• AnnnaEm

GRAVID BF AUGUSTI 2018

Hej och stort grattis till plusset +++

Har precis plussat med BF i början av augusti (lite oklart när senaste mensen började hehe så osäker på datum). Mitt andra barn, min förstfödda är enbart 4månader (!!). Är 20 år och förlovad med min sambo som är två år äldre än mig. Pluggar just nu på distans samtidigt som jag är hemma med lillen. Sambon jobbar heltid. Flyttar snart till Halland!

Liiite nervöst med nr 2 såhär tätt inpå. Inte direkt planerat... Jaja, så är livet!

??

Berätta lite om er själva, kanske vart i Sverige ni bor, ålder och familjesituation :)

• Svar på tråden GRAVID BF AUGUSTI 2018
  • Gáhttuo
    Let it Rain skrev 2017-11-26 21:06:50 följande:

Jag har skapat en anonym Facebook-grupp för oss med BF i augusti. PM:a mig din mejladress som är ansluten till FB-kontot om du vill vara med. :) Se till så att det går att söka på ditt konto också, se över sekretessinställningarna.

Jag vill också gärna vara med i facebook-gruppen, men kan tyvärr inte pm:a dig, du kanske kan skriva ett meddelande till mig så svarar jag dig istället? :)
  • Khaleesi85

Kunde tyvärr inte heller pm.a då ditt konto är privat.

• Khaleesi85
    Khaleesi85 skrev 2017-11-26 21:48:09 följande:

Kunde tyvärr inte heller pm.a då ditt konto är privat.

min mail är lill_virre@hotmail.com
  • Gáhttuo

Tips till er som vill vara med i facebookgruppen och inte kan skicka pm till ?Let it Rain? pga privat profil. Tryck på meddelande-ikonen och skriv därifrån istället, då kan ni manuellt skriva in vem ni vill skriva till :)

• Khaleesi85
    Let it Rain skrev 2017-11-26 21:55:59 följande:

Kolla mejlen nu!

Tack, medlem nu
  • Sosarora

Har Bf månadsskiftet juli/augusti. Bor i Göteborg och gravid med vårt första barn.

Skulle gärna vilja vara med i facebookgruppen och min mailadress är underbara_sara@hotmail.com

Let it rain, om du har gruppen själv och känner att du vill ha hjälp så säg till!

• AmandaR
    Let it Rain skrev 2017-11-26 21:06:50 följande:

Jag har skapat en anonym Facebook-grupp för oss med BF i augusti. PM:a mig din mejladress som är ansluten till FB-kontot om du vill vara med. :) Se till så att det går att söka på ditt konto också, se över sekretessinställningarna.

Kan inte skicka pm. Men min mail är amandar_669@hotmail.com

Vill du lägga till mig? :)
  • Sjundehimlenfinns

Jag vill gärna också bli medlem i gruppen!! Hur blir jag det? Kan inge skicka meddelande till dig och vill helst inte skriva min mail här då den är privat

Svar på tråden GRAVID BF AUGUSTI 2018