IVF nov-dec 2017
Nu kom mensen! Väntar på att kliniken ska ringa upp :)
Nu kom mensen! Väntar på att kliniken ska ringa upp :)
Hur gick det, får ni komma igång nu?
Jag väntar också på min mens, aldrig längtat så efter den, haha. Men med det långa protokollet blir det lite segt, för när mensen börjar och man får klartecken så börjar ju det hela med att vänta 21 dagar tills det är dags att börja nedregleringen med sprejen. Men men, vad gör några veckor när man har väntat så här länge...
Lycka till!!
Ja verkligen spännande att kunna följas av! Jag väntar fortfarande på mensen. Lycka till !!!!!
Nu såg jag! Jätte roligt att vi börjar med sprutan på samma dag :0)...ska bli super spännande att följas!
Jag plussade i morse, helt ofattbart och jag har lite svårt att först! :') Nu hoppas vi så att lilla pyret får stanna där tills augusti!
Gjorde första kontrollen idag och den visade tre stora blåsor och tre små. De vill ju helst ha 8-15 stora så det kändes inte så kul att höra. Hon höjde dosen gonal f och sa att det behövs ju bara ett guldägg men jag känner mig ändå ganska nedstämd. Jag är dock ändå tacksam över att det fanns fler än en blåsa.
Det kommer gå bra ska du se <3 De vet vad de gör Jag hade bara 3 på första kontrollen, men fick 8 efter doshöjning varav 4 blev befruktade o vi ska få tillbaka ett av dem imorgon <3 När är ditt nästa VUL? Massor av kramar!
Hej!
Jag gjorde ju också min första kontroll imorse. Det visade äggblåsor och jag ska fortsätta med menopur 300 + orgalutran till söndag och då ska jag få göra en kontroll igen. Få hoppas på nåt bra ägg! Jag håller både tummar och tår för dig/er att nåt utav dina ägg blir till nåt guldägg. Det här är verkligen en bergochdalbana i känslorna.
Har du gjort fler IVF-försök? Eller är det också första för dig?
Alltså man känner ju en viss stress ocv press att det ska bli många blåsor men det var som sagt bara första kollen, jag tror och hoppas att ni kommer få precis lagom många ägg i slutänden! Eftersom de ändå såg tre plus tre som är på gång. Håller tummarna! <3
Lämnar tråden då vår klinik ringde imorse o meddelade att samtliga embryon stannat upp och att det därför inte blir någon återföring (det var planerat nu i eftermiddag 15.45)... Så himla lessen, men Hoppas det går vägen för er andra<3 Kram!