• AnnnaEm

GRAVID BF AUGUSTI 2018

Hej och stort grattis till plusset +++

Har precis plussat med BF i början av augusti (lite oklart när senaste mensen började hehe så osäker på datum). Mitt andra barn, min förstfödda är enbart 4månader (!!). Är 20 år och förlovad med min sambo som är två år äldre än mig. Pluggar just nu på distans samtidigt som jag är hemma med lillen. Sambon jobbar heltid. Flyttar snart till Halland!

Liiite nervöst med nr 2 såhär tätt inpå. Inte direkt planerat... Jaja, så är livet!

??

Berätta lite om er själva, kanske vart i Sverige ni bor, ålder och familjesituation :)

• Svar på tråden GRAVID BF AUGUSTI 2018
  • Let it Rain
    Emmalee skrev 2017-11-28 21:22:26 följande:
    Skicka gärna pm till mig också! :)
    Du har!
  • Undrande Tetris

Plussade i söndags! Bor i Uppsala med min sambo och vi är väldigt taggade och glada även om det känns overkligt än så länge! ???? BF 4/8!

• Maddiiloo

Hej.

Jag är 27 år gammal, gravid i v 5 med bf 4/8. Bor på Värmdö, Stockholm.

Vi flyttar till vårt hus nu på fredag (1/12). Vi kommer att stå med dubbelt boende nu i några månader, så pengarna är ett litet problem. Vi har ett stabilt förhållande, dock är huset idag inte riktigt barn anpassat idag.

Jag plussade igår, ska berätta från min sambo ikväll.

• Maddiiloo

Hej.

Jag är 27 år gammal, gravid i v 5 med bf 4/8. Bor på Värmdö, Stockholm.

Vi flyttar till vårt hus nu på fredag (1/12). Vi kommer att stå med dubbelt boende nu i några månader, så pengarna är ett litet problem. Vi har ett stabilt förhållande, dock är huset idag inte riktigt barn anpassat idag.

Jag plussade igår, ska berätta från min sambo ikväll.

• Linn och Robin
    CamillaC skrev 2017-11-29 16:29:13 följande:

Hej!

Är ny här på familjeliv jag letar en hemlig fb grupp till gravida augusti 18. Såg att det finns nån. Jag vill gärna vli inbjuden ???? Har bf 3/8.

Bjud gärna in mig där.

Min mail adress är [email protected]

Kolla din mail :) jag har lagt till dig
    Linn
Svar på tråden GRAVID BF AUGUSTI 2018