• Krackelibrankel

    Håller på att bli galen av att leva i celibat

    Jag är en man och fyllde 30 för ett par veckor sedan, och nu känner jag att det fan är nu eller aldrig. Har reggat upp mig på en massa dejtingsajter och skaffat tinder gold nu också, men det är helt jävka omöjligt. Jag vill bara ha en familj. Har knappt fått några matchningar på tinder fast jag kört i en vecka nu, och de som jag matchar med slutar skriva efter en mening eller tar bort mig (felswipe)? På hp har jag lyckats prata med några men inget seriöst och inga dejter.

    Grejen är att det har varit såhär i flera år nu. Har kört dejtingsajter i perioder, betalat och gett upp efter 3 månader ????. Ibland går jag in på sidor med prostituerade och runkar till dem, det kommer nog tillslut bli så att jag köpet nått. Men jag vill inte, jag vill ha en familj och egna barn, jag komner ju aldrig kunna få det.

    Vad fan skall jag göra? Livet känns värdelöst och meningslöst.

  • Svar på tråden Håller på att bli galen av att leva i celibat
  • Anonym (......)
    Krackelibrankel skrev 2018-02-18 02:37:42 följande:

    Fast hon älskar mig.

    I början kändes det konstigt att hon älskade mig.

    Hon sa att jag hadde ett gott hjärta, att hon kände att vi måste ha träffats i ett tidigare liv.

    Ju längre tiden har gått så har jag börjat känna mig mer och mer bekväm med detta.

    Och nu kan jag inte lämna henne, det går lixom inte.

    Vad skulle jag ta mig till utan henne?

    Jag tror att detta kan bli jättebra, givet lite tid och goda förutsättningar.


    Men lol, det är ju klart att hon säger att hon älskar dig.... Det behöver inte betyda att hon gör det på riktigt. Ni träffades i November, hon är desperat efter barn, tänk logiskt ts...
  • Anonym (Man2)
    Anonym (Här) skrev 2018-02-18 14:22:26 följande:
    Kom inte och mansplaina vad kvinnor attraheras av, du GISSAR och TROR, jag VET.

    Ytliga och omogna tjejer KAN attraheras av det du snackar om men ts vill väl ha kärlek och en riktig relation. Kvinnor faller visst för män som är trygga i sig själva (vilket är vad jag pratar om!!) Och det blir man inte genom nåt jävla fast handslag, kaxig attityd eller att försöka vara dominant, tvärtom skriker detta beteende OSÄKER MAN.

    Ts borde gå i terapi för han har noll koll på hur man får kontakt eller vad han egentligen söker (just nu är det väldigt objektifierande, vilken kvinna som helst, han frågar tom grannarna om dom är singlar och tror att dom ska vilja ha sex och gå på date med honom då)

    En man som är trygg i sig själv har ofta jobbat med sig själv och såna drar till sig kvinnor som magneter. Dom är mjuka, varma och mogna. Kvinnor älskar det. Du är man och har uppenbarligen ingen koll.
    Du vet ingenting.
  • Anonym (Man2)
    Anonym (......) skrev 2018-02-18 14:31:33 följande:
    Men lol, det är ju klart att hon säger att hon älskar dig.... Det behöver inte betyda att hon gör det på riktigt. Ni träffades i November, hon är desperat efter barn, tänk logiskt ts...
    Han baserar inte sin uppfattning på vad hon säger endast, han är ju med henne.

    Det kan väl visst stämma att hon gör. De är samma ålder och vill samma saker.
  • Krackelibrankel
    Anonym (Bea) skrev 2018-02-18 02:43:22 följande:

    Detta var jävlat på pricken förutom möjligtvis den biten att vara nonchalanta, jag har inget behov av sånt, en man får gärna gilla mig och VISA det och att det finns stadga i hans intresse.

    Men allt annat lät som en beskrivning på hur jag klickade med min man.

