• Charlizee

BIM December 2017

Lottch3n skrev 2017-12-20 16:40:35 följande:

Tog ett cb plus nu på eftermiddagen, hade visserligen varit på toa 2h innan... men inget plus på långa vägar...

Så blev nog ett missfall ändå :'(

Har ett digitalt cb med veckoindikator som jag ska ta imorgon men känns j*vligt kört :'(

Tänkte på dig tidigare idag, vad tråkigt! Tänker på sig <3
  • Charlizee
    Lottch3n skrev 2017-12-20 17:51:36 följande:

Det är bara att inse att det är kört för denna månaden.. :'( även om det känns onödigt att ta det digitala så gör jag det imorgon för att få det svart på vitt liksom...

Känner mig Såå nere :'(

Hur går det för dig? <3

Kan inte ens föreställa hur du känner Men tycker du ska berätta för din sambo så du slipper bära på allt själv <3 Du får försöka se det positiva som går att hitta just nu och det är att du faktiskt kan bli gravid och många säger man blir lättare gravid efter ett missfall... Förstår det inte är någon tröst just nu...

För mig går det segt...min ÄL blev framflyttad till i söndags och min man kom hem söndag så vi fick till det på kvällen men känns som det ska galet mycket till denna månad för att vi ska ha lyckats... Ska inte klaga men har haft sån deppdag idag när jag bara velat gråta hel dagen!
  • Charlizee
    Lottch3n skrev 2017-12-20 18:47:48 följande:

Jag ska berätta för sambon imorgon efter jag tagit det digitala :( Känns så jobbigt då han också såg fram emot detta så :(

Jo jag har också hört detta, men frågan är ju vad man ska utgå ifrån nu?? Ska jag tolka den enormt lilla blödning jag hade i fredags och lördags som mens?? :/

Åh jag förstår. Jag håller tummarna stenhårt på att ni lyckades pricka in det ändå trots allt <3

När skulle du ha mens? Jag skulle utgå från det om blödningen kom runt den tiden...? Förstår måste kännas så tungt men jag är säker på du snart kommer plussa igen <3 Styrkekramar i massor
  • Charlizee
    Lottch3n skrev 2017-12-20 20:59:32 följande:

Skulle haft mens 11-12/12 och fick blödningen 15/12..

Tack fina du!! <3

Håller tummarna för dig ska du veta <3

Tack vännen, det värmer!

Jag skulle utgå från 11-12/12 då med ÄL-testen för att vara på säkra sidan. Och jag håller tummarna för er ni snart får ett nytt plus!
  • Charlizee

Såhär ser min kurva ut, ni andra med ÄL i helgen hur ser era ut? Skulle vara kul att jämföra

Är det nu tempen ska hålla sig uppe? När brukar den dippa om man inte är gravid?

• Charlizee
    Penguinlover skrev 2017-12-21 09:12:46 följande:

Jag har molvärk och ömma bröst precis som förra månaden när det inte blev något, men jag tycker att det känns annorlunda den här gången. Jag inbillar mig att det är mer som när jag blev gravid förra gången. Jag skulle därför vilja ta ett test imorgon eller fredag på bim-3/bim-2 för att få svar före jul. Vilket test är bäst om man ska testa före BIM? Clearblue Early?

Jag skulle köpa Predictor early, de ger inga spökstreck och kan användas upp till 6 dagar innan BIM. CB early har jag själv fått spökstreck på en massa gånger
  • Charlizee
    imsevims skrev 2017-12-21 09:26:40 följande:

Antar du menar med BIM i helgen ;)

Så här ser min kurva ut. Jag har fattat det som att tempen nu håller sig uppe ända fram till precis innan mens (typ dagen innan eller samma dag).

Jag menade ÄL förra helgen den 16-17 åh men din kura ser väl väldigt lovande ut då <3
  • Charlizee
    imsevims skrev 2017-12-21 12:24:47 följande:

Ni vet när man desperat letar gravtecken och googlar på både det ena och det andra och så råkar läsa det här

? Nidationsblödning

2016/02/12

Ibland kan det bli en liten blödning ?nidationsblödning?, ofta förkortat ?nid-blödning? i samband med att ägget fastnar, och en en del kvinnor kan känna ett litet stick i livmoderns slemhinna.

Om man får en sådan blödning så kommer den ca 3-8 dygn efter ägglossningen.?

-och en del kvinnor kan känna ett litet stick i livmoderns slemhinna-

Och man inser att jisses, det var ju precis så jag kände några dagar efter äl! Låg i soffan och helt plötsligt var det som om någon stuckit en nål i magen på mig. Försvann lika snabbt som det kom.

Haha så nu inbillar jag mig förstås att det var ägget som fäste som jag kände. Herregud vilken väntan det här är! BIM 27-28 typish.

Känner igen det där!! Molvärk i ryggen som jag brukar ha mellan ÄL och BIM men såklart finns det i bakhuvudet det KAN vara något annat även om det är högst osannolikt... Ja tiden seeegar sig fram!!
  • Charlizee
    Lottch3n skrev 2017-12-21 10:20:56 följande:

Då fick man det konstaterat imorse, "inte gravid" på det digitala...

Går över i januaritråden.

Lycka till, till er andra <3

<3<3<3
  • Charlizee
    Penguinlover skrev 2017-12-21 19:37:42 följande:

Tack. Har köpt ett predictor early nu! Nu måste jag använda all min viljestyrka till att hålla mig från att testa tills imorgon bitti.

Åh vad spännande!! Håller tummarna, du får uppdatera oss imorgon
Svar på tråden BIM December 2017