• Anonym (Kvinnan)

Fisa/prutta framför sin partner?

Fiser/pruttar ni inför er partner?

Kom upp en diskussion om det för ett tag sedan (ej familjeliv) så ville kolla hur det ser ut här.

För min del är det nej.

Tycker personligen att det är rätt äckligt faktiskt, förstår inte vitsen med att "tävla" vem som pruttar högst eller vem som har den mest illaluktande fisen, som många verkar göra.

Skulle tappa attraktionen helt om min man höll på så, antar att samma sak gäller honom.. vi är liksom gifta, inte bröder.

Men såklart har alla rätt att göra som de vill, får jag ju påpeka.

• Svar på tråden Fisa/prutta framför sin partner?
  • Anonym (yra)
    Anonym (Moget?) skrev 2017-10-31 17:45:35 följande:
    Tänk när de här personerna äter tillsammans och fiser ikapp, vilken aptit man måste få när fislukten blandas med matoset.. Kan tänka mig att "familjen  Brakskit" tycker det är görsköj att fisa i en annan familjemedlems filmjölkstallrik på morgonen. "Bon appetit"
    Haha, ja och se svallvågorna på tallriken.
    Har de tur kanske det flyger med ett konkelbär som extra smaksättning. 
  • taquine
    Anonym (jag) skrev 2017-10-31 13:34:43 följande:
    Att tycka att alla som inte tycker eller gör som man själv tycker och gör är efterblivna är väl själva definitionen på intolerans? Och i och med att man anser sig vara så mycket bättre än andra att alla borde göra som man själv gör så borde väl hybris vara en ganska passande beskrivning. (PS! Innan man börjar gnälla över andras språkbruk så kan det kanske vara en bra idé att lära dig stava, det stavas dem inte dom)

Jodå vi har massor med vänner, stinker gör det inte, dels för att alla fisar inte stinker (om dina gör det så borde du kanske äta mer fibrer eller uppsöka läkarvård) och dels för att har vi något som heter ventilation, du vet en sån där manick de flesta hus har som hela tiden cirkulerar luften.
    Man kan mycket väl skriva dom istället för dem. Men det är helt ot här.Nu är det så att jag inte har något större behov att fisa, jag har bra mage, äter bra mat så jag fiser mycket sällan. Och de gånger jag gör det går jag undan , har som sagt inget behov att "hö hö fy fan vilken brakskit det kom, och vilken jävla lukt" 

Fattra inte ens varför jag tar mig tid att svara på ditt trams. 

Glad jag inte har trash i min närhet i varje fall ;)
    Goodness me
  • Postman
    Queennr1 skrev 2017-10-31 14:14:05 följande:

Känns som om du missat din dos idag....

Precis. +1 på den.
  • Anonym (yra)
    taquine skrev 2017-10-31 17:58:29 följande:
    Man kan mycket väl skriva dom istället för dem. Men det är helt ot här.Nu är det så att jag inte har något större behov att fisa, jag har bra mage, äter bra mat så jag fiser mycket sällan. Och de gånger jag gör det går jag undan , har som sagt inget behov att "hö hö fy fan vilken brakskit det kom, och vilken jävla lukt" 

Fattra inte ens varför jag tar mig tid att svara på ditt trams. 

Glad jag inte har trash i min närhet i varje fall ;)
    Att signaturen "jag" inte är så upplyst att hen vet att man numera kan skriva "dom" säger ju en del.

Jag säger som du, varför tar ja mig ens tid att svara på det där tramset?
  • Anonym (skitnödig)

Vad ska man göra helt enkelt.när naturen kallar 

• Anonym (yra)
    Anonym (skitnödig) skrev 2017-10-31 18:54:14 följande:

Vad ska man göra helt enkelt.när naturen kallar 

Gå på toa?
  • Anonym (skitnödig)
    Anonym (yra) skrev 2017-10-31 19:05:07 följande:
    Gå på toa?
    Ja precis varför detta skitprat Skrattande  det är ju naturligt personen kan ju inte hjälpa att det trillar ut en brakskit
  • Danlo

Haha, klassisk FL-tråd :) Jag och min sambo har varit ihop i snart 12 år och vi fiser precis när vi vill, försöker dock undvika det när vi har sex ;)

Problemet för mig är att det skulle inte spela någon roll om jag gick in på toan och fes, mina brak-skitar är så jävla högljudda att det ekar i hela huset och då hjälper det inte att stänga in sig på toan.

• Danlo
    Anonym (Moget?) skrev 2017-10-31 17:45:35 följande:
    Tänk när de här personerna äter tillsammans och fiser ikapp, vilken aptit man måste få när fislukten blandas med matoset.. Kan tänka mig att "familjen  Brakskit" tycker det är görsköj att fisa i en annan familjemedlems filmjölkstallrik på morgonen. "Bon appetit"
    AAAHAHAAHHAAAA! ROFLMAO!!!
  • Anonym (skitnödig)
    Danlo skrev 2017-10-31 19:17:16 följande:

Haha, klassisk FL-tråd :) Jag och min sambo har varit ihop i snart 12 år och vi fiser precis när vi vill, försöker dock undvika det när vi har sex ;)

Problemet för mig är att det skulle inte spela någon roll om jag gick in på toan och fes, mina brak-skitar är så jävla högljudda att det ekar i hela huset och då hjälper det inte att stänga in sig på toan.

Ha ha det måste ju vara skitroligt. Hur funkar det när det är gäster i huset då?
Svar på tråden Fisa/prutta framför sin partner?