    TS

    Jag har mött en man som var runt 35 när jag bara var 20 och på första dejten (fast jag sa det bara var fika på bekantskapsnivå) berättade han attt hans mamma så gärna vill ha barnbarn och började prata om att han behöver hitta en fru fort, tror du jag träffade honom igen eller? ...

    Förvisso ville min man också ha familj så snart som möjligt efter vi träffats men hemligheten var att han höll det inne medan vi dejtade och under själva dejterna var han som mig nyfiken, spontant ta det som det känns, sedan efter vi blev tillsammans sa han att han drömmer om att ha en familj.

    Är du överviktig kommer det bli extra tufft att träffa någon, jag och kanske andra kvinnor med tolkar övervikt som en människa som inte kan ta hand om sig, det känns inte tryggt. Så börja träna för ditt självförtroende för din hälsa och för att bli mer attraktiv.

    Människor som är aktiva sänder ut mer attraktion de känner sig starkare piggare och gladare.

    Du kan inte titta på en tjej och utgå från att hon ska bli din fru och mamma till sina barn, du måste plocka ner desperationen du är 30 inte 65. Du hinner.

    Sedan måste du sänka kraven eller rättare sagt, ha inga krav, låt alla tjejer få samma ärliga chans välj inte bara tjejer som väljer snygga hunkmän.

    Det finns alltid genvägar i kärlek men det kan vara lite som krävs att ändra på för att hitta de.


    Asså, thaitjejen som jag träffat är ju skitsnygg med enda problemet att hon inte är en kristen svensk feminist med ultrahöga krav och ingen vilja att ta hand om familjen. Jag kan leva med det. Jag behöver inte spela spel och låtsas vara nån jävla karlakarl som man måste i det här landet.. leva upp till en massa dumma kvinnors fördomar om män.

    Nu har jag det bra. Sverige kunde inte erbjuda det jag ville ha så jag fick söka mig utomlands.

    Slutet gott, jag är glad, och de svenska kvinnor som slipper mig är också glada. Alla tjänar vi på detta.
  • Anonym (Aha)
    Krackelibrankel skrev 2018-02-19 22:27:13 följande:

    Asså, thaitjejen som jag träffat är ju skitsnygg med enda problemet att hon inte är en kristen svensk feminist med ultrahöga krav och ingen vilja att ta hand om familjen. Jag kan leva med det. Jag behöver inte spela spel och låtsas vara nån jävla karlakarl som man måste i det här landet.. leva upp till en massa dumma kvinnors fördomar om män.

    Nu har jag det bra. Sverige kunde inte erbjuda det jag ville ha så jag fick söka mig utomlands.

    Slutet gott, jag är glad, och de svenska kvinnor som slipper mig är också glada. Alla tjänar vi på detta.


    Börjar förstå varför du inte fick till det med någon svensk tjej, vilket kvinnoförakt!

    Behandla nu din thailändska kvinna väl, har sett alltför många svensk/thai-relationer som spruckit när vardagen kommit ikapp.
  • Anonym (Man2)
    Krackelibrankel skrev 2018-02-19 22:27:13 följande:
    Asså, thaitjejen som jag träffat är ju skitsnygg med enda problemet att hon inte är en kristen svensk feminist med ultrahöga krav och ingen vilja att ta hand om familjen. Jag kan leva med det. Jag behöver inte spela spel och låtsas vara nån jävla karlakarl som man måste i det här landet.. leva upp till en massa dumma kvinnors fördomar om män.

    Nu har jag det bra. Sverige kunde inte erbjuda det jag ville ha så jag fick söka mig utomlands.

    Slutet gott, jag är glad, och de svenska kvinnor som slipper mig är också glada. Alla tjänar vi på detta.
    Otroligt sant. Se och lär män.
  • Anonym (Man2)
    Anonym (Aha) skrev 2018-02-19 22:35:53 följande:
    Börjar förstå varför du inte fick till det med någon svensk tjej, vilket kvinnoförakt!

