• Anonym (Kvinnan)

Fisa/prutta framför sin partner?

Fiser/pruttar ni inför er partner?

Kom upp en diskussion om det för ett tag sedan (ej familjeliv) så ville kolla hur det ser ut här.

För min del är det nej.

Tycker personligen att det är rätt äckligt faktiskt, förstår inte vitsen med att "tävla" vem som pruttar högst eller vem som har den mest illaluktande fisen, som många verkar göra.

Skulle tappa attraktionen helt om min man höll på så, antar att samma sak gäller honom.. vi är liksom gifta, inte bröder.

Men såklart har alla rätt att göra som de vill, får jag ju påpeka.

• Svar på tråden Fisa/prutta framför sin partner?
  • Anonym (jag)
    Anonym (saga) skrev 2017-10-30 16:47:55 följande:
    Till stil och finess ja. Absolut.
    Är magproblem pga att man inte släppt ut de gaser som alla människor normalt producerar i magen detsamma med stol och finess? Jag tycker det låter jävligt korkat
  • Anonym (saga)
    Anonym (jag) skrev 2017-10-30 17:07:17 följande:
    Är magproblem pga att man inte släppt ut de gaser som alla människor normalt producerar i magen detsamma med stol och finess? Jag tycker det låter jävligt korkat
    Men snälla, var har jag sagt att vi har förbjudit fisar? Man gör det bara INTE INFÖR ANDRA.
  • Anonym (jag)
    Anonym (saga) skrev 2017-10-30 17:08:23 följande:
    Men snälla, var har jag sagt att vi har förbjudit fisar? Man gör det bara INTE INFÖR ANDRA.
    Fast tydligen är det ju inte så himla nyttigt att hålla dem inne tills man hittat någon lämplig plats. Jag tror ju knappast att människor som får problem med magen pga de håller gaser inne får det för att de aldrig någonsin fisit i hela sitt liv. De har förmodligen gjort det människor med "stil och finess" gör och hållit dem inne för ofta.
  • Anonym (Maria)

Efter 18 år ihop skulle jag fortfarande aldrig någonsin komma på tanken! Fy så avtändande.

• Anonym (saga)
    Anonym (jag) skrev 2017-10-30 17:24:33 följande:
    Fast tydligen är det ju inte så himla nyttigt att hålla dem inne tills man hittat någon lämplig plats. Jag tror ju knappast att människor som får problem med magen pga de håller gaser inne får det för att de aldrig någonsin fisit i hela sitt liv. De har förmodligen gjort det människor med "stil och finess" gör och hållit dem inne för ofta.
    Det måste vara jobbigt att bara se problem. Det tar typ 10 sekunder att gå åt sidan/gå på toa.
  • Anonym (saga)
    Anonym (Maria) skrev 2017-10-30 17:29:59 följande:
    Efter 18 år ihop skulle jag fortfarande aldrig någonsin komma på tanken! Fy så avtändande.
  • fluu
    Anonym (Maria) skrev 2017-10-30 17:29:59 följande:
    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Queennr1

Finns en ganska stor gråzon mellan "fisa i sitt hem" och "tävla i att prutta"

Nej man brakar nog inte loss med nån man dejtat två veckor, antagligen inte helker när man just flyttat ihop.

Men Gud vad det är skönt när man äntligen kommer till fisfasen.

Handlar inte om att sitta och skita för skojs skull utan bara om att kunna vara avslappnad i sitt eget hem. Skulle never ever kunna vara i en långvarig relation där jag inte skulle kunna släppa en fis i tv-soffan utan var tvungen att gå ut på balkongen. Eller man kanske ligger och försöker somna när en liten prutt behöver ut. Ska man då behöva resa sig och gå ut på muggen. Aldrig att jag skulle leva så. I en relation vill jag kunna känna mig lika avslappnad som om jag vore ensam hemma.

Svar på tråden Fisa/prutta framför sin partner?