• Anonym (Annapanna)

Brukat cociliana länge

Godmorgon. Är de någon här inne som har använt hostmedicinen cociliana under en längre tid ?

Jag haft i 3

Mån. Rädd för abstinena nu när jag skall sluta. Haft långvarig hosta länge . Säkert druckit 5 flaskor . En viss del på dagen men mest på natten.

Nån som Vet ?

• Svar på tråden Brukat cociliana länge
  • Anonym (B)
    Anonym (Annapanna) skrev 2017-12-18 22:44:37 följande:

Klyban ? :(

Hur mår du nu? Kram
  • klyban
    Anonym (Annapanna) skrev 2017-12-18 22:44:37 följande:
    Klyban ? :(

Tycker du ska sluta droppa mediciner du har hemma och koncentrera dig och bli av med det du har i dig nu.
    Enda jag hört är loperamid, men hur väl det funkar vet jag inte och handlar om ta en del såna.
    Det hjälper emot ränneskita i alla fall(ett tag...).

Varför har du fått så mycket hostmedicin från början?

hur många meter var det?
  • Anonym (Annapanna)

Tack, Mår bra !! Det ända jag känner är värme o kyla hit o dit . Lite öm i benen, men inget mer .

Klyban . Ja ... tänkte bara mest om de lindrade. Läst en del på nätet dessa dagar.

För långvarig rethosta med luftvägsinfektioner som aldrig givit med sig. Ingen lunginflammation .

3-4 dagen värst ? När allt är ute ur kroppen ?

• Anonym (B)
    Anonym (Annapanna) skrev 2017-12-19 07:19:57 följande:

Tack, Mår bra !! Det ända jag känner är värme o kyla hit o dit . Lite öm i benen, men inget mer .

Klyban . Ja ... tänkte bara mest om de lindrade. Läst en del på nätet dessa dagar.

För långvarig rethosta med luftvägsinfektioner som aldrig givit med sig. Ingen lunginflammation .

3-4 dagen värst ? När allt är ute ur kroppen ?

Men om du mår bra så nojar du ju i onödan?
  • Anonym (Annapanna)

Har inte gått så många dagar ännu. Tog en tablett igår pgr av jag va urbota korkad . Hade 3 när ja gick genom allt hemma. Dem andra kastade ja i toan... sorry miljön...

jag har ju såklart sug. Inte konstigt efter så mkt . Så idiotiskt . Aldrig mer .

Jag tror det kanske inte blir så jobbigt . Jag har just nu i skrivande stund svettningar , känner mej lite skakig o rastlös känsla. Men annars mår jag bra ! Huvudvärk, men de brukar jag ha...

Hoppas lindrigt :) ni är verkligen uppskattade av mig som svarat. Ni är guld !

Hoppas ja slipper de värsta :) har gått igenom detta förr ... efter operation. Då var de hemskt ! Influensa x flera kräkningar ångest & fruktansvärda smärtor i benen.

• Anonym (Annapanna)

Tog ett glas vin till maten o allt är mkt lättare ?

• klyban
    Anonym (Annapanna) skrev 2017-12-19 17:48:18 följande:
    Tog ett glas vin till maten o allt är mkt lättare ?

Haha, du är galen Flört
    Tagga ned nu, om en vecka är detta ett minne blott.

hur många meter var det?
  • Anonym (Annapanna)

Somna 20 vakna nu. Mår pyton. Tagga ner. Önska ja kunde det. Fy fan Va skit jag mår. Jag känner mig eländig av dess like.

• Anonym (Annapanna)

Igår va fruktansvärt ! Feber ,ont ,överallt , oro rastlös o mådde allmänt hemskt .

Idag bättre, men känns fortfarande som ett hål i bröstet och orkeslös ... när vänder det ?

• Pope Joan II
    Anonym (Annapanna) skrev 2017-12-21 08:38:03 följande:

Igår va fruktansvärt ! Feber ,ont ,överallt , oro rastlös o mådde allmänt hemskt .

Idag bättre, men känns fortfarande som ett hål i bröstet och orkeslös ... när vänder det ?

Hur går det med hostan då? 
Svar på tråden Brukat cociliana länge