Det heter inte.....
...Orelevant. Det heter IRrelevant.
Så, nu vet ni. Inte för att någon bryr sig, utom jag, kanske....
Fler exempel på liknande?
...Orelevant. Det heter IRrelevant.
Så, nu vet ni. Inte för att någon bryr sig, utom jag, kanske....
Fler exempel på liknande?
Måste fråga... jag läste en bok för ett tag sedan. Där fanns konstruktionen Desto_____, ju______. Kan man säga/skriva i den ordningen?
Fördom kanske, men är det inte i Småland som man 'stänger på' lampan också?
En kille skulle förklara allt han hade gjort i trädgården och utbrister till slut - nu börjar jag äntligen se ljuset i tunneln. Då sa jag - hm, jaa, fast det är ju när man dör som man ser ljuset i tunneln. Jag har hört flera använda det uttrycket i helt idiotiska meningar. Vet inte folk vad "ljuset i tunneln är"?
En kille skulle förklara allt han hade gjort i trädgården och utbrister till slut - nu börjar jag äntligen se ljuset i tunneln. Då sa jag - hm, jaa, fast det är ju när man dör som man ser ljuset i tunneln. Jag har hört flera använda det uttrycket i helt idiotiska meningar. Vet inte folk vad "ljuset i tunneln är"?
Det heter inte imon, det heter i morgon. Det stavas inte juh eller jue, det stavas ju.
...bult, det heter skruv. Bult är något annat.