• Anonym (Acta)

Hur träffar man en affär?

Hej!

Tröttnat på att inte få bra sex i förhållandet men vill hålla ihop för barn, hus ich ekonomi. Vill inte att min fru ska drabbas, det är ju inte hennes fel att hon inte är tillräckligt nere i mig.

Så lösningen blir en affär vid sidan av som handlar enbart om sex. Jag ser bra ut och är vältränad och trevlig så det ska väl inte vara några problem att hitta någon, men någon som har några tips på hur man går tillväga? Ragga upp mån på krogen? Datingsite? Gå med i en förening och hitta nån där?

Hur gjorde ni?

• Svar på tråden Hur träffar man en affär?
  • Anonym (Acta)
    Aikido skrev 2017-12-15 12:43:33 följande:
    Våra advokater kommer att höra av sig till era. Vi hade redan tänkt ut det där inlägget.
    Det är min tråd, så oavsett utgång kräver jag 30%.
  • Aikido
    Anonym (Acta) skrev 2017-12-15 13:24:13 följande:
    Det är min tråd, så oavsett utgång kräver jag 30%.
    Givetvis. Döms det till vår fördel kommer vi att yrka på 15 rapp med den 9-svansade katten. 30% av 15 rapp torde utgöra 4.5 rapp men då vi är generösa kan vi givetvis sträcka oss till 5.
  • Anonym (Mongo)
    cb66 skrev 2017-12-15 11:03:32 följande:

Det var det dummaste jag hört. Jag skiljde mig när jag var 42 och gav mig ut på marknaden. Trodde att jag skulle få svårt att få sex. Upptäckte snabbt att kvinnor mellan 40 och 50 är extremt kåta och vill ha massa sex. Bilogiskt så är de som kåtast i den åldern, de är mindre hämmade, mindre fokuserade på sitt utseende och har lärt sig njuta.

Släpper du lös din fru så kommer jag snabbt och sätter på henne...

Det där är en myt. Undersökningar visar att kvinnor inte alls har en senare sexuell peak än män.
  • cb66
    Anonym (Mongo) skrev 2017-12-15 13:36:10 följande:
    Det där är en myt. Undersökningar visar att kvinnor inte alls har en senare sexuell peak än män.
    Självklart är det en myt. Jag kan bara utgå från min egen empiriska undersökning och den visar tydligt att av de kvinnor jag har haft sex med så är de kåtare i 40-50 års åldern.

Det kanske inte är biologiskt en peak men jag är övertygad om att kvinnor som vet vad de vill, är nöjda med sin kropp och lärt sig att njuta har bättre sex. Detta kommer med åldern...........
  • Anonym (Acta)
    cb66 skrev 2017-12-15 16:07:46 följande:

Självklart är det en myt. Jag kan bara utgå från min egen empiriska undersökning och den visar tydligt att av de kvinnor jag har haft sex med så är de kåtare i 40-50 års åldern.

Det kanske inte är biologiskt en peak men jag är övertygad om att kvinnor som vet vad de vill, är nöjda med sin kropp och lärt sig att njuta har bättre sex. Detta kommer med åldern...........

Fast du lär väl ha inriktat dig specifikt på de kåtaste av de kåtaste inom segmentet, kåtbock där
  • cb66
    Anonym (Acta) skrev 2017-12-15 16:20:05 följande:
    Fast du lär väl ha inriktat dig specifikt på de kåtaste av de kåtaste inom segmentet, kåtbock där
    Rent praktiskt är det enklare att ha sex med en människa som vill och är kåt
  • cb66
    Anonym (Acta) skrev 2017-12-15 16:20:05 följande:
    Rent praktiskt är det enklare att ha sex med en människa som vill och är kåt
  • Anonym (Fiffi)
    cb66 skrev 2017-12-15 10:00:30 följande:
    Ta hand om din Fru innan nån annan gör det.

Fundera på hur mycket tid och kraft du la på att få henne i säng första gången, hur du uppvaktade och attraherade henne. Jämför det med hur du gör nu.
    Precis så. Uppvakta henne, säg att hon är vacker, ge henne en massage, bjud henne på bio och middag.

Funkar inte detta, säg att du behöver ha mer sex och att du inte kan vara kvar i förhållandet om du inte får det.

Vad du inte ska göra, jag upprepar, INTE ska göra, är att skaffa dig en älskarinna. 
  • Anonym (kvinna)
    cb66 skrev 2017-12-15 16:07:46 följande:

Men för att veta det måste du väl ha legat med dessa kvinnor under lång tid?

Själv är jag kåt som ett djur med varje ny man, och har alltid varit. Men efter ett visst antal månader ebbar det ut och det blir öken mellan benen. Har alltid varit så och jag tror inte det kommer ändra sig.
  • Anonym (Acta)
    Anonym (Fiffi) skrev 2017-12-15 23:20:32 följande:

Precis så. Uppvakta henne, säg att hon är vacker, ge henne en massage, bjud henne på bio och middag.

Funkar inte detta, säg att du behöver ha mer sex och att du inte kan vara kvar i förhållandet om du inte får det.

Hahahahahahahaha.

Jaså du var seriös?

Var har du lärt dig allt du kan om relationer, Vecko-Revyn eller?
Svar på tråden Hur träffar man en affär?