi går runt i fiser inför varandra hela dagarna. Händer det så händer det liksom, ingen big deal. Dessutom har jag extremt svårt att hålla inne fisar sedan jag födde vårt yngsta barn och fick en sfinkterruptur grad 4. Är jag bland folk anstränger jag mig sjukt mycket för att inte släppa mig men när jag är hemma orkar jag inte det och det är min man helt okej med. Sen är det ju så att man släpper ut 2-4 liter gas varje dag så man fisar inför folk varje dag utan att man märker det ändå.

• Anonym (Linda)

Här hemma fiser vi när vi behöver. Jag och min man är väldigt bekväma med varandra. Orka gå iväg för att fisa liksom haha..

• aihpoz
    Anonym (Linda) skrev 2017-10-30 11:18:22 följande:

Här hemma fiser vi när vi behöver. Jag och min man är väldigt bekväma med varandra. Orka gå iväg för att fisa liksom haha..

Samma här
    ~* Liam & Elias *~
  • EpicNurse

Vi med!

Behöver inte betyda att man tävlar i det.
  • Anonym (jag)

Min sambo och jag har gett våra rövar namn, hennes heter Ulla, min heter Gurra. Vi har ganska roligt åt varandras fisar. 

Jäklar nu är Ulla vrålarg.... eller.... Fy vilken dålig andedräkt Gurra har.... eller...  "gonatt Ulla" (efter en fis under täcket)

• Anonym (yra)
    Anonym (jag) skrev 2017-10-30 12:17:42 följande:

Min sambo och jag har gett våra rövar namn, hennes heter Ulla, min heter Gurra. Vi har ganska roligt åt varandras fisar. 

Jäklar nu är Ulla vrålarg.... eller.... Fy vilken dålig andedräkt Gurra har.... eller...  "gonatt Ulla" (efter en fis under täcket)

Men blä så äckligt!

Här hemma fiser bara hundarna öppet och så kommer det förbli.
  • sextiotalist

Sådant sköter vi på toaletten, när jag känner av gaser i magen så är det i 9 fall av 10 tecken på att jag behöver gå på toaletten. Det gäller min sambo också.

• BossHoss

samma
  • Lord Hans

Var hemma på dejt hos en överklasstjej en gång. Vi satt framför TVn när det började att bubbla i min mage. Jag var tvungen att släppa mig.

Då vände hon sig emot mig å sa nått i stil med:

- Hur kunde du med släppa dig? Jag fattar inte att du verkligen sket, Jag tål inte sånt i min lägenhet"
    Jag skämdes inte för min dygd. Nä, jag var snarare stolt.
    Jag kände mig så macho, jag gjorde en liten manlig revolt.
    - Jag tycker du är onaturlig du som aldrig lagt en prutt, hur kan de vara sant att du aldrig spelat en rump trudelutt?
    Jag frågade henne: "Har du aldrig lagt av en riktig brak."

Hon svara: " Nej nej, Jag har aldrig fjärtat, jag är ingen fru filifjonk"

Är det sant att fina flickor inte fiser? Att dom inte vågar släppa loss?
Svar på tråden Fisa/prutta framför sin partner?