• Charlizee

BIM December 2017

Lottch3n skrev 2017-11-17 08:26:33 följande:

Asså vad händer?? :/

Mensen kom 3 dagar för tidigt och var över igår mer eller mindre :/

Mensen var egentligen beräknad till idag.. fick ett suuupersvagt positivt gravtest på bim -4..

vet inte vad jag ska tro :/

Testa igen, vissa blöder ju även fast de är gravida Håller tummarna!! <3
  • Charlizee

Tog ett till ÄL test imorse och nu är det helt klart positivt Blir dock lite stressad eftersom jag ska resa bort på söndag...kanske missar ÄL då...! Vi får ha sex ikväll och imorgon och hoppas det räcker!

• Charlizee
    Amidina skrev 2017-11-17 09:17:55 följande:

De små rackarna klarar sig ju några dagar i kvinnokroppen, så det borde ju funka tycker man!

Håller tummarna!

Ja precis men man vill ju säkra upp och ha så nära ÄL som möjligt...! Enligt ena appen skulle jag haft ÄL igår och den andra idag så hoppas det är ikväll eller imorgon! Hoppas hoppas jag får ge min familj världens finaste julklapp!
  • Charlizee
    Amidina skrev 2017-11-17 10:19:20 följande:

Visst är det så! Jag tycker det är sjukt jobbigt det där med kvalitén på dem bara, det sägs ju att man inte ska få utlösning för ofta för kroppen hinner inte med att producera upp tillräckligt många bra spermier. Faaast om man håller på normalt resten av månaden och sen bara kör lite extra runt ÄL så borde det ju inte vara nån fara. Hehe, där lugnade jag mig själv. 

Hoppas också på finaste julklappen i år, vi försöker få till första och jag har äl i nästa vecka.. 

Ja det där är ju en djungel, står så olika på alla sidor. Vissa sidor säger att man ska köra på varje dag för att det alltid ska finnas fräscha små springare på plats och på andra att man ska ha sex varannan. Jag tror på teorin att om mannen har lite sämre sperma ska man satsa på varannan dag, annars kan man köra på varje. Hoppas det iallafall för vi har kört på sen i söndags, haha

Spännande, när har du BIM?
  • Charlizee
    Anonym (tossa) skrev 2017-11-17 11:01:17 följande:

Nu är möjligheten att bli gravid för denna månad slut...bara att vänta nu då!! Hatar att vänta! :(

Åh vad spännande!!! Här får man sexa på några dagar till
  • Charlizee
    Amidina skrev 2017-11-17 11:55:29 följande:

Haha, eller hur! Gör si, gör så.. Oavsett hur så blir det ju när det blir känns det som, suck.. Då har ni iaf fyllt på lagret rejält!  

Är på dag 7 idag, och BIM äääär *kollar appen* 1/12. Den har visst justerat igen för det var ett par dagar längre fram häromdagen. :P

Tempen har stabiliserat sig senaste dagarna iaf, var full kalabalik förra månaden för jag blev förkyld och sov apdåligt.

Då har vi BIM samma dag enligt appen men det vet man ju aldrig... hur lång cykel har du?
  • Charlizee
    Amidina skrev 2017-11-17 12:21:59 följande:

Se där, vad roligt! För nuvarande cykel räknar den på 29 dagar, men jag snittar vanligtvis mellan 27-30. Förra blev 26, första med munkpepparn så vet inte om den påverkat.. Du då?

Vilken app har du? Jag kör med OvuView.

Jag brukar ha mellan 28-29 dagars cykel.

Jag har p-tracker och Flo, har två för att vara på säkra sidan, haha!!

Vad roligt vi är så många med BIM på samma datum <3
  • Charlizee

Översta testet från imorse det understa från i eftermiddags (hade druckit en del vatten och endast kunna hålla mig drygt 2 h) men vad tror ni?

Någon som vet hur långt efter testet blivit svagare ägget släpper? Eller har det redan släppt då?

Så sjukt ivrig känner jag, haha!!

Svar på tråden BIM December 2017