Inlägg från: Anonym (Ankan) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ankan)

    Farmor får inte träffa sina barnbarn

    Anonym (Sara) skrev 2017-11-09 18:58:53 följande:

    Mina barn har inte heller någon kontakt med sin farmor, trots hennes innerliga önskan. Men det beror helt på att hon har kontakt med sin son trots att han är dömd för grova brott mot både mig och barnen och att vi har kontaktförbud mot honom och vi vet att allt vi säger till henne får han veta. Så jag hoppas verkligen inte att hon kan kräva något som helst umgänge av mina barn, bara för att hon är farmor. Hennes enda fel är att hon har kontakt med personen som förstört mina barns liv. 


    Du borde skilja på de olika relationerna.
    Det du inte vill att pappan ska veta. det säger du inte.

    Det är hemskt att du berövar barnen deras farmor, det är lika hemskt att du villkorar farmor att antingen välja barnbarnen eller sin egen son.

    Jag hade valt min son oavsett vad han gjort. Han är mitt barn och viktigare än ALLT annat.
  • Anonym (Ankan)
    Anonym (prio) skrev 2017-11-10 16:04:55 följande:
    Så du prioriterade bort dem under deras kanske svåraste sorgeperiod? Då förstår jag om mamman och barnen känner sig svikna och bortprioriterade. Tror du verkligen att det var jobbigare för dig att mista din son än det var för barnen att mista sin pappa och kvinnan att mista sin man? och just under den perioden försvann du från deras tillvaro.
    Fy vilken vidrig kommentar.
    Jag hoppas verkligen att du aldrig ska behöva få den erfarenheten som du hackar ner på en sörjande mor för.

    Skäms på dig!!! SKÄMS!
  • Anonym (Ankan)
    Anonym (Velma) skrev 2017-11-14 08:46:52 följande:
    Viktigare än barnbarnen? Hade varit helt okej om han slog ihjäl dem?
    Nej, det hade inte varit ok. Varför frågar du det?
    Har jag någonstans antytt det?

    Och ja, min son är viktigast för mig.
  • Anonym (Ankan)
    Anonym (Velma) skrev 2017-11-14 14:48:02 följande:
    Om din son skulle begå sexuella övergrepp på ditt barnbarn, så skulle du sätta din son före? Även om du aldrig fick träffa barnbarnet igen?
    Det kan jag inte svara på ärligt talat.
    Att helt alienera mig från min son skulle jag troligtvis inte göra oavsett.

    Fast det skulle aldrig hända.
Svar på tråden Farmor får inte träffa sina barnbarn