Anonym (+1) skrev 2017-12-15 09:02:20 följande:
Jag har en känsla att du är inne för en lång deprimerande inlärningsperiod om hur sex fungerar bland människor.
De flesta kvinnor gillar inte att vara mäns sexuella utlevelse av enda skälet att han inte får något hemma utan att tjata. Vilket gör det svårt att hitta någon om du inte lyckas ljuga IRL eller vill ha att göra med professionella kvinnor.
Nätet är din vän i så fall, dels kan du undvika att säga att du är gift, dels så kommer du att behöva jobba rätt hårt på själva processen att förföra en tjej, det kommer att ta tid och kraft och din fru kommer nog undra var du är. Nätet kan man ragga på när man är på jobbet, sitter på toa, ta hand om ungarna osv...
Jag har redan lärt mig en hel del, har mer att lära helt klart.
Nej, klart hon inte ska vara min sexuella utlevelse för att jag inte får något hemma, hon ska vara min sexuella utlevelse för att hon vill det.
Vet inte varför jag skulle undvika att säga att jag är gift? Kör hellre med alla kort på bordet så det är klart vad som gäller, sex och inget mer.
Opsäk blir såklart oerhört viktigt, jag har redan börjat vara borta mer hemifrån i legitima ärenden utan att förklara vart jag ska, i syfte att frigöra tid för att så småningom kunna vara borta utan att bli ifrågasatt.