Skywalker skrev 2017-12-15 10:47:46 följande:
Åh jag har tänkt på dig, hoppas hoppas att det blir tydligt positivt d närmsta dagarna! <3 Vilken rd är du på nu?
Ja du hade rätt. :) Jag blev väldigt positivt överraskad. De ringde igår och berättade att av åtta ägg hade sju blivit befruktade. Så det blev jag också väldigt glad över! Nu återstår bara att se hur det ser ut på måndag när återföringen ska ske... Hoppas att det blir nån fin blastocyst att återföra. Det finns ju inga garantier men har känt mig lite mer (försiktigt) positiv sen igår. :)
Igår fick jag en lätt blödning och tänkte att nu kommer mensen. Ingen värk och blödningen avtog. Fick upp hoppet igen så testade i morse på rd12 men nej, inte en tillstymmelse till streck tyvärr. Testdag på fredag men det borde visat något nu tycker jag. Embryot skulle vara 14 dagar idag om det hade levt och då brukar man ju kunna se något. Så idag har vi varit hemma och deppat och nu får vi invänta Sahlgrenska i april.
Grattis till ditt fina resultat! Tror säkert att det kommer gå jättebra och att ni får några att frysa också :)