• Anonym (Acta)

Hur träffar man en affär?

Hej!

Tröttnat på att inte få bra sex i förhållandet men vill hålla ihop för barn, hus ich ekonomi. Vill inte att min fru ska drabbas, det är ju inte hennes fel att hon inte är tillräckligt nere i mig.

Så lösningen blir en affär vid sidan av som handlar enbart om sex. Jag ser bra ut och är vältränad och trevlig så det ska väl inte vara några problem att hitta någon, men någon som har några tips på hur man går tillväga? Ragga upp mån på krogen? Datingsite? Gå med i en förening och hitta nån där?

Hur gjorde ni?

• Svar på tråden Hur träffar man en affär?
  • Anonym (+1)
    Anonym (Acta) skrev 2017-12-15 09:21:56 följande:
    Jag har redan lärt mig en hel del, har mer att lära helt klart. 
    Nej, klart hon inte ska vara min sexuella utlevelse för att jag inte får något hemma, hon ska vara min sexuella utlevelse för att hon vill det. 

Vet inte varför jag skulle undvika att säga att jag är gift? Kör hellre med alla kort på bordet så det är klart vad som gäller, sex och inget mer. 

Opsäk blir såklart oerhört viktigt, jag har redan börjat vara borta mer hemifrån i legitima ärenden utan att förklara vart jag ska, i syfte att frigöra tid för att så småningom kunna vara borta utan att bli ifrågasatt. 
    Öppna kort är ju relativt hederligt i allt det här.

Ok. Lycka till. Skriv hur det går i tråden.
  • Anonym (Acta)
    Anonym (+1) skrev 2017-12-15 09:36:37 följande:
    Öppna kort är ju relativt hederligt i allt det här.

Ok. Lycka till. Skriv hur det går i tråden.
    Tack!
    Ja det ska jag, men det kan dröja ett par månader innan jag gör slag i saken. Vill faktiskt ge min fru en chans först så jag jobbar även med  självförbättring och med att på ett subtilt sätt styra över vår relation till att handla om sex. Får väl se hur det går med det.
    Eventuellt kommer jag även att köra öppna kort mot henne och föreslå att öppna upp förhållandet om hon nu inte tycker jag är tillräckligt attraktiv att hoppa i säng med.
    Blir nog en spännande resa oavsett.

• cb66
    Anonym (Acta) skrev 2017-12-15 09:46:33 följande:
    Tack!
    Ja det ska jag, men det kan dröja ett par månader innan jag gör slag i saken. Vill faktiskt ge min fru en chans först så jag jobbar även med  självförbättring och med att på ett subtilt sätt styra över vår relation till att handla om sex. Får väl se hur det går med det.
    Eventuellt kommer jag även att köra öppna kort mot henne och föreslå att öppna upp förhållandet om hon nu inte tycker jag är tillräckligt attraktiv att hoppa i säng med.
    Blir nog en spännande resa oavsett.

Ta hand om din Fru innan nån annan gör det.

Fundera på hur mycket tid och kraft du la på att få henne i säng första gången, hur du uppvaktade och attraherade henne. Jämför det med hur du gör nu.
  • Anonym (+1)
    cb66 skrev 2017-12-15 10:00:30 följande:
    Ta hand om din Fru innan nån annan gör det.

Fundera på hur mycket tid och kraft du la på att få henne i säng första gången, hur du uppvaktade och attraherade henne. Jämför det med hur du gör nu.
    Korkat råd antagligen.

Kvinnor är däggdjur, det ingår i deras sexualitet att attraheras av en man när de ska göra barn, bli kära, ha sex fyra gånger om dagen första halvåret, dra ned på sex söka solidifiering av relation genom investering (giftermål i en kulturer, eller bo ihop), och efter barnen föds investera i dessa men mindre i mannen osv.

Vad som inte ingår i allmänhet är att knulla sin man, en och samma man, fyra gånger om dagen i decennier, långt efter förälskelsen släppt.

Hon vill helt enkelt inte knulla sådär med honom längre, helt oavsett om han investerar som innan de kom i säng första gången, vilket i sig kan ha varit extremt lite, jämfört med nu, om man räknar in vad han gör genom jobb och annat arbete för henne.
  • Anonym (Acta)
    Anonym (+1) skrev 2017-12-15 10:14:23 följande:
    Korkat råd antagligen.

Kvinnor är däggdjur, det ingår i deras sexualitet att attraheras av en man när de ska göra barn, bli kära, ha sex fyra gånger om dagen första halvåret, dra ned på sex söka solidifiering av relation genom investering (giftermål i en kulturer, eller bo ihop), och efter barnen föds investera i dessa men mindre i mannen osv.

