BIM December 2017
Asså vad händer?? :/
Mensen kom 3 dagar för tidigt och var över igår mer eller mindre :/
Mensen var egentligen beräknad till idag.. fick ett suuupersvagt positivt gravtest på bim -4..
vet inte vad jag ska tro :/
Asså vad händer?? :/
Mensen kom 3 dagar för tidigt och var över igår mer eller mindre :/
Mensen var egentligen beräknad till idag.. fick ett suuupersvagt positivt gravtest på bim -4..
vet inte vad jag ska tro :/
Tog ett till ÄL test imorse och nu är det helt klart positivt
Blir dock lite stressad eftersom jag ska resa bort på söndag...kanske missar ÄL då...! Vi får ha sex ikväll och imorgon och hoppas det räcker!

De små rackarna klarar sig ju några dagar i kvinnokroppen, så det borde ju funka tycker man!
Håller tummarna!
Visst är det så! Jag tycker det är sjukt jobbigt det där med kvalitén på dem bara, det sägs ju att man inte ska få utlösning för ofta för kroppen hinner inte med att producera upp tillräckligt många bra spermier. Faaast om man håller på normalt resten av månaden och sen bara kör lite extra runt ÄL så borde det ju inte vara nån fara. Hehe, där lugnade jag mig själv.
Hoppas också på finaste julklappen i år, vi försöker få till första och jag har äl i nästa vecka..
Nu är möjligheten att bli gravid för denna månad slut...bara att vänta nu då!! Hatar att vänta! :(
Haha, eller hur! Gör si, gör så.. Oavsett hur så blir det ju när det blir känns det som, suck.. Då har ni iaf fyllt på lagret rejält!
Är på dag 7 idag, och BIM äääär *kollar appen* 1/12. Den har visst justerat igen för det var ett par dagar längre fram häromdagen. :P
Tempen har stabiliserat sig senaste dagarna iaf, var full kalabalik förra månaden för jag blev förkyld och sov apdåligt.
Se där, vad roligt! För nuvarande cykel räknar den på 29 dagar, men jag snittar vanligtvis mellan 27-30. Förra blev 26, första med munkpepparn så vet inte om den påverkat.. Du då?
Vilken app har du? Jag kör med OvuView.
BIM December lista:
1:a Amidina, Charlizee, Tossa
3:e Myra05
12:e 52Försöket
Översta testet från imorse det understa från i eftermiddags (hade druckit en del vatten och endast kunna hålla mig drygt 2 h) men vad tror ni?
Någon som vet hur långt efter testet blivit svagare ägget släpper? Eller har det redan släppt då?
Så sjukt ivrig känner jag, haha!!
Glömde bilden