• AnnnaEm

GRAVID BF AUGUSTI 2018

Hej och stort grattis till plusset +++

Har precis plussat med BF i början av augusti (lite oklart när senaste mensen började hehe så osäker på datum). Mitt andra barn, min förstfödda är enbart 4månader (!!). Är 20 år och förlovad med min sambo som är två år äldre än mig. Pluggar just nu på distans samtidigt som jag är hemma med lillen. Sambon jobbar heltid. Flyttar snart till Halland!

Liiite nervöst med nr 2 såhär tätt inpå. Inte direkt planerat... Jaja, så är livet!

??

Berätta lite om er själva, kanske vart i Sverige ni bor, ålder och familjesituation :)

• Svar på tråden GRAVID BF AUGUSTI 2018
  • Nähäru

Jag skulle jättegärna vilja vara med i gruppen! Har BF 4 augusti. Kan dock inte PMa dig här, och vill inte skriva ut min mail offentligt. :o

• Let it Rain
    Sosarora skrev 2017-11-26 22:30:14 följande:

Har Bf månadsskiftet juli/augusti. Bor i Göteborg och gravid med vårt första barn.

Skulle gärna vilja vara med i facebookgruppen och min mailadress är underbara_sara@hotmail.com

Let it rain, om du har gruppen själv och känner att du vill ha hjälp så säg till!

Jag har lagt till dig, så kolla din mejl.

Gärna det. :) Om du hat lust att lägga till medlemmar härifrån så varsågod.
  • Let it Rain

Tänkte bara klargöra att FB-gruppen är HELT hemlig och bara vi som är medlemmar i den kan se den. Alltså kan ingen annan se vem som är medlem där.

• Sosarora
    Let it Rain skrev 2017-11-26 23:36:23 följande:
    Jag har lagt till dig, så kolla din mejl.

Gärna det. :) Om du hat lust att lägga till medlemmar härifrån så varsågod.
    det kan jag absolut göra!!!! är alla fram till nu inlagda?
  • Let it Rain
    Sosarora skrev 2017-11-27 13:12:24 följande:
    det kan jag absolut göra!!!! är alla fram till nu inlagda?
    Yesbox! Tusen tack för hjälpen, så himla gulligt av dig, jag älskar att rodda sånt här, men man är lite begränsad med en ettåring som kryper i all världens fart och rycker i allt han kommer åt om man inte är alert till hundra procent. :D
Svar på tråden GRAVID BF AUGUSTI 2018