• Anonym (Kvinnan)

Fisa/prutta framför sin partner?

Fiser/pruttar ni inför er partner?

Kom upp en diskussion om det för ett tag sedan (ej familjeliv) så ville kolla hur det ser ut här.

För min del är det nej.

Tycker personligen att det är rätt äckligt faktiskt, förstår inte vitsen med att "tävla" vem som pruttar högst eller vem som har den mest illaluktande fisen, som många verkar göra.

Skulle tappa attraktionen helt om min man höll på så, antar att samma sak gäller honom.. vi är liksom gifta, inte bröder.

Men såklart har alla rätt att göra som de vill, får jag ju påpeka.

• Svar på tråden Fisa/prutta framför sin partner?
  • BossHoss
    Lord Hans skrev 2017-10-30 12:50:53 följande:

Var hemma på dejt hos en överklasstjej en gång. Vi satt framför TVn när det började att bubbla i min mage. Jag var tvungen att släppa mig.

Då vände hon sig emot mig å sa nått i stil med:

- Hur kunde du med släppa dig? Jag fattar inte att du verkligen sket, Jag tål inte sånt i min lägenhet"
    Jag skämdes inte för min dygd. Nä, jag var snarare stolt.
    Jag kände mig så macho, jag gjorde en liten manlig revolt.
    - Jag tycker du är onaturlig du som aldrig lagt en prutt, hur kan de vara sant att du aldrig spelat en rump trudelutt?
    Jag frågade henne: "Har du aldrig lagt av en riktig brak."

Hon svara: " Nej nej, Jag har aldrig fjärtat, jag är ingen fru filifjonk"

Är det sant att fina flickor inte fiser? Att dom inte vågar släppa loss?

• Anonym (Kvinna 30+)

Jag både fiser och rapar ljudligt hemma och det gör nog min man med. Det beror ju på vad man ätit...

• Anonym (Nej)

Det räcker med att hålla sig och springa iväg på jobbet eller i skolan. Ska man behöva gå undan i sitt egna hem också? Sitter jag i soffan händer det i soffan, stress finns tillräckligt av, mitt hem är min fristad. Med eller utan sambo. Jag ska kunna bete mig på samma sätt hemma själv som med sambo.

• EmberEyes

Att fisa (eller rapa för den delen) högt och ljudligt med flit är ganska kasst tycker jag.
    Att det vid något tillfälle kommer en oväntad rap/fis är inte hela världen.

• Cadencee

Min sambo fiser hur som helst hemma. Han kan även göra de flesta behoven med öppen toalettdörr (även hans barn på 7 och 9 år). Jag är inte riktigt så avslappnad och ogillar att det inte finns lås på toalettdörren så jag kan låsa om jag går in där.

• Anonym (jag)
    Anonym (yra) skrev 2017-10-30 12:21:51 följande:
    Men blä så äckligt!

Här hemma fiser bara hundarna öppet och så kommer det förbli.
    Voff voff Flört

Smaken är väl som baken, vi tycker det är rätt kul och så kommer det förbli
  • Anonym (Hanna)
    Anonym (Linda) skrev 2017-10-30 11:18:22 följande:

Här hemma fiser vi när vi behöver. Jag och min man är väldigt bekväma med varandra. Orka gå iväg för att fisa liksom haha..

Exakt samma här!
  • Anonym (saga)

Det gör jag absolut inte! Min man gjorde det i början av vårt förhållande. Han har ibs så först tänkte jag bara att det var en pinsam olycka och låtsades som ingenting för hans skull, men när vi flyttat ihop märkte jag att så var det inte alls... I hans familj fiser de helt fritt, oavsett vem som är närvarande. De är riktiga bönder(inte på det bra sättet alltså). Jag fick uppfostra honom och lära honom lite stil och finess och nu har han slutat att fisa inför andra. Men skulle det verkligen vara en olycka pga ibs:en så är det en annan sak.

• fluu

Det gör vi inte.

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
Svar på tråden Fisa/prutta framför sin partner?