Anonym (Usch :() skrev 2017-11-20 20:09:05 följande:
Fy fan rent utsagt vad vidrigt av dig!!!!
Räcker det inte att barnen tvingas bo med dig nu ska du även beröva dem att fira jul med sina föräldrar!
Bedrövligt!!!
Soc betalar mer än gärna semesterresor så att du "sparat ihop" av ersättningen är antingen lögn alternativt så har du ALLDELES för hög ersättning och den borde omgående sänkas!
Hahaha .......DU är bra rolig du ....not .....! Jo stämmer ju jättebra att jag berövar dem en jul med fylla, våld och utslagna föräldrar som sista julen med barnet var så berusade redan innan Kalle att barnet satt gömd i garderoben resten av dagen av rädsla.
Julsprit fanns det pengar till men inte till julklapp, julmat eller annat mys som brukar höra till. Och julaftonskvällen toppades av att mamma och pappas kompisar kom med mer sprit och fylleslagsmål utbröt mellan en av pappans kompisar och pappan vilket resulterade i att även polisen kom och pappan hamnade med knivskador på sjukhus och de elaka sociala myndigheterna ÄNTLIGEN omhändertog barnet. Behöver jag säga att barnet HATAR julen och får en fruktansvärd ångest bara av ordet JUL..?!
Så JA, jag erkänner mig skyldig till att beröva detta barn " en underbar jul" med sina föräldrar!
Frågor på det? Och vet du vad? Detta barn är långt ifrån ensam om liknande jular med sina föräldrar.
För övrigt så är ditt påstående om att Soc så jättegärna betalar semesterresor för Familjehem så löjligt så det inte ens är värt att besvara.