Vad som inte ingår i allmänhet är att knulla sin man, en och samma man, fyra gånger om dagen i decennier, långt efter förälskelsen släppt.

Hon vill helt enkelt inte knulla sådär med honom längre, helt oavsett om han investerar som innan de kom i säng första gången, vilket i sig kan ha varit extremt lite, jämfört med nu, om man räknar in vad han gör genom jobb och annat arbete för henne.
    Ja, det är en av de saker jag lärt mig, det fungerar precis tvärtom gentemot alla "råd" man får i tidningars spalter, Hollywoodfilmer mm.

Jag mitt nöt trodde ju på det där med att ge osjälviskt av tid, uppmärksamhet och bekräftelse för att få samma saker tillbaks men det funkade inte alls, det fick bara motsatt effekt. Eller visst, hon gillade väl att få allt det där men i och med att jag inte ställde några krav tillbaks blev det som att jag gav utifrån en position av en lägre social ställning, inte högre. 

Investera mindre och fortsätt samtidigt vara attraktiv för andra så hon får känslan av att om inte hon knullar dig så kommer ngn annan att göra det. 
    Tricket är att på ett subtilt sätt få henne att känna (inte tänka) att allt hon får i form av hjälp med barn, pengar, hus, närhet osv är villkorat mot att hon knullar mig, annars riskerar hon att bli av med allt. 
    Mindre trygghet, mindre uppmärksamhet och mer osäkerhet är mina ledord. 
    Uppmärksamhet, bekräftelse och tid får hon när hon förtjänat det, dvs bara efter sex eller när jag råkar känna för att ge henne lite. 
  • cb66
    Anonym (+1) skrev 2017-12-15 10:14:23 följande:
    Korkat råd antagligen.

Det var det dummaste jag hört. Jag skiljde mig när jag var 42 och gav mig ut på marknaden. Trodde att jag skulle få svårt att få sex. Upptäckte snabbt att kvinnor mellan 40 och 50 är extremt kåta och vill ha massa sex. Bilogiskt så är de som kåtast i den åldern, de är mindre hämmade, mindre fokuserade på sitt utseende och har lärt sig njuta.

Släpper du lös din fru så kommer jag snabbt och sätter på henne...
  • Anonym (+1)
    cb66 skrev 2017-12-15 11:03:32 följande:
    Det var det dummaste jag hört. Jag skiljde mig när jag var 42 och gav mig ut på marknaden. Trodde att jag skulle få svårt att få sex. Upptäckte snabbt att kvinnor mellan 40 och 50 är extremt kåta och vill ha massa sex. Bilogiskt så är de som kåtast i den åldern, de är mindre hämmade, mindre fokuserade på sitt utseende och har lärt sig njuta.

Tvärtom du understryker ju exakt det jag sa, att kvinnor är kåtast i början när de är förälskade, eller vid ONS eller tidigt i KK förbindelser.

De är oftast mindre kåta långt in i långa relationer, speciellt om de har små barn.

Att de är biologist som kåtast mellan 40-50 finns det inget som stöder och det är med säkerhet fel, men du kanske tror det eftersom det är de här kvinnorna du kan få sex med.
  • Anonym (Acta)
    cb66 skrev 2017-12-15 11:03:32 följande:

Fast då är det väl fortfarande under första fasen, säkert skulle min fru kunna ha ett ONS med dig om vi separerade men tror ändå det skulle bli samma sak om ni hade en LTR. Eller egentligen kanske inte, kan ju vara vi två som inte klickar också, svårt att veta och meningslöst att grubbla på.
  • Anonym (Häpp)
    Anonym (+1) skrev 2017-12-15 11:12:51 följande:
    Tvärtom du understryker ju exakt det jag sa, att kvinnor är kåtast i början när de är förälskade, eller vid ONS eller tidigt i KK förbindelser.

De är oftast mindre kåta långt in i långa relationer, speciellt om de har små barn.

Att de är biologist som kåtast mellan 40-50 finns det inget som stöder och det är med säkerhet fel, men du kanske tror det eftersom det är de här kvinnorna du kan få sex med.
    Försöker bara hålla mig inom min åldersgräns, har haft sex med många i 35 årsåldern också, inte riktigt lika kåta som de över 40. Under 30 år går jag inte så ofta längre även om det piggar upp med en tight kropp så uppväger det inte deras okunskap och ointresse av sex.
  • Aikido
    Stårschan skrev 2017-12-15 08:52:49 följande:
    Med en snöboll, förslagsvis. Affärer står ju liksom där de står, så även om man siktar dåligt borde det funka.
    Våra advokater kommer att höra av sig till era. Vi hade redan tänkt ut det där inlägget.
Svar på tråden Hur träffar man en affär?