• Svar på tråden bröstknulla
  • Anonym (Jag)
    Anonym (Felicia) skrev 2017-11-02 03:14:07 följande:

    Jag tycker det kan vara rätt sexigt.. när jag suger kuk ibland kan jag runka den lite mellan brösten. 


    Vad härligt det låter :). Vad har du för kupa?
  • Anonym (Bio)

    Det är skönt, särskilt om hon leker med tungan på kuken samtidigt. Däremot lite jobbig ställning att vara i så gör sig bäst kortare stunder.

  • Anonym (Tuttlisa!)

    Bröstknull verkar vara väldigt populärt även med de jag sextar med. Med utsmetad försats eller saliv glider det bra. Skönt att få tuttarna klämda så.

  • CrazyIvan

    Hände första gången för 25 år sen, och då var det bland det skönaste jag hade varit med om, och det tycker jag än idag. Hon liggande på rygg, stoora bröst, gick inte att hålla emot så hon fick sprutet på hakan och mellan brösten.

    Hände igen i vintras (med en annan kvinna så klart). Jag låg på rygg och hon red mig, sen klev hon av och tog mig mellan sina bröst, vansinnigt skönt.

  • Anonym (Anonym)

    Min (är kvinna) erfarenhet av bröstknull är att iden är läckrare än själva genomförandet.

    Går lite lättare med stor kuk, och stora bröst, men hursomhelst så gluder kuken liksom vara omkring, hur man än försöker krama åt med brösten, på samma sätt som en blöt tvår, eller en smörklick i en stekpanna. Blir ingen friktion eller styrsel eller motstånd.

    Man känner sig inte så het när man försöker vika ner huvudet och blir slagen av en vilt juckande kuk på dubbelhakorna. Ha ha!

  • Gaskarl
    Anonym (Anonym) skrev 2019-05-18 20:22:44 följande:

    Min (är kvinna) erfarenhet av bröstknull är att iden är läckrare än själva genomförandet.

    Går lite lättare med stor kuk, och stora bröst, men hursomhelst så gluder kuken liksom vara omkring, hur man än försöker krama åt med brösten, på samma sätt som en blöt tvår, eller en smörklick i en stekpanna. Blir ingen friktion eller styrsel eller motstånd.

    Man känner sig inte så het när man försöker vika ner huvudet och blir slagen av en vilt juckande kuk på dubbelhakorna. Ha ha!


    Men du gör det iaf. :)
  • DenVise

    Som man blir man inte bröstknullad man bröstknullar sin frun när hon ligger ned och sprutar i ansiktet eller på halsen

    Så är det

  • Anonym (Vaken)
    Anonym (AlfonsKnopp) skrev 2017-12-05 22:33:59 följande:

    Jag skulle nog tycka om att bröstknulla men har för liten snopp, dessutom har min flickvän ganska små nötter.


    Hur menar du då? Hur kan kuken vara för liten?
  • Anonym (Minaintima)

    Riktigt skönt!! Lite beroende på mottagaren....

    Har en(fler ggr) erfarenhet från i höstas som...hon gillar/älskar att suga(och svälja, lite beroende på vem och hur det smakar).....

    Med hon var det helt underbart....hon tog den i mun samtidigt....och svalde...

    Var riktigt skönt!!

  • MrKrips

    Underbart. Dock ytterst sällsynt med kvinnor som har större byst.

    Men det är visuellt stimulerande och kul.

  • Elefantmannen2

    Inget jag går loss på direkt.
    Eftersom få kvinnor gör det. Om jag träffar på en av dem som gör det står jag givetvis till tjänst. 

  • Anonym (Bröstäkskaren)

    Jag älskar det. Det är det absolut skönaste jag kan tänka mig. Älskar att komma mellan stora nartuliga bröst..

  • CrazyIvan

    Ett tips till såväl män som kvinnor... om det känns krångligt att knulla mellan brösten så är det mycket lätt och lika skönt o hon runkar och samtidigt gnider kuken mot, inte mellan, sina bröst. Brukar sluta med urladdning över brösten och det brukar vara uppskattat av alla parter. Flört

Svar på tråden bröstknulla