• Anonym (Acta)

Hur träffar man en affär?

Hej!

Tröttnat på att inte få bra sex i förhållandet men vill hålla ihop för barn, hus ich ekonomi. Vill inte att min fru ska drabbas, det är ju inte hennes fel att hon inte är tillräckligt nere i mig.

Så lösningen blir en affär vid sidan av som handlar enbart om sex. Jag ser bra ut och är vältränad och trevlig så det ska väl inte vara några problem att hitta någon, men någon som har några tips på hur man går tillväga? Ragga upp mån på krogen? Datingsite? Gå med i en förening och hitta nån där?

Hur gjorde ni?

• Svar på tråden Hur träffar man en affär?
  • Anonym (Fiffi)
    Anonym (Acta) skrev 2017-12-16 00:24:34 följande:
    Hahahahahahahaha.

Jaså du var seriös?

Var har du lärt dig allt du kan om relationer, Vecko-Revyn eller?
    Genom att vara kvinna och därmed tro mig veta mer om just kvinnor än vad du gör?
  • Smecker
    Anonym (Fiffi) skrev 2017-12-15 23:20:32 följande:

Precis så. Uppvakta henne, säg att hon är vacker, ge henne en massage, bjud henne på bio och middag.

Funkar inte detta, säg att du behöver ha mer sex och att du inte kan vara kvar i förhållandet om du inte får det.

Vad du inte ska göra, jag upprepar, INTE ska göra, är att skaffa dig en älskarinna. 

Eller så behandlar man henne som en normal människa med en egen sexualitet som inte behöver lockas, pockas och mutas fram.

Du skulle bli förvånad över hur många kvinnor som tror de behöver uppvaktning, komplimanger, massage, bli bjuden på bio och middag men som tappar allt det och går igång när de får flathanden istället.
    Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare
  • Smecker
    Anonym (Fiffi) skrev 2017-12-16 11:03:17 följande:

Genom att vara kvinna och därmed tro mig veta mer om just kvinnor än vad du gör?

Jag kan gå med på att du vet mer om hur dig själv. Inget annat.
    Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare
  • Anonym (Acta)
    Anonym (Fiffi) skrev 2017-12-16 11:03:17 följande:

Hahahahahaa

det här blir bara bättre och bättre!

Snälla, skriv mer!
  • Anonym (Acta)
    Anonym (Fiffi) skrev 2017-12-15 23:20:32 följande:
    Precis så. Uppvakta henne, säg att hon är vacker, ge henne en massage, bjud henne på bio och middag.

Funkar inte detta, säg att du behöver ha mer sex och att du inte kan vara kvar i förhållandet om du inte får det.

Vad du inte ska göra, jag upprepar, INTE ska göra, är att skaffa dig en älskarinna. 
    Ok, men jag ska förklara på riktigt. Du glömde nämligen de två kriterierna man måsta uppfylla först:

1. Var attraktiv
    2. Var inte oattraktiv

När man väl uppfyller dessa två kriterier fungerar det utmärkt att använda sig av dina tips. Om man däremot inte uppfyller kriterierna kan man gå på hur många bioföreställningar och middagar som helst utan att det kommer att komma en enda liten droppe i trosorna. 
  • Anonym (Mammi)

Hej hur gammal e du? Jag har samma issue med min man. Så why not :)

• Anonym (Acta)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2017-12-16 19:59:32 följande:

Vart bor du?

Opsäk

Men inte speciellt långt norr om Stockholm...
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Acta) skrev 2017-12-16 20:14:02 följande:

Opsäk

Men inte speciellt långt norr om Stockholm...

Långt ifrån mig. Bor i Skåne, 22 år, snygg tjej. :)
  • Anonym (fabulous)

Jag tror att det är väldigt olika hur hormonkickarna slår till kvinnor inför klimakteriet.

Jag är 40+ och har aldrig varit kåtare, min hjärna planerar sex med kollegor dagligen utan att bli tillfrågad och livet blir ibland rätt besvärligt då. Känner mig som en kille på 15 med samma koncentrationsproblem ibland.

Men då är jag ganska nöjd med mitt liv, mitt utseende och har aldrig haft några allvarliga problem med mitt underliv som att inte bli våt, vestibulit, övergrepp eller så. Vi har haft bra sex i många år och jag har aldrig känt mig utan uppskattning eller beröring.

Ska tillägga att min man just varit på julfest med jobbet och två kvinnor 40+ försökte ragga på honom. Då blev han genast ännu lite snyggare för mig också så i morse blev det en het omgång. Det är egentligen synd att inte fler kvinnor får uppskatta honom.

Exakt varför jag känner lust att bara dela ut gratis sex till nya män just nu vet jag inte riktigt, men jag minns att jag kände ungefär samma som ung och nyförälskad. Kåt och glad och vill ge bort mig själv i present till alla män som är snälla och smarta men inte verkar nöjda med sitt hemliv. Men jag vill klart inte riskera skvaller och vill aldrig såra min underbara man, så det får stanna vid fantasier.

Svar på tråden Hur träffar man en affär?