    Behandla nu din thailändska kvinna väl, har sett alltför många svensk/thai-relationer som spruckit när vardagen kommit ikapp.
    Fast han föraktar ju endast svenska kvinnor, inte kvinnor i allmänhet, så ditt epitet stämmer inte.
  • Anonym (Aha)
    Anonym (Man2) skrev 2018-02-19 22:38:11 följande:

    Fast han föraktar ju endast svenska kvinnor, inte kvinnor i allmänhet, så ditt epitet stämmer inte.


    Det är mycket möjligt att han bara föraktar svenska kvinnor.

    Fast samtidigt säger han ju emot sig själv, å ena sidan är svenska kvinnor ultrafeminister som vill jobba, försörja sig och dela på föräldraledigheten (Dåligt i TS ögon)

    Å andra sidan tycker han det är jobbigt att upprätthålla ngn sorts karlakarl-fasad, vilket iaf jag tolkar som att han kanske inte är så nöjd med den traditionella, manliga könsrollen?

    Han skulle ju slippa upprätthålla den normen om han var ihop med en som han uttrycker det ?ultrafeminist?

    Motsägelsefullt!

    Tror TS är bitter på svenska kvinnor för att han inte fått till det med någon.

    I övrigt har jag inget alls emot thaitjejer, de är arbetsamma och lättintegrerade jämfört med våra invandrare av manligt kön
  • Anonym (nn)
    Anonym (Aha) skrev 2018-02-19 22:49:48 följande:
    Det är mycket möjligt att han bara föraktar svenska kvinnor.

    Fast samtidigt säger han ju emot sig själv, å ena sidan är svenska kvinnor ultrafeminister som vill jobba, försörja sig och dela på föräldraledigheten (Dåligt i TS ögon)

    Å andra sidan tycker han det är jobbigt att upprätthålla ngn sorts karlakarl-fasad, vilket iaf jag tolkar som att han kanske inte är så nöjd med den traditionella, manliga könsrollen?

    Han skulle ju slippa upprätthålla den normen om han var ihop med en som han uttrycker det ?ultrafeminist?

    Motsägelsefullt!

    Tror TS är bitter på svenska kvinnor för att han inte fått till det med någon.

    I övrigt har jag inget alls emot thaitjejer, de är arbetsamma och lättintegrerade jämfört med våra invandrare av manligt kön
    Tänker på det sista du skriver. Har inte hört talas om att tjejer (eller killar) från Thailand blir bidragsparasiter och heltidskriminella i Sverige.

    Så det får gärna komma fler thaitjejer till Sverige. Finns någon för TS där.

    Sedan kan vi skicka hem killar som bara kommit hit för att förstöra.

    Seså, TS. Boka resa till Thailand och vem vet? Du kanske blir kvar där.
  • Anonym (Man2)
    Anonym (Aha) skrev 2018-02-19 22:49:48 följande:
    Det är mycket möjligt att han bara föraktar svenska kvinnor.

    Fast samtidigt säger han ju emot sig själv, å ena sidan är svenska kvinnor ultrafeminister som vill jobba, försörja sig och dela på föräldraledigheten (Dåligt i TS ögon)

    Å andra sidan tycker han det är jobbigt att upprätthålla ngn sorts karlakarl-fasad, vilket iaf jag tolkar som att han kanske inte är så nöjd med den traditionella, manliga könsrollen?

    Han skulle ju slippa upprätthålla den normen om han var ihop med en som han uttrycker det ?ultrafeminist?

    Motsägelsefullt!

    Tror TS är bitter på svenska kvinnor för att han inte fått till det med någon.

    I övrigt har jag inget alls emot thaitjejer, de är arbetsamma och lättintegrerade jämfört med våra invandrare av manligt kön
    Ja, när du hade tolkat färdigt genom dina snurror så blev motsägelsefullt minst sagt.

    Det har mer med dig än TS att göra, helt och håller med dig att göra faktiskt.
Svar på tråden Håller på att bli galen av att leva i